Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"חווית" קבלת רכב VAG חדש


Tricepz
שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מקרים יותר גרועים, כפי שנכתב כאן קודם.

תתחדש ותהנה מהרכב.

 

אתה יכול לפנות לשירות לקוחות ולהתלונן, אם יצא לך משהו מזה תעדכן.

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם לא יתיחסו צריך לדבר ברגליים כלפי כאלו שכן.

אם הסוכנות בהרצליה מוסרת רכבים כמו שצריך וזו בתל אביב לא - אז להעביר את הקניות לסוכנות בהרצליה ולהפיץ את הנושא.

 

גם פה הייתי בדילרשיפ שלא ממש שם עלי (ופה זה יותר קריטי כי לרוב לוקחים רכב מהמלאי ולא מחכים חודשיים שלוש) - אמרתי תודה - ביי.

תמיד יש דרך להתמודד וצריך להראות שיש כלים לתמוך במי שכן נותן שירות טוב ולא במי שלא נותן שירות טוב - אם השירות לקוחות שלהם לא רספונסיבי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאני לא מבין משהו.

אבל למה לא ביקשת לשטוף את האוטו פעם נוספת???

 

לפני שנה וחצי קיבלנו אוטו חדש. באנו מוקדם,

הסוכנות הייתה סגורה,

האוטו עמד בחוץ והיה נקי. עד שפתחו את הסוכנות אני בדקתי את האוטו מבחוץ. אבל לפני שמסרו לנו את האוטו... לקחו אותו לשטיפה פעם נוספת למרות שלא ביקשתי. מדובר על סוכנות יונדאי, אבל זה ממש לא משנה.

 

לא הייתי מקבל את האוטו מלוכלך ולא הייתי חותם על שום מסמך, נקודה.

עריכה אחרונה על ידי MMZ1973
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MMZ, הסיבה שסירבתי כבר לשטיפה נוספת כי ראיתי את המכון שטיפה (לא של הסוכנות) אלא כמה מטרים ליד והעדפתי שלא יעשו שם "יותר נזק" ולכלוך כמו שרשמו למעלה אפשר לנקות.

 

בנוסף גם הגישה הכללית במסירה הייתה של של "קח ת'רכב באמא שלך" בלי שום שירותיות, אז כבר העדפתי לסיים את החוויה הנעימה וללכת לדרכי.

 

בוא נגיד שאם זו הייתה שטיפה מסודרת של הסוכנות והגישה הייתה אחרת עוד הייתי מסכים לזה.

 

אני שמח שהרכב עצמו תקין, אין מכות פח, שריטות וצרות אחרות, פשוט מבחינתי זה היה קצת מוזר לקבל רכב בצורה הזאת במיוחד שאתה מצפה שרכב קצת יותר נחשב מהאיביזה שהייתה לי שקיבלתי יחס אחר לגמרי.

 

בכל מקרה קצת תמונות באיכות גרועה מהטלפון:

 

20151030_154241.jpg20151030_154540.jpg20151030_221256.jpg20151031_114743.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tricpez, אסביר לך בצורה מאוד פשוטה: כשאתה חי על מבצעים ומוכרים כמויות יחסית גדולות בזכות המבצעים, זו (בין היתר) התוצאה.

 

לזכותם יאמר שהנציגים בסניף פלמחים מאוד נחמדים. הנציג ממנו רכשנו היה גם מי שמסר לנו את הרכב, והוא לא החסיר בהסברים.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש.

אשתף שאת הרכב החדש שלי קיבלתי ביונדאי רחובות עם סווירלים. הם לקחו אחריות והציעו להעביר פוליש. מכיוון שהעדפתי לעשות אותו במקום אחר הוצעו לי שני הטיפולים הראשונים לרכב בחינם.

אין סיבה שתוותר. תבין שאתה עושה את זה גם בשביל הלקוחות העתידיים. ככל שיותר לקוחות מוותרים להם זה מחזק אותם להמשיך לזרוק זין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS, אני מודע לעובדה שיש המון מבצעים הנחות וכו', אבל עדיין יבואן שמתייחס ברצינות ללקוחות שלו לא מתנהג כך, זה היה קצת כמו "בשוק".

 

בכל מקרה, לא רכשתי בפלמחים אז אין לי מושג אבל במקרה שלי זה לא בדיוק היה כך.

 

ping תודה רבה! אין לי מושג אצלי הן לא היו מסובבות אחרי העלאה זה עשה ROTATE..

 

idan, תודה, ואכן אני אפנה במייל מסודר לצ'מפיון ואעדכן אתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני רכשתי רכב זהה בסניף בפלמחים, שירות מעולה אך גם במסירה היו סימני דבק והאוטו לא היה 100% נקי מבחוץ.

אבל העדפתי לקחת ולנקות לבד מאשר להתווכח איתם על כמה סימני דבק וסימני מים שלא יבשו כמו שצריך בשטיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Tricpez, אסביר לך בצורה מאוד פשוטה: כשאתה חי על מבצעים ומוכרים כמויות יחסית גדולות בזכות המבצעים, זו (בין היתר) התוצאה.

 

לזכותם יאמר שהנציגים בסניף פלמחים מאוד נחמדים. הנציג ממנו רכשנו היה גם מי שמסר לנו את הרכב, והוא לא החסיר בהסברים.

 

א. בא ספר לי עוד כמה רכבים הם מוסרים יחסית לסוכנויות בעולם.

ב. עובדה שלא רק יבואנים אחרים אלה גם סוכנויות אחרות של אותו יבואן יכולות.

 

זה סתם תירוץ לחוסר אכפתיות של המנהלים שעובר לעובדים וללקוח

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את אלה שמציינים ״דיטיילינג״. אתם רוצים שכל רכב יימסר אחרי פוליש פלסטלינה ווקס?? כל מה שצריך זה לקבל מכונית נקיה עד כמה שניתן כדי לאמוד את מצבה טרם החתימה. דיטיילינג תעשו לבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שזה באמת תלוי בסוכנות....

מכיר את המנהל סניף סיאט בפלמחים, קשה לי להאמין שהבחור לא יבצע את המסירה כראוי.

כנ"ל לגבי פולקסווגן בחולון, המנהל סניף שם, הוא בחור מאוד מקצועי ובזמן המסירה יושב ומסביר לך כל פרט קטן ברכב גם אם אתה מכיר הכל. ככה היה כשקיבלתי את שירוקו וגם לפני כשבועיים כשקפצתי לסגור את העיסקה חיכיתי לו איזה 40 דק' כי הוא בדיוק היה במסירה של פאסאט....

 

אני חושב שהנזק מגיע בהתקנות מקומיות(איתוראן, חיישני ריוורס, מצלמות כדומה). הרי בהתקנות בדרך כלל מעורב "צד שלישי", בספק שלמישהו שם בכלל אכפת מהרכב עצמו. עניין של מנטליות "כולה פח, מה קרה??".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3081 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...