Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם
שלום,

לפני כמה חודשים פגע בנו רכב. מאחר והיה נזק רב לרכב מכרנו אותו בהמלצת השמאי. את חברת הביטוח תבענו על ההפרש בין ערך המכירה לשווי הרכב עפ"י המחירון, ולמעשה גובה התביעה יצא נמוך מהערכת השמאי של שווי הנזק+ירידת ערך.

הביטוח שילם חלקית וכעת אנו מול תביעת הפרשים. הביטוח שלי אינו מסכים להכניס לתביעת הפרשים נזקים נוספים שנגרמו לנו, כגון גלגלים חדשים שהותקנו שבועיים לפני התאונה. לא ביקשנו להוסיף לתביעה דברים שלא ניתן לכמת כמו עוגמת נפש וכו'.

האם כדאי ללכת לתביעות קטנות במקום המחלקה המשפטית של הביטוח שלנו? מדובר בהפרש של מעל אלף ש"ח.

 

תודה

עקרונית אתה צריך לקבל את ערך הרכב לפי מחירון לוי יצחק ,ללא תוספת צמיגים וטיפולים שעשית,צור קשר עם השמאי ובדוק לאן נעלם ההפרש .

אם יש בעיה ולא הבנת מהשמאי צור איתי קשר טלפוני ואנסה לעזור לך .

אלי אמרן - שמאי רכב 054-6999223

פורסם
אני ביררתי את הנושא בעבר וזה התשובה שקיבלתי..

מאוד קשה להוכיח אובדן ימי עבודה אם זה לא מונית או רכב עבודה.

אני יברר שוב כדי להיות בטוח...

 

ימי עבודה ניתן לתבוע , יכול להיות שתקבלו ויכול להיות שלא, צריך להוכיח את זה על פי תלושי שכר / דפי נוכחות מהעבודה ואם אפשר גם מכתב מהמעסיק שאכן זו הסיבה שנעדרת באותו יום, (שוב - זה לא מחייב שתקבלו - תלוי בשופט) , מבחינת חברת ביטוח , לרוב היא לא תשלם משום שבפוליסה התקנית לרוב יהיה רשום שהם ישלמו נזקים ישירים ולא עקיפים , ימי עבודה וכו' , נחשבים עקיפיים.

 

בנוגע לטיפול אחרון לפני תאונה או החלפת צמיגים, סביר להניח שלא תצליחו לתבוע את זה מסיבה פשוטה שזו תחזוקה פשוטה של רכב ומחובתך כבעל/ת הרכב לטפל בו על מנת שיהיה כשיר לנהיגה בכביש. המקסימום שיכלת זה לפני השארת השרידים לפירוק , לפרק הגלגלים ולהחליפם בישנים יותר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

×
×
  • תוכן חדש...