Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8)סקירת רכב סוזוקי קרוסאוור 2015:8)

הרכב התקבל ביום רביעי האחרון.

אני מאמין שבהמשך אני אגלה עוד חסרונות ויתרונות.

תגובות יתקבלו בברכה.

 

נוחות נסיעה:

נוחות נסיעה די נוחה, תנוחת ישיבה נוחה מאוד

הרכב מאובזר בצורה יפה אבל בפשטות ואין דברים מיותרים.

בנסיעה יש רעשי רעש רקע בגדר סביר.

תנוחת ישיבה מאוד נוחה, במושב האחורי נכנסים שלושה מבוגרים ללא כול בעיה לא צפוף בכלל.

הבד של המושבים נעים למגע.

 

תא מטען:

שימושי ורחב בנוסף יש שקע מצת 12V ושני ווים לטליית רשת הגנה.

 

אבזור:

הרכב מגיע עם מערכת מולטימדיה נחמדה אשר כוללת חייגן בלוטוס

אני אישית שדרגתי את המערכת הקיימת למערכת מולטימדיה מתקדמת יותר תואמת מקור בעלת מסך 7 איינץ. מנגנת מסוגלת לקרוא סרטי DVD. המערכת כוללת מצלמת רוורס ומצלמת DVR. ניתן לחייג ישירות על ידי הקשה על מסך המגע.

בנוסף ישנם חיישני רוורס.

הרכב מגיע עם מערכת מוביילי 270 – לא צריך יותר מזה

העברת הילוכים (גיר ידני) חלקה למדי ולא מורגשת.

 

תפעול כללי:

הגה נוח מאוד נותן תחושת ביטחון בזמן נהיגה.

מתליים קשים גורמים לכך שמרגישים את הבורות בכביש.

כול המתגים במיקום נוח.

 

מנוע: מנוע רועש בגדר הסביר.(יש רכבים הרבה יום שקטים).

 

איכות הרכבה תא נוסעים:

איכות סבירה בהחלט אבל אין לצפות לאותה איכות כמו בגולף.

יש מקומות שהפלסטיק נראה ממש זול.

לוח שעונים מושקע ומואר ונותן אינפורמציה חיונית לנהיגה.

 

היתרונות:

תא נהג פשוט אבל יעיל

מחיר הרכב סביר ביותר ביחס לתמורה.

גימור הרכב תואם למחיר

תא מטען ענק ופונקציונאלי ניתן להגדיל את נפתח תא המטען על ידי קיפול מושבים אחוריים.

במושב האחורי נכנסים שלושה מבוגרים ללא כול בעיה ולא צפוף בכלל.

יש מקומות אכסון בדלתות לבקבוקי מים.

שדה ראיה טוב.

רמקולים טובים

 

חסרונות:

לדעתי חסרים מקומות אחסון בתא הנהג.

שומעים רעשי מנוע בתא הנהג

 

נכון להיום אני מאוד מרוצה מהרכב, והייתי ממליץ גם לחברים. :lol:

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

פורסם

הרעשים הם מהגיר הרציף שבלחיצה קצת יותר מהממוצעת והוא נואם כמו אריה.

 

האוטו זריז, נראה נחמד, דאשבורד ומערכת מולטימדיה נראים טוב.

האמת, שבאמת מבאס לראות את איכות החומרים הכל כך ירודה ברכב הזה, אבל מצד שני איכות ההרכבה טובה והרכב שקט ומרגיש מוצק.

 

לדעתי הוא די שקט בנסיעה מהירה, ובטח לא מחריש אוזניים או משהו מעל הממוצע, אם כבר להפך, אבל עדיין לא אטום לגמרי.

 

 

איך ההגה אצלך? רגיש לכל נגיעה?

פורסם

אני לא חושב שהרעשים הם מהגיר הרציף מסיבה שיש לי גיר ידני. למרות שאני נמצא כרגע בשלב פתיחת מנוע אפשר להרגיש שהמנוע חזק מאוד.

אצלי גם ההגה רגיש מאוד ואני אוהב את זה.

חיים רק פעם אחת תנצל אותם.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אכן שומעים את המנוע וגם קצת רעשי רוח אבל אם שומעים את הפינק פלויד הרעש נעלם .

ההגה רגיש אבל מתרגלים וזו לא בעייה .

יש לי את המערכת המקורית והיא עונה על הצרכים .

בסך הכל מכונית חביבה שעושה את העבודה בקלילות ובמחיר נוח .

פורסם

גם אני בעל קרוסאובר 15' - אחלה רכב - מאוד מומלץ :D

ויש שני דברים שלא הצלחתי להבין

 

1) בעת התנעת הרכב, ובזמן שמתג האורות כבוי - מדוע אורות החניה דולקים?

 

2) כבעל מערכת מקורית, נראה שלא ניתן להשתמש ביותר ממכשיר BT אחד, אלא אם קובעים אותו ידנית כראשי

×
×
  • תוכן חדש...