Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תעלומה מתישה שאף מוסך לא פתר! ובהמשך אם לא תגעו הפתרון הכ"כ פשוט (דוושת גז לא מגיבה בסקודה סופרב 2006)


rami.v
שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בעיה בגיר DSG?

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים יקרים! לא ישגע לכם יותר את הראש!

מישהו פה נגע טיפה בנקודה... אבל לא דרך עליה

סיפור הפיתרון: שלשום בלילה קבעתי עם חבר שיבוא אליי ואני יעשה לו טיפול 10.000 (כמובן בהתנדבות),הבחור הגיע אליי הביתה ,ומשם אמרתי לו בו סע אחרי ,לאיזה מגרש נידח שאפשר לבצע בו טיפול בשקט בלי להפריע וללכלך את הסביבה ,הגענו וירדנו מהרכב , ותוך כדי שאני מתחיל לעבור כבר על החלפים שהוא הביא איתו ,הוא פתאום זורק לי שאלה כאילו בדרך אגב: תגיד מה הקטע שאתה לוחץ מידי פעם לשניה על הברקס (ועוד תוך כדי עליה) ,הסתכלתי עליו איזה ברקס מה ברקס מי ברקס ,והמשכתי לעיין בנתוני השמן שהוא הביא ,ואז פתאום הגיע לי הבווווםםם! באותו שנייה עזבתי הכל ופשוט דהרתי לתוך הבגז' של הרכב שלי ,שלפתי מנורת ביקורת+חוט כדי להאריך אותה ,חיברתי לאחת ממנורות הברקס ומשכתי אותה אליי קדימה ,הנעתי (אמרתי לו 2 דקות אני חוזר) ויצאתי לסיבוב באותה עלייה משובשת מאחוריי(החבר חשב שהתחרפנתי) ואכן חזרתי אחרי 2 דקות ,אבל הפעם עם חיוך גדול ,והוא אפ' זכה ממני לחיבוק (למרות שלא הבין כ"כ על מה) אכן תוך כדי הנסיעה הטיפה קופצנית מנורת הביקורת הבהבה לשניה ,ואיתה כמובן הפסיקה דוושת הגז ,ואישרה לי את מקור הבעיה ,יוניט הברקס נלחץ משום מה בכל הקפיצות האלה ,וכמו שהזכיר פה כבר מישהו ,אכן ברכבי הקונצרן ,המחשב לא נותן אופצייה ללחוץ גז וברקס ביחד ,ולכן מבטל את הדוושה ,ורק אחרי שעוזבים אותה ושוב לוחצים חוזר התפקוד.

למתענינים מה עשיתי: על הבוקר קפצתי לפירוקיה של בני דודים בכפר סמוך ,שלפתי לו שם מאיזה פאסאט חבוטה את היוניט המקולל ,נפרדתי מ25 שקלים ,הרכבתי שם עוד במקום ,וחזרתי כל הדרך בכוונה כדי להכעיס:-P על כל מהמורה אפשרית ,והכל ב"ה עובד למופת

מקווה שעזרתי לדורות הבאים ,ואולי גם למנהלי צ'מפיון שהודו שלא ניתקלו אף פעם בבעיה הזאת

בברכה רמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה יפה

ע"י שסייעת לחבר סייעו לך משמים שדרכו תגלה את מקור הבעיה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב חברים יקרים! לא ישגע לכם יותר את הראש!

מישהו פה נגע טיפה בנקודה... אבל לא דרך עליה

סיפור הפיתרון: שלשום בלילה קבעתי עם חבר שיבוא אליי ואני יעשה לו טיפול 10.000 (כמובן בהתנדבות),הבחור הגיע אליי הביתה ,ומשם אמרתי לו בו סע אחרי ,לאיזה מגרש נידח שאפשר לבצע בו טיפול בשקט בלי להפריע וללכלך את הסביבה ,הגענו וירדנו מהרכב , ותוך כדי שאני מתחיל לעבור כבר על החלפים שהוא הביא איתו ,הוא פתאום זורק לי שאלה כאילו בדרך אגב: תגיד מה הקטע שאתה לוחץ מידי פעם לשניה על הברקס (ועוד תוך כדי עליה) ,הסתכלתי עליו איזה ברקס מה ברקס מי ברקס ,והמשכתי לעיין בנתוני השמן שהוא הביא ,ואז פתאום הגיע לי הבווווםםם! באותו שנייה עזבתי הכל ופשוט דהרתי לתוך הבגז' של הרכב שלי ,שלפתי מנורת ביקורת+חוט כדי להאריך אותה ,חיברתי לאחת ממנורות הברקס ומשכתי אותה אליי קדימה ,הנעתי (אמרתי לו 2 דקות אני חוזר) ויצאתי לסיבוב באותה עלייה משובשת מאחוריי(החבר חשב שהתחרפנתי) ואכן חזרתי אחרי 2 דקות ,אבל הפעם עם חיוך גדול ,והוא אפ' זכה ממני לחיבוק (למרות שלא הבין כ"כ על מה) אכן תוך כדי הנסיעה הטיפה קופצנית מנורת הביקורת הבהבה לשניה ,ואיתה כמובן הפסיקה דוושת הגז ,ואישרה לי את מקור הבעיה ,יוניט הברקס נלחץ משום מה בכל הקפיצות האלה ,וכמו שהזכיר פה כבר מישהו ,אכן ברכבי הקונצרן ,המחשב לא נותן אופצייה ללחוץ גז וברקס ביחד ,ולכן מבטל את הדוושה ,ורק אחרי שעוזבים אותה ושוב לוחצים חוזר התפקוד.

למתענינים מה עשיתי: על הבוקר קפצתי לפירוקיה של בני דודים בכפר סמוך ,שלפתי לו שם מאיזה פאסאט חבוטה את היוניט המקולל ,נפרדתי מ25 שקלים ,הרכבתי שם עוד במקום ,וחזרתי כל הדרך בכוונה כדי להכעיס:-P על כל מהמורה אפשרית ,והכל ב"ה עובד למופת

מקווה שעזרתי לדורות הבאים ,ואולי גם למנהלי צ'מפיון שהודו שלא ניתקלו אף פעם בבעיה הזאת

בברכה רמי

 

מנורת אור ברקס שרופה.

 

שהכוונות טובות הכל טוב. הייתי אומר שזה חבר!! :)

כל הכבוד על הגילוי. בוא נראה מתי מוסכים יעלו על הפיתרון הזה! - הפיתרון הזה הידוע למוסכים מסויימים.

לא סתם כתבתי מנורת ברקס. אם המנורה לא דולקת אז ממשיכים בבדיקות. אם היית מחפש היית מגלה שכבר בעבר כתבתי פיתרון לבעיה דומה.

 

ומוסכים מסויימים כן מכירים את הבעיה והפיתרון.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום סוחר רכבים

 

לפעמים מצב כזה יכול להגרם כשהיוניט ברקס משגע את המערכת כי ברכב כמו שלך

החיישן בלם מבטל את דוושת הגז, כמו שוינקר מאותת במהירות כפולה כשנכנסים מים

והוא מקצר נניח,

הפתרון מאוד פשוט, מצא מקום נוח לעבוד על הרכב, הזמן חבר שגם הוא צריך טיפול,

בקש מהחבר לוודא שזה מה שקורה בנסיעה אחריך, תן קפיצה לאיזו פירוקיה של בני דודים

וחפש כזה יוניט, זה לא אמור לעלות כסף כי זה נזרק,

אבל תשאיר להם איזה 20-30 ש"ח טיפ.

The first one to get angry loses

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3211 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...