Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הסט פסיבי - אני לא הייתי חושש לגשר את המגבר וכן עושה זאת - אתה תרוויח יותר בתחום המידבאסים, לטוויטרים זה לא ישנה כלל.

 

לדעתי גם לא צריך BI WIRE - לא סתם כנראה מוראל הורידו את האופציה - סט פסיבי, כאשר הוא מאוזן טוב, עבודת EQ נכונה זה כל מה שאתה צריך ובפרוססור שלך יש לך את כל אותם כלים.

 

תחסום BP עד 20KHZ ותנמיך משמעותית את התדרים בין 10KHZ ל20KHZ

 

מה גם שצרימה לא בהכרח תגיע מטוויטרים אלא מיתר הספק באזור ה200 הרץ, 2.5 קילוהרץ, 5 קילוהרץ וגם 8 קילוהרץ

 

תנסה ליצור באקולייזר מצב שבו יש נפילה הדרגתית מ80 הרץ עד 200 הרץ ואז תתחיל לטפס משם החל מ300 הרץ עד אזור הקילוהרץ

 

את כל האזור בין 1K ל8K הרץ תשאיר מיושר (אל תוסיף באקולייזר אלא רק לגרוע) ואז מאזור ה10K הרץ והלאה תתחיל להוריד את ההספק עד שתגיע לתוצאה שנשמעת לך הכי טוב - זה בתור הנחיה כללית נקרא לזה בשביל לאזן את הסט - באמת ממליץ לקרוא את המדריך לאודיופיל על כל נושא "עקומת הבית" (ולא, לא מדובר על הדיירת המכוערת ביותר בכל בניין) וכוון אקולייזר והיענות הכוח.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תפתח לHP

 

גם ככה רוב ההקלטות שאתה שומע דועכות לאחר תדר 16.5 קילו הרץ ורוב הסיכויים שגם אם אתה מעל 18 שנים בגילך - אתה כבר לא ממש שומע מעבר לתדר הזה בצורה ברורה - אולי עד 18 קילוהרץ אבל גם - ההבדלים בעוצמות במידע שמתנגן בתחום תדרים האלה הוא כל כך גדול שאתה בעצם כבר לא שומע שם כמעט כלום וגם אם כן - חוץ מרעש שמפריע לך אין שם ממש מידע.

 

אז ברגע שאתה גם תנחית באקולייזר את כל התחום בין 12.5 קילו ל20 זה גם ככה יעשה את העבודה היטב.

 

בנד פאס ב10K לעומת זאת זה ממש חיתוך אגרסיבי וחבל - אתה מסרס את כל היכולת שלך לשלוט על הבהירות של המערכת, מקבל תמונה עמומה ושטוחה מאוד מהצליל שנוצר - פשוט חבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

ככה זה אמור להיראות ?

תתייחס לזה בתור HP 75HZ

1

3sixty.jpg

 

איך יותר טוב?

 

2

 

3sixty22.jpg

עריכה אחרונה על ידי shon23
הוספת מלל

פורסם

כן, לגבי האיקולייזר - אל תכסח יותר מידי בתדרים - תנסה להבין מתי הסטאפ נשמע לך הכי טוב אבל בגדול הבנת לאן אני מוליך אותך.

 

האם זה שיפר לך את התוצאה של המערכת?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הכיוונים שבתמונה הם מהתוכנית דמו שנמצאת אצלי בעבודה :)

אני אגיע בערב הביתה ואז אחבר את הסיקסטי ללפטופ אכוון ואעדכן ..

רק באיזה מהתמונות עדיף להתחיל ?

פורסם

תתחיל מהמצב השני ותעבוד טוב טוב על האקולייזר

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שקל וחצי ממני

עזוב את הכיוונים שאמורים להיות

בסופו של דבר לא תמיד תדרים מאוזנים ישמעו לך הכי טוב

תשחק עם ההגדרות והEQ עד שתגיע למצב שאתה הכי מרוצה והכי מתחבר לצליל שיוצא

הרי המערכת היא בשבילך ובשביל האוזן שלך והטעם שלך

פורסם

אחרי שרכשתי מתאם BT למחשב הנייד , חיברתי סוף סוף את הסיקסטי אליו וביצעתי התקנת מערכת חדשה כולל כל הכיוונים כפי שמופיע בחוברת הדרכה של המוצר - LEVEL SET וכו....

שיחקתי בגיין של הפרוססור עד אשר נדלקה נורת לד כחולה - משהו טיפה יותר מחצי גיין .......

אממה , במגבר , לאחר שחיברתי את הסט בגישור לכל ערוץ , הגיין על 0 במגבר ו ב3/4 עוצמה בHU - השמע סביר אך לא חזק ....

אני במחשבות מה עדיף לי לעשות ...

א: להגביר את הגיין בפרוססור עד שזה ישמע לי מספיק חזק .

ב: להגביר את הגיין במגבר

חשוב לציין , שככל שאני מגביר גיין במגבר כך מתווסף לו רעש HISSSS מהטוויטרים כשהמערכת על 0 ווליום .

תודה

פורסם

המחשבה שלך צריכה להיות להחליף מגבר למשהו חזק יותר.

 

עצם העובדה שאתה שומע היסס מראה על רצפת רעש נמוכה או רעש גבוה במערכת שלך - HU לא איכותי ושקט מספיק למשל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מה זה משנה אם זה ג'נסיס או גולדן שיט אמפליפיירס בע"מ?

 

אם הוא לא חזק מספיק כאשר הגיין מכוון לרצפת רעש לא שמיעה אז הוא כנראה לא חזק מספיק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בטח לא הסברתי את עצמי נכון,

מצב להמחשה :

1:בערב כיוונתי את הפרוססור עד אשר נדלקה נורת לד כחולה.

2:הגיין במגבר היה על 0

3:הHU 30/40 מהעוצמה

 

עכשיו ככה: הסאונד מבחינת האיכות נשמע טוב , העניין הוא בעוצמה.

לאחר מכן הוספתי עוד בגיין של הפרוססור עד שנדלקה נורה אדומה ואז הורדתי טיפה ( זאת אומרת שהגעתי למקסימום גיין בפרוססור לפני העיוותים ) ועדיין נשאר על 0 גיין במגבר וכאן העוצמה השתדרגה פלאים ...

 

השאלה שלי היתה , מה עדיף לעשות

א: להשאיר את הגיין במגבר על 0

ב: להגביר את הגיין במגבר ובמקביל להוריד את הגיין בפרוססור ?


×
×
  • תוכן חדש...