Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אחרי המתנה ארוכה למדי, סוף סוף מושקת בישראל סיאט לאון קופרה.

 

קישור לחובבי הז'אנר - כאן

הפרטים היבשים בינתיים:

2.0 ליטר טורבו-בנזין TSI עם 280 כוחות סוס. גיר רובוטי כפול מצמדים DSG עם 6 הילוכים (אין אופציה לידני). כן יש אופציה ל-3 או 5 דלתות.

 

אבזור:

9 כריות אוויר, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חישוקי סגסוגת 19 אינטש', קליפרים אדומים, תאורת LED פנימית.

יש אופציה לחבילת צבעים בהתאמה אישית - שחור, לבן או כתום. במסגרת חבילה זו תקבלו מראות צד, חישוקים, גריל קדמי, ספי דלתות ולוגו Cupra בצבע הנבחר.

 

מפרט טכני

 

מחירים:

3 דלתות - 214,900 ש"ח

5 דלתות - 219,900 ש"ח

עריכה אחרונה על ידי מערכת CarsForum

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 169
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו, המחיר נשמע תחרותי. לחלוטין התווספה לTODO LIST.

ממש, ממש, מבאס הקטע הזה של 'אין ידני'. מקווה שזה יהיה כמו ה'אין ידני' של הפולו GTI...

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

235/35 - WTF?

מתי היצרנים יפנימו שהמכוניות שהן מייצרות לא עומדות על תקן של פסל סביבתי אלא אנו רוצים לנהוג בהן...

איך אפשר לנהוג על פרופיל 35 בכביש ציבורי? איך?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לחבר שלי שהוא בעל קופרה שהתעניין ברכישה, זרקו לו מחירים אחרים (232.5 ו-237.5), מוזר.

 

מעניין, אם אנשים ימשיכו לקנות אוקטביה RS שיש לאון קופרה באותו מחיר (למרות שהאוקטביה הוזלה לא מזמן ב-3000 שקלים)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

ממש, ממש, מבאס הקטע הזה של 'אין ידני'. מקווה שזה יהיה כמו ה'אין ידני' של הפולו GTI...

 

זה תלוי רק בכם. אם יהיה - תקנה?

בזמנו ממקור ראשון דובר על כך שהם בשום אופן לא רוצים לייבא את הפולו הידנית ולא רוצים לעשות לה תקינה בכלל.

אח"כ אני שיגעתי אותם עד שהסכימו, פשוט שיגעתי אותם וארגנתי להם ביקוש. הנה, רק לפני שעתיים דיברתי טלפונית עם מישהו שכבר הזמין ידנית.

 

לראיה - תקינה ל- GTI האוטומטית עשו כבר בדצמבר 2014, לידנית עשו יום אחד אחרי שהזמנתי את שלי ורק אחרי שפדו את הצ'ק שנתתי על המקדמה 10K ש"ח.

מסקנה - תשגעו אותם, יהיה ידני (אבל תהיו רציניים). תמשיכו להתלונן בפורום בלי לעשות כלום מחוצה לו - לא יהיה.

פורסם

שיחקו אותה צ'מפיון. רכב שככל הנראה נוסע טוב מאוד, יחס תמורה/מחיר מעולה, אבזור עשיר שכולל את כל מה שצריך ואף מעבר - נראה שיש כאן סוס מנצח.

 

לגבי ידני, מצד אחד אני נוטה להסכים עם התגובה שמופיעה מעליי, מצד שני צ'מפיון רבו כל כך הרבה זמן עם היצרן בנוגע לדגם הזה שלא בטוח שזה יגיע בכזו קלות כמו במקרה של הגולף ופולו GTI.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מחיר מעולה לרכב מצויין (עפ"י כתבות מחו"ל, עוד לא נהגתי), במיוחד בהתחשב בעובדה הידועה לכל שמחיר סגירה בסגמנט הזה הוא כ 10-15-20K ש"ח פחות ממחירון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מחיר מעולה לרכב מצויין (עפ"י כתבות מחו"ל, עוד לא נהגתי), במיוחד בהתחשב בעובדה הידועה לכל שמחיר סגירה בסגמנט הזה הוא כ 10-15-20K ש"ח פחות ממחירון.

 

מהניסיון שלי לא יורקים לכיוון שלך בכלל, ואני לא ילד. זה "עובדות בשטח"? אשמח לשמוע תובנות :)


×
×
  • תוכן חדש...