Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברנו שזכה לכנוי "מנופף הידיים" יגיש היום שוב את תכניתו שתורמת למניעת תאונות דרכים

 

היום כנראה התכנית לגבי אלכוהול,נראה כמו פעם שעברה כמה זמן ייקח לו להגיע למצלמות הרי אי אפשר בלי...

 

צפיה מהנה

פורסם

עוד פעם.. המהירות היא הגורם לתאונות.

לא צריך לייצר מכוניות שמגיעות למהירות הרבה מעבר למהירות החוקית- בזה יש היגיון כלשהו..

אבל מה עם האוטובאנים? מכוניות רגילות שמוסוות למכוניות מרוץ? ורגע! מה עכשיו כל היצרנים ישנו את יחסי ההעברה למומנט חזק יותר ולמהירות סופית נמוכה יותר? זה לא יגרום ליותר תאונות?!

למה יש לי תחושות שאנשים לא חשבו עד הסוף על הרעיונות הקיצוניים האלה?!

יש גם נקודות הגיוניות: המסוממים בעלי רישיון נהיגה, עברייני תנועה שנשלחים למאסר בית.

בקיצור אין סוף למלחמה הזאת אבל למה הפתרונות האלה כל כך שליליים?! למה לא לקדם את הספורט המוטורי?! זה לא היה מונע הרג של הרבה מאוד אופנוענים!?!?

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

צודק אותו הכט, לגביי המסוממים, והשיכורים. ואכן האכיפה, והטיפול בעבריינים הוא -צחוק. מסיבות,דיסקוטקים, אירועי שמחות אחרים,אנשים שותים, אפילו כאלה שאינם אוהבי הטיפה המרה, אוכלים שותים עוד משהו,ועוד,ועוד...., הראש כואב המוזיקה מהאירוע,עדיין

מהדהדת בראשך,וכך את/ה יוצא/ת, לנהוג בכביש. תוסיפו לזה את אלמנט העייפות ...גבירותיי ורבותיי מר הכט צודק ב 100% ,מי שיצא לבלות, ושתה יתר על המידה, וחייב במקרה לינהוג לביתו, עדיף שיזמין מונית.

אופנוענים שטסים מעל 200 :shock::idea::?: , זו סכנת נפשות .הם מסכנים את עצמם,

וכמובן את ציבור הנהגים,ישנם שאין להם כושר שיפוט מבוקר,יחד עם הערכת מרחק,או מבט

במראה, אלו עלולים לפתוח דלת,לעבור נתיב, בו בזמן שאותו אופנוען למשל בכביש החוף,

טס נמוך בנתיב השמאלי... ואז בדיוק מחליטים לעבור נתיב, מבלי לשאר אפילו שהטייס מתקרב במהירות כפולה מזו המותרת בישראל. וישנם שלל דוגמאות...כן גם נהג המכונית

אשם במקרה זה.

הגב' הצרפתיה- הפתיע אותי בעינין הגבלת המכונית למהירות בת 180 קמ"ש. :shock:

 

פירסומת "סמויה".

 

בתוכנית נעשתה פירסומת סמויה למהדרין של אור -ירוק.

זכור לי בזמנו כי על אותו רצפט, הורידו גם את אוטו -בראש.

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

משהו מוכן להסביר לי למה?מה משעמם לו בחים?מה הוא לא מקשיב לעצמו?

 

המכונית המשפחתית מגיעה ל260 קמש?

מה משעמם לו?

מרוצה מהצעה ש9 מדינות באירופה תומכים בה שהמכוניות המשפחתיות יוגבלו ל180,אז זה יהיה בסדר?!?!

 

בהתחלה הוא דיבר על אלכוהול והיה מרוצה אבל אחרי הפתיח התחילה התכנית והניושא הראשון בתכנית היה מהירות!מאיפה היא צצה...הוא אמר אלכוהול מייד...מאיפה זה בא???

 

בסיכום התכנית הוא לא הזכיר את זה,למה...הסיכום היה בערך דקה,לא משהו רציני אבל במידע של זה לא היה לו חומר לתת אז מה הוא יגיד,אין מה לומר אז הוא לא מזכיר...אבל בתכנית שכולם רואים...כן כן אור ירוק תמנע תאונות!!!

 

יש דרך לפתור את זה...מהצב שלנו...אחרת נמשיך ליילל ולבכות על המלחמה בתאונות שהשר שלנו משקיע...

 

פרקתי

צביקה

פורסם

יש דרך לפתור את זה...מהצב שלנו...אחרת נמשיך ליילל ולבכות על המלחמה בתאונות שהשר שלנו משקיע...

 

פרקתי

צביקה

צביקה ,

 

יש חוקים בארץ נגד הסתה לרצח... :roll::-D

פורסם

שמר,כמובן שבדרכים הלגיטימיות למדינה נאורה ודמוקרטית כמו שלנו...

 

נזכרתי בעוד משהו שהדליק לי נורה...

 

בתכנית הקודמת ואתם יכולים לבדוק את זה,99%,נאמר שיש לפחות 190 הרוגים בשנה מאלכוהול...היום נאמר 90!

 

במגזין אוטו נאמרו נתוני המשטרה...

נתוני המשטרה מעידים על 4!

 

בחדשות אמרו בשנה החולפת 10 תאונות מאלכוהול,מה יותר הגיוני 190 ב10 תאונות או 4 ב10 תאונות?

19 הרוגים בכל תאונה ולא שמענו על זה,מוזר...

 

תחשבו על זה

פורסם

צפיתי בתכנית.

 

אמנם הסכמתי איתו בקשר לסמים ולאלכוהול, אכן אין מספיק ענישה לגבי עבירות אלו, אולם בטח ובטח שלא הסכמתי איתו לגבי שאר הנושאים (עניין המהירות, 260, כן בטח...).

עוד דבר, פשוט מדהים איך הוא קופץ מנושא לנושא, לדוגמא איך לעזעזל הוא נזכר פתאום בסוף התכנית בעניין מע"צ והתשתיות הפגומות? הוא הזכיר את זה בסוף התתכנית כבדרך אגב, כאילו זה לא אחד הגורמים המרכזיים לתאונות בארץ.

 

בקיצור, סתם בזבוז זמן, עדיף הייתי משקיע את הזמן הזה לבגרות בתנ"ך שהייתה היום :\.

 

פליקס

ROOONEEYY

פורסם
חברנו שזכה לכנוי "מנופף הידיים" יגיש היום שוב את תכניתו שתורמת למניעת תאונות דרכים

 

היום כנראה התכנית לגבי אלכוהול,נראה כמו פעם שעברה כמה זמן ייקח לו להגיע למצלמות הרי אי אפשר בלי...

 

צפיה מהנה

 

 

הלו זה הכינוי שאני המצאתי ! כל הזכיות שמורות!

×
×
  • תוכן חדש...