Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו לוגאן 1.6 09 ידנית - סיכום 3.8 שנים.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה ישנם לא מעט שאלות על רכב 7 מושבים במחיר לא יקר עם אמינות טובה אז בבקשה:

רנו לוגאן 1.6 09 ידנית - סיכום 3.8 שנים.

כללי על הרכב:

לחיוב:

· מרווחת מאוד גם בספסל האחורי הרבה יותר ממתחרותיה, מבוגר ישב שם ללא בעיה.

· חלונות אחוריים גדולים ואפילו נפתחים (גם עם רק לצד עדיין אוויר צח).

· חסכונית מאוד בדלק ואחזקה (פירוט בהמשך).

· אמינה!!

· הילוכים קצרים – גמישות מנוע לא רעה בכלל.

· נוחה לנסיעה (בסיס גלגלים ארוך...).

לשלילה:

· בטיחות חסרה (3 כוכבים במבחני ריסוק, 4 כ"א, ללא ESP).

· רועשת בנסיעה בין עירונית (100 קמ"ש = 3300 סל"ד).

· פלסטיקה עם תחושה זולה, במקומות מסוימים מתפרקת (תפסני חגורת הבטיחות, ריפוד המושבים, על הדלתות מבחוץ).

·

הרכב נקנה בינואר 2012 מליסינג עם 83000 ק"מ, הבדיקה (נעשתה על ידי) יצאה נקיה עד כדי חשד,

הוחלפו 4 צמיגים (סינים דרעק), בוצע טיפול 90000 כולל טיימינג, והרכב עבר לרשותי תמורת מעט יותר מ60000 זוזים.

רכב נמכר תוך יומים!! ב35000 ₪ עם 146300 ק"מ.

הוצאות שוטפות:

צריכה ממוצעת לאורך התקופה – 1\14 (הרכב ננהג בעדינות והמנכלית התייחסה אליו כאוטומט – העברה לראשון שני רביעי חמישי ושם הוא נשאר מ 40קמ"ש עד 100 קמ"ש לא משנה תוואי הדרך (-: )

טיפולים (מוסך מורשה השלושה)- הראשון ב105000 – 390 ₪ כולל שמנים בלבד,

השני ב 120000 – כלל החלפת שמן ברקס ונוזל קרור כולל רפידות קדמיות 1300 ₪

שלישי ב 136000 – טיפול קטן שמנים בלבד – 380 ₪.

הוחלפו לפני שנה וחצי 4 צמיגים (למישלן) – 2000 ₪ (בערך).

הקודן התקלקל פעמיים – 200 ₪.

וזהו אמינה להפליא אף פעם לא התקלקלה\התחממה גם בנסיעות לצפון באוגוסט בעומס מלא (כולל צימיגג).

הקונה המאושר יצטרך לבצע טיימינג בינואר.

הרכב הוחלף בהחלטה של רגע מרצון להתקדם למשהו בטיחותי יותר (וכבר יש הרהורי חרטה).

בקיצור מומלץ ביותר לבעלי אמצעים מוגבלים.

דבר נוסף – גם הגירסה האוטמטית מגלה אמינות מצויינת (שכן מחזיק כזו) ויחסית חסכונית.

פורסם

שכחתי לציין מעולם לא היה חסר גרם שמן או מים בין טיפול לטיפול ואכן כן מבחינתי "הרנו הזו" לא רואה מוסך.

הייתה לי רנו 5 שראתה רק מוסך

פורסם

יפה,אין הרבה רכבים כאלה וטוב לדעת שגילתה אמינות טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
שכחתי לציין מעולם לא היה חסר גרם שמן או מים בין טיפול לטיפול ואכן כן מבחינתי "הרנו הזו" לא רואה מוסך.

הייתה לי רנו 5 שראתה רק מוסך

"הרנו הזו" היא לא בעצם, דאציה?

פורסם

הפוך - זאת דאצ'יה שמורכבת ממכלולים של רנו מדורות קודמים.

בארץ העדיפו למכור אותה עם סמל רנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא כל כך מפתיע.

רכב מטופל בזמן ושננהג בצורה נורמלית גם לא יעשה בעיות. עם הזמן אני מבין שהסטיגמה על הצרפתיות פשוט לא נכונה והיא נוגעת לרכבים ישנים ולכל מיני ישראלים שהחליטו לחפף בתחזוקה שלהם הרבה פעמים.

 

גם לי הייתה רנו 3.5 שנים (היום נפרדנו), 54 אלף ק"מ, האוטו אף פעם לא שתה שמן או נוזל קירור (למעט מעט נוזל קירור בהרצה, שזה דבר תקין, מדובר אולי על 50 מ"ל).

 

הסוכן בטרייד אין היה מופתע מטופס הבדיקה ואמר לי שהטופס נראה כאילו הזמנתי אותו, שכן בטופס לא היו ליקויים כלל למעט מצבר מקורי ופנסים דהויים. אבל זה המחיר של נהיגה רגועה, לא להדליק מזגן עד שהמנוע מתחמם, לטפל כל 15 אלף ק"מ במקום כל 30 אלף ק"מ וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

איך הפעלת מזגן גורמת לבלאי\נזק אם מפעילים ישר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא יודע, אני מעדיף לא להעמיס עם צרכן כבד על המנוע כשהוא קר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דורשט - אז אתה מעדיף לסבול בקיץ ולא "להעמיס" על האוטו? הזוי....

 

היתה לי רנו פלואנס 2.0 שהוחזרה עם למעלה מ-160 אק"מ ללא בעיות

פורסם

בוקר טוב

המחליפה היא אורלנדו 2012 דיזל (מפרטי הפעם) האמת יפה ושמורה.

לגבי המזגן אמנם אני מקפיד לכבות אותו לפני כיבוי המנוע אבל בכל מקרה יש השהייה למדחס בשעת הנעת הרכב הוא לא נדלק ישר אלא אחרי כמה שניות.

פורסם

איך מרחב הפנים של אורלנדו בהשוואה ללוגן?

הדגש על השורה השלישית ומרחב לרגליים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...