Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשמע לך הגיוני?

נראה אותך בא למסעדה עם דג מושט טרי שהרגע נרכש ביפו ואל תשכח להביא איתך בקבוק יין משובח אשר נרכש בחצי חינם

ושקית תפוח אדמה. ומבקש מהטבח להכין לך ארוחה טעימה נראה לי שאת התשובה אנחנו יכולים רק לנחש :)

 

אהבתי!

וגם בסוף להתווכח על המחיר.

כמו שסיינפלד (סדרה שהייתה בטלוויזיה כשדינוזאורים הילכו על האדמה) אמר: עכשיו אני שבע - למה אני צריך לשלם על ארוחה?!

פורסם
לא רק שזה נראה לי הגיוני, זה קורה המון...

 

אתה מתכוון כאשר אתה מגיע למסעדה אתה מביא מהבית תרנגולת חיה ומבקש לקבל אותה על האש.

 

אם אני הייתי בעל מוסך מורשה ואתה הייתה מגיע אלי עם ארגז חלקים ועוד דורש ממני שאני ירכיב לך אותם הייתי מוציא לך חיוב על העבודה שהייתה מבין לבד את הרמז.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם
אהבתי!

וגם בסוף להתווכח על המחיר.

כמו שסיינפלד (סדרה שהייתה בטלוויזיה כשדינוזאורים הילכו על האדמה) אמר: עכשיו אני שבע - למה אני צריך לשלם על ארוחה?!

 

בטח להתווכח וגם הוא יגיד אפשר לחשוב כמה זמן לוקח להכין ציפס ולמזוג יין ולהכין דג. ובסוף חובה לקרוא לבעל המקום גנב בגלל שהוא חייב להיות רווחי.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

מוסך מורשה הונדה רוב הסיכויים יסכים מרכזי רוב הסיכויים שלא.

רק הוא יירשום בקבלה שאתה הבאת את החלפים.

תדאג לקנות חלפים מחנות שעובדת עם היבואן(במידה ומדובר בחלק מקורי)או עם חנות שמביאה חלקים תואמים למקור.

פורסם

תודה.

נראה שאני אטפל במרכזי.

כי כמו שזה נראה ההתעסקות עם קניית חלפים בעצמי (שאין לי ידע או ניסיון בנושא) תיקח לי זמן רב שאין לי, ובסופו של דבר לא תוזיל את עלות הטיפול משמעותית.

 

תודה בכל אופן על העזרה והעצות הטובות.

 

אשמח לחוות דעת על המוסך המרכזי של הונדה בראשון לציון או ברעננה.

 

ספי

פורסם

שלום לכולם,

 

למי שמתעניין, טיפלתי בסופו של דבר במוסך המרכזי ברעננה כאשר חוויית השירות מהרגע שקבעתי את ההגעה שלי למוסך עד הרגע שבו שיחררתי את האוטו הייתה מאוד נעימה. בנוסף גם קיבלתי הנחה קטנה ושובר שטיפה חיצונית ופנימית, ככה שהעסק לא יצא יקר כמו שחשבתי ולא הייתי צריך להתרוצץ בקניית החלקים.

 

שוב תודה לכולם על העזרה והעצות הטובות.

 

ספי

×
×
  • תוכן חדש...