Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3940 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש רכיב שמתחבר לשקע מחשב רכב. אצלי למשל הוא ממוקם מתחת להגה בצד שמאל.

יש אפליקציה בפלאפון. אני מתחבר עם בלוטוס אל הרכיב . הרכיב אוסף נתונים מ ECU ומשדר ישירות לפלאפון.

ניתן לסרוק ולנטר באופן רציף תקלות, לקרוא טמפ', צריכת דלק ועוד...

עלות רכיב כזה היא כמה דולרים בודדים.

אצלך באוטו השקע שאליו הרכיב מתחבר זה obd2 ולרכיב קוראים Elm327

אחד לדוגמה שבחרתי באופן אקראי באיביי:

http://m.ebay.com/itm/Super-Mini-ELM327-V2-1-OBD2-II-Bluetooth-Diagnostic-Car-Auto-Interface-Scanner-O-/281770061053?nav=SEARCH

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

אחי באמת תודה על העזרה אבל הידע וההבנה שלי בנוסה זה שואף לאפס תוכל להסביר לי בבקשה מה אני עושה עם זה ואיך ואיפה אני קונה כזה בארץ כי אני לא רוצה לסחוב את התקלה יותר מידי זמן . ושוב תודה .

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

כבר מאור ואני ענינו לך.

מישהו מגולשי הפורום .

אם תמצא מישהו מאשדוד זה הכי קרוב בשבילך.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם (נערך)

חברים אם יש פה מישהו עם הציוד הנל באזור אשדוד יבנה אשמח לעזרה. אני לא רוצה לגשת למוסך בלי לדעת םחות או יותר מה הבעיה כי שם הם יעבדו בשיטת המצליח . ואני יצתרך למכור כיליה בשביל החלקים והעבודה . אז חברים מישהו מאזור אשדוד ???.

 

עוד שאלה אני לא יודע עם יש קשר אבל האם יכול להיות שזו בעיית חשמל . כי אני זוכר שבשני בפעמים שהרכב התחמם כמה דקות לפני הדלקתי את האורות של הרכב ומזגן וממערכת עם כל חלקיה (מגבר סאב וכו) האם יכול להיות קשר ???

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

היי עופר,

התחממות נובעת מסיבות רבות.

1. נזילת מים

2. מצנן

3. טרמוסטט

4. אטם ראש מנוע.

5. מאווררים לא עובדים.

 

יש להגיע למרכז שירות מורשה לבדיקה.

 

יום נעים

פורסם

היה לא מזמן דיון בפורום על זה שלאחר החלפה של רכיב במערכת הקירור בסובארו עלולה לצוץ בעיה (לאחר ניקוז אוויר) של בועת אוויר שנתקעת בטרמוסטט ומונעת ממנו להפתח, מה שמונע מנוזל קירור להגיע למנוע וגורם להתחממות. זה קורה בגלל תיכנון לקוי של הטרמוסטט, שלא מאפשר לכל האוויר לצאת בזמן ניקוז.

אני לא יודע אם זה רלוונטי לדגם הספציפי שלך, אבל זה גם משהו שיכול להיות קשור, מאחר ואמרת שהרדיאטור חדש.

פורסם (נערך)

חברים עדקון קטן קפצתי למוסך אולימפיה (יבואן סובארו) היום והבחור שם אמר לי שהוא לא רואה שוב בעיה הנראת לעין .

סיפרתי לו שלא מזמן החלפתי את הרדיאטור הבחור מהמוסך שאל אותי האם החליפו לי את התרמוסטט ושמחליפים רדיאטור צריך גם להחליף את התרמוסטט וזו הבעיה היחידה שיכולה להיות .

עכשיו שאלה לחברה הפורום האם יכול להיות שזאת הבעיה ???

וגם קיבלתי מהם הצעת מחיר לתרמוסטט מקורי מים 5 ליטר ועבודה בערך 450 שח האם זה בסדר ??

עריכה אחרונה על ידי ofervars

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

פורסם

כנראה שהטרמוסטט שלך תקוע על פתוח ובגלל זה הרכב מתחמם.

פורד מונדיאו בורח מהטראומה של הפונטו הקסם שבמכוניות!!!

פורד פוקוס מנוע 2.0 אוטו מצויין חלום של אוטו!!!

אני החלטתי פורד זה הרכב שילוו אותי כל החיים!!!

פורסם

כנראה . אבל מאז עשיתי נסיעות ולא קורה כולם ובכוונה אני לוחץ על הרכב ועדיין כלום.

משום מה המוסכניק לא לחץ עלי להחליף אלה אמר לי להמשיך לנסיע ולראות אם הבעיה חוזרת והיא לא . אני מתלבת אם עדיין להחליף ולא לקחת סיכונים מיותרים מה אתם אומרים ????

Hu: pioneer dehx6650bt comp:focal ps165 Amp: focal r4280 sub: more primo

×
×
  • תוכן חדש...