Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהנושא הזה כבר "נטחן" במכה הנוכחית וגם באירועי ברד בעבר.

אבל בכל זאת, מבאס נורא, לא מובן מאליו בכלל איזו החלטה כדאי לקבל... :-(

הנתונים:

פיג'ו 308 חדשה לגמרי (פחות משנה על הכביש), ועם לבן-פנינה יפהפה.

הנזק - שקע אחד מכוער בקוטר של 10 סמ' בגג, ועוד מס' גומות קטנות בגג, מכסה המנוע וקורה אחורית.

אין נזק לצבע.

 

עד כמה שאני מבין, יש 3 אופציות עיקריות לבחירה:

א. PDR - השאלה היא אם אכן ניתן לתקן בעלות סבירה, והאם ניתן אף להגיע להעלמה טוטאלית של הבעיה,

ובכך לחסוך ירידת ערך? (שני מבחנים חשובים: מה רואים בעין לא מקצועית, ומה מגלים במכון בדיקה...)

האם בטכניקה זו, ניתן להימנע מפירוק תקרת הרכב? מה שמייקר בהרבה ועלול אף לגרום לנזקים נוספים!

 

ב. פחחות - בהכרח תהיה ירידת ערך עקב צביעה.. חבל, צבע חדש! וגם פחחים שעברתי אצלם ממילא לא גילו

מוטיבציה והמליצו את אופצייה ג'....

 

ג. לא לתקן. להסתפק רק בתביעת ירידת-ערך מחברת הביטוח. (זה אפשרי בכלל?)

 

ניסיתי להגיע ל-PDR PLUS, אבל מראש הזהירו אותי שיש שם עומס גדול. לנוכח המכה הנוכחית בשרון,

אני בספק אם ניתן יהיה לקבוע תור גם שבועיים קדימה...

 

אז מה אתם אומרים? להפעיל מיד את הביטוח? לנסות להגיע ל-PDR PLUS , או מישהו מומלץ אחר?

האם חברות הביטוח אכן מכירות בתיקון של PDR PLUS כפי שהוא מציין באתר שלו?

מה ירידת הערך הצפויה מהמכות - עם תיקון / בלי תיקון?

הרכב חדש, וגם אני מאד מקפיד לשמור עליו ככה.

יהיה מצער מאד "ליפול" דווקא על זה.

 

אשמח לכל עיצה! אם יש המלצות או עוד אופציות שלא חשבתי עליהן, אודה מקרב לב.... 8)

 

להלן צילומים :

 

20151029_133405.jpg20151029_132926.jpg20151029_133118.jpg20151029_133123.jpg20151029_133133.jpg20151029_133138.jpg

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חד משמעית PDR במידה ואין נזק לצבע. יתרונות, שומר על ערך הרכב (לא תהיה ירידת ערך)

וגם מקבל צבע מקורי. בנוסף צביעת גג עולה יקר יותר מתיקון בחלק אחר - בגלל המורכבות של התיקון.

פורסם

שוחחתי אתמול עם יעקב אלטר מ"alt design" בעקבות המלצות שראיתי.

הוא הרבה יותר הטיל בספק את כדאיות

ה-pdr, ממספר סיבות:

1. זה לא מחזיק לאורך זמן. לאחר תקופה הפח יחזור להיות עקום.

2. מכיוון שמדובר בגג, אז רוב הסיכויים

שצריך פירוק והרכבה שמייקרים את העניין בכל מקרה.

3. יש מקומות בגג שאין בכלל גישה אליהם,

למשל, בחיזוקים, ואז ה-pdr בכלל לא אופציה.

אציין שהוא לא בהכרח אמר לי שעדיף פחחות - "יש מקרים שעדיף בכלל לא לגעת".

כמו כן, אני יודע שהוא עצמו גם נותן שירותי pdr במוסך שלו (באמצעות יבגני?),

ולכן אין לי סיבה לפקפק באמינותו המקצועית.

כמו כן אציין שהוא טרם ראה את הדפיקות.

 

מה אתם אומרים? היש אמת בדבריו?

האם יש מישהו שהוא לא "סיפור הצלחה"

של pdr, מאחת הסיבות שאלטר ציין?

(נשים כרגע בצד את הסיבה של חאפר שלא יודע את העבודה. נניח אצל מישהו שכן נחשב מקצועי בתחום).

אם יש או מכירים דוגמאות, שתפו בבקשה פרטים ואיך בכל זאת תוקן (או לא תוקן..) הנזק.

פורסם (נערך)

 

ואוו, באמת מדהים!! זאת כבר חתיכת מכה.. לא סתם גומות.

אהבתי במיוחד איך שואדים החמיר עם עצמו, גם אחרי שנראה כזה מושלם! :-)

 

אבל.. עד כמה איכות התוצאה ועלות הביצוע תלויים במיקום הפגיעה?

האם יש מקומות מסויימים ברכב (כגון בגג, או כל מקום אחר שיש בו חיזוקי שלדה), בהם לא ניתן

להגיע לכאלה תוצאות? או לחילופין, יקר / מסוכן מדי לפרק ולהרכיב?

 

בכל אופן, בהחלט אשקול לקבל יעוץ פרטני מהעסק שבקישור, תודה!

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם (נערך)

שמע, לפני יותר מעשר שנים אודי A4 שהייתה לי ספגה ברד מהגיהנום, כזה ששבר שמשות של קולטי שמש, ניפץ חלונות בכלי רכב וגם הופיע במטח סמיך - ולא כמה פגיעות בודדות כמו שיש לך על הרכב.

 

הגג ומכסה המנוע נראו כמו תבנית ביצים של תנובה, שמאי שראה את הרכב אישר לי מכסה מנוע חדש וירידת ערך של כ- 10% בגין צביעה של הגג.

 

גביתי את סכום הביטוח ותיקנתי ב- PDR, על הגג לא נשאר שום סימן, מכסה המנוע הפך לחדש ורק שתי פגיעות (מתוך עשרות פגיעות) בקורה C לא תוקנו בשל פח כפול באותה נקודה.

 

 

החזקתי את הרכב עוד שנתיים אחרי האירוע, לא היה לו שום זכר אחרי התיקון והרכב נמכר בלי שהבוחן הבחין בשמץ מהטראומה שהוא עבר.

 

בקיצור - הסר דאגה מליבך.

 

 

אבל, להתרשמותי האישית אלתר עובד לפי קריזות, יתכן שכרגע "לא בא לו" לעבוד וזו הסיבה לתשובות ששמעת.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

על הגג לא נשאר שום סימן.

לא היו בגג שלך מקומות עם גישה בעייתית?

אני לא יודע אם יש שם פח כפול, אבל בטוח יש בגג חיזוקי בטיחות! איך יישרו שם??

לפי מה שאתה מתאר, אז ב"תבנית של תנובה" (אהבתי! :lol:) סיכוי גדול שמספר "ביצים"

נפלו על מקומות כאלה, לא?

 

בקורה C לא תוקנו בשל פח כפול באותה נקודה.

גם אצלי יש נזק קל בקורה C כפי שניתן לראות בשתיים מהתמונות, אבל זה שקע ממש קטן.

לגביו אני דווקא אופטימי יחסית (ואקום יספיק?...)

 

 

בקיצור - הסר דאגה מליבך.

אני כבר שוקל להחליף אוטו. (שאלה יהיו כל הצרות שלנו... :wink: )

 

אבל, להתרשמותי האישית אלתר עובד לפי קריזות, יתכן שכרגע "לא בא לו" לעבוד וזו הסיבה לתשובות ששמעת.

אני חושב שאני יודע על סיבה אפשרית אחת ל"קריזה" נוכחית, משום מה הוא בחר לשתף אותי בשינוי

משמעותי מאד בקריירה שהציעו לו.

אבל את זה אני משאיר לו לספר.. אם ירצה בכך.. :roll:

פורסם

עדיף להתייעץ עם מספר בעלי מקצוע , כך תדע מספר דעות.

אחת כבר יש, תדבר עם אלו שהומלצו בשרשור.

 

הם ידעו לענות הכי טוב לכל השאלות הללו.

פורסם
עדיף להתייעץ עם מספר בעלי מקצוע , כך תדע מספר דעות.

אחת כבר יש, תדבר עם אלו שהומלצו בשרשור.

 

הם ידעו לענות הכי טוב לכל השאלות הללו.

 

אכן כך עושה.

רק שאת ++PDR אני מעדיף להשאיר לסוף (אם בכלל), כי הם גובים פלוס 50 שקלים רק

על הבדיקה. (ינוכו רק אם אבחר לתקן אצלם).

פורסם
לא היו בגג שלך מקומות עם גישה בעייתית?

 

כל משטח הגג תוקן באופן מושלם ושום דבר לא חזר.

 

מי שטוען לחזרה גם רואה חזירים שעפים באוויר...

לדעתי קיימת רק אפשרות אחת שהפח יחזור למקומו, כשמדובר במעיכה גדולה על חלק "רך" ואז בתוך המתכת נשארים מאמצים שעם לחץ קטן יחסית עלולים לסייע ביצירת שקע חדש.

 

האמור מתייחס לתיקון מהסוג שעברה הגולף עם השקע בכנף האחורית ובוודאי שלא לנזקי ברד.

פורסם

מצטרף להמלצה על PDR. אצלי זה העלים כמה מעיכות מכוערות בגג של פיג'ו 206cc שלא חזרו גם אחרי 7 שנים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

עם כל הכבוד למר אלטר, הוא עשה לי תיקון PDR מזעזע ואני לא היחיד שיצא ממנו מאוכזב.

 

PDR+ נהדרים, אבל יש טובים לא פחות ובמחיר הגיוני יותר. אתה מוזמן לחפש את המלצותיי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

החבר'ה האלה טובים מאוד (א.א.י.) - גם מנסיון של החבר שפתח את השרשור הנ"ל וגם מנסיוני.

מציע לך לגשת אליהם ולהתייעץ. בדר"כ אם אין פגם בצבע , ברוב המקומות יוכלו לתקן ובתוצאה סופית טובה מאוד.

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...