Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש לקנות רכב, תקציב של 36000

 

אני מחפש משהו עדיף עם "אופי ספורטיבי"

ומן הסתם כל הדברים הרגילים שמחפשים ברכב משומש (יד נמוכה, קילומטראז נמוך...)

 

איזה מכוניות כדאי לי לחפש בתקציב הזה ?

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

לפני מכונית כדאי לך לחפש את הפורום הנכון לכתוב בו את שאלותייך.

 

 

מן הסתם יעזרו כל הפרטים הרגילים שצריך כדי לתת תשובה נורמלית (מה חשוב , מה פחות , צבע ,גיר , דלתות , שילדה).

פורסם

עוד קצת פרטים,

 

צבע לא ממש משנה לי,

ידנית (לא אפסול אוטומט, אבל בהחלט מעדיף ידני)

דלתות, גם לא משנה לי כ"כ.

 

שילדה, של 106 ראלי ? :)

 

מה שבעיקר חשוב זה יד כמה שיותר נמוכה ובהתאם קילומטראז,

אני חייל ואין לי יותר מדי זמן לתיקונים ומוסכים, ובהתאם גם כסף ליותר מדי תקלות (כמובן שהשארתי בצד כסף לביטוח\ ישור קו וכאלה - אבל לא לתקלות רציניות על ההתחלה)

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

אוטו חסכוני ואוטו ספורטיבי (או לפחות אחד עם אופי כזה) אלא שני דברים שטיפה מתנגשים.

מן הסתם שאני אעדיף אוטו חסכוני, אבל זה יבוא על חשבון הספורטיביות - ואני מחפש משהו בערך

באמצע בין שניהם.

בתכלס ממה שראיתי עד עכשיו הRSI באמת עונה על הציפיות, הבעיה היא למצוא אחת שלא עברה 5 ידיים

ומלא קילומטראז... (אם מישהו במקרה מכיר... :))

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

שמע יש אנשים שרכב 3 דלתות הוא ספורטיבי

הצעתי 3 אפשרויות בניהם הקולט-לא ידעתי בהתחלה מה הבנאדם מחפש עד שהוא נתן קצת יותר פרטים

אגב הקליאו אחלה אוטו-יש לו פוטנציאל

בהצלחה:wink:

מגאן קופה 1.6

פורסם
שמע יש אנשים שרכב 3 דלתות הוא ספורטיבי

:shock:

:roflmao:

יש אנשים שבשבילם רכב עם ג'אנט גדול הוא רכב ספורטיבי. אז מה ? אז תציע לו טרקטור ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

גם ספוילר על משפחתית הופך אותה לרכב ספורט?

אל תעשה צחוק.

בכל אופן, תהיה ספציפי על איזה רכבים חשבת, תפתח מחירון, תסתכל. ואז יהיה הרבה יותר קל לכוון אותך.

פונטו GT הייתי מוחק מהרשימה.

RSI הרבה יותר זולה מ36 K אפשר למצוא במצב מעולה בכ 25 אפילו פחות.

 

כמו כן האם התקציב שציינת היונו רק לקנית הרכב, או שזה הכסף שיש לך בסה"כ.

אל תשכח שצריך כסף לביטוח, יישור קו (תקלות שצריך לסדר) וכמובן כסף לכל מקרה שלא יקרה.

 

רמי (אני מאמין ששימוש בחיפוש יעזור לך מאוד, דובר כ"כ הרבה על ספורטיביות במחיר הזה)

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...