Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך אגב הקורולה הזאת ספציפית יותר אמינה ממזדה לנטיס?

יש לרכב רצועת טיימינג?

איך הגיר האוטומט שלו ?

והכי חשוב למישהו יש מושג או איזה הערכה כמה עולה לתקן את הפחחות?

imprza new age

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפחחות לא תהייה זולה. צריך 2 כנפיים ומכסה מנוע, ואולי גם את הפח שבין הגריל לפנסים.

את כל זה אפשר להביא מפירוק, אבל צריך לצבוע, לפרק ולהרכיב.

לדעתי תיקון כזה מגיע בקלות ל3K.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא הייתה לי מאזדה אז אני לא יודע להשוות אותה, אבל ניראה לי ששני הרכבים הללו מראים אמינות יוצאת מן הכלל.

לרכב אכן יש רצועת טיימינג

גיר רגיל 4 הילוכים סטנדרטי לחלוטין

פורסם (נערך)

החזקתי מכונית מדגם זה משנת 2001 עד 2010 (והעברתי בעלות תוך שעה מרגע שהדבקתי מודעת מכירה בחלון). במהלך 9.5 שנים עלתה לי בסדר גודל של 2000 ש"ח בתיקונים שלא היו טיפולים שגרתיים. יש רצועת תזמון שצריך להחליף אחת ל-5 שנים, אתה חייב לודא מתי הוחלפה אחרונה, ואם אינה טריה חיוני להחליפה מיד, והטיפול אינו זול.

מעבר לכך - מדובר ברכב בן 17, וכל מיני גומיות יבשות ושאר חלקים קטניל יכולים לעשות צרות גדולות, שלא לדבר על כך שחייבים לבדוק את שגרת הטיפול ברכב ולהשלים כל מה שלא בוצע בזמן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה פתאום. שיקנה אותו בזול וישתמש בו as is.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מה פתאום. שיקנה אותו בזול וישתמש בו as is.

 

גם 9 אלף שקל זה יותר מדי בשביל הענתיקה הזו. גג 5000 ש"ח, לנסוע עד התקלה הגדולה הראשונה ולמכור לפירוק.

 

אין שום משמעות למחירון המצחיק, כאשר היום קונים משפחתית קוריאנית צעירה ב7-8 שנים במחיר של 15 אלף ש"ח.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הישראלי מהשוק (שוק הרכב) מאמין שקורולה 98 לא נופלת מיונדאי 06. על זה נאמר "עובדות לחוד ומציאות לחוד".

 

במכוניות חסרות יחוד כאלה קונים מה שסביר שיחזיק הכי הרבה בכמה שפחות כסף.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

תשמע, סלואו רייד... בנסיעה באקסנט 2010 אני יכול להישבע שאיכות החומרים בטויוטה שלי לא נופלת מהאקסנט, אם לא יותר, ושלא נדבר על הבידוד רעשים.

 

אז נכון, רכב ישן יותר מדי זה לא משהו, אבל אני לא אתפלא אם יש רכבים ישנים שמרגישים יותר "אוטו" מרכבים די חדשים "ומודרניים".

 

חוץ מזה שספציפית הדגמים האלו של טויוטה באמת "תדלק וסע", בניגוד להמשך הדור שעשה יותר, או הרבה יותר בעיות.

 

כמובן שאני לא הייתי שם על הקורולה הזו יותר מ10 אלף, אך 9-10 אלף נשמע לי מחיר סביר למדי במידה והיא נוסעת כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטח שיש רכבים ישנים שמרגישים "יותר אוטו" מרכבים חדשים. הרכב שלי למשל 8)

אבל ההבדל המשמעותי היחיד בין קורולה 98 לאקסנט 2010 זה שמהאקסנט אתה תצא בחתיכה אחת אם מישהו יחתוך אותך באדום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
דרך אגב הקורולה הזאת ספציפית יותר אמינה ממזדה לנטיס?

יש לרכב רצועת טיימינג?

איך הגיר האוטומט שלו ?

והכי חשוב למישהו יש מושג או איזה הערכה כמה עולה לתקן את הפחחות?

 

רכב מתיישן זה רכב מתיישן. נקודה.

כשקונים רכב ישן מצב הרכב חשוב ה-ר-ב-ה יותר מסוג הרכב.

×
×
  • תוכן חדש...