Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 חדשה מנוע 2.0


SeazeR
שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכל חברי הפורום ,

 

ב 10.7 מאזדה יצאו עם מבצע מכירות והוזילו את הרכבים שלהם בטווחים שבין 5000-7000 ש"ח .

נכון לעכשיו ולאחר בירור,הם האריכו את המבצע עד יום שישי ואני ניצב בפני דילמה .

 

יש לי רכב כיום,מאזדה 3 משנת 2010, דגם אקטיב (עם מגנזיום שהוסיפו + מוליטמדיה מקורית של מאזדה) יד שלישית עם 63,600 ק"מ על השעון .

הרכב נקנה מאדם פרטי כמובן,שהוא עצמו קנה את הרכב חדש, 0 ק"מ מחברת AVIS.

המחירון של הרכב שלי כיום הוא - 67,000 ש"ח ואני מבקש עליו 57,000 (מוכן לרדת עד 55,000 ש"ח לצורך העניין)

 

אך למרות המחיר הטוב,הק"מ הנמוך והרכב המאוד מטופל ושמור באדיקות,אני לא רואה התלהבות מרכישת הרכב.

כשאני פונה לטרייד אין אצל היבואניות (KIA,יונדאי,מאזדה וכו') שוחטים אותי בהרבה מעל 22% הורדה (למרות שבלוי יצחק כתוב 12% בלבד !) לכיון ה 41-42 אלף שקלים.

 

ואני שואל - האם טרייד אין במחיר הנ"ל הוא כדאי לי ? האם שווה להשתדרג בכל מחיר ?

אישתי טוענת שבמצב הזה,בעוד שנה או שנתיים,הרכב יאבד יותר חזק במחיר.

מה דעתכם בנושא ?

 

אני בסה"כ רוצה להשתדרג לרכב חדש ומרגיש שהמאזדה שלי ,שהשוק מוצף בה,גם במחיר הרבה יותר אטרקטיבי מהמחירון עם רכב שעבר רק ידיים פרטיות (מדגיש - לא היה בחברה כלשהיא, הוא נקנה 0 ק"מ חדש) בכל זאת לא מצליח להימכר במחיר המבוקש וההוגן של 55,000 ש"ח .

 

אשמח לקבל ייעוץ מה כדאי לי לעשות - להמתין בסבלנות עד שיבוא הקונה, או לעשות טרייד אין עכשיו כי בעתיד אפסיד עליה יותר ?

אולי לא טרייד אין ועדיף להישאר עם המאזדה ?

וגולת הכותרת - מי אמר שזה לא יקרה לי עם המאזדה 3 החדשה ? מדובר על דגם ה 2.0 המאובזרת .

 

חשוב לציין במעמד זה שברכב אין שום בעיה ושום תקלה,עושים לו רק טיפולים בק"מ כזה והסיבה היא אך ורק נטו הרצון להתקדם בשנתון .

 

אשמח לשמוע את דעתכם,

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מחכה עוד קצת ומנסה לבדוק עם מאזדה האם ישנה אפשרות לשלם מקדמה ולשמור על המחיר ה״מוזל״ .

גם מקסימום תירד במחיר לאזור ה50 עדיף מאשר יתנו לך בטרייד אין 40 לא?

ומחירון לוי יצחק לדעתי לא מחובר למציאות בכלל בזמן האחרון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת הבעיה של הרכבים שנפוצים בליסינג כשהם בני 4-5-6.

אתה נתקל במצב שבחברות הליסינג הלקוח מקבל באותו מחיר רכב חדש משלך בשנה לפחות, עם תיקון של הליקויים שיתגלו בבדיקה, עם אחריות ועם מימון.

קשה מאוד להתחרות בזה.

אני לא חושב שנכון להשתדרג בכל מחיר. ירידת הערך מתמתנת אחרי 3-4 שנים ואיבוד הערך נעשה איטי יותר.

הרכב שלך לא מאוד ישן, נסע מעט ביחס לשנתון וצפויות לך עוד כמה שנים טובות (לפחות בתאוריה) ללא בלאי משמעותי או קילקולים שמגיעים עקב גיל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shugiflex - אשמח לקבל סיבה,למה לא כדאי ?

 

Mike808 - אם היום בטרייד-אין מוכנים לתת 41-42,גג 43 אלף ש"ח , מה יתנו לי בעוד שנתיים-שלוש ? 25-30 ?

מוזר שדווקא בחברות הליסינג,מוכנים לתת לי 51-52 אלף ובחלק מהמקרים 53 אלף שקלים תמורת רכישת רכב מהצי שלהם עם 0 ק"מ. איפה הקאץ' ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובעוד שנתיים שלוש הרכב החדש שתקנה יהיה שווה 70. אישית לא הייתי משלם סכום כזה על שדרוג שהוא לא מאד גדול, מה גם שהקילומטראז' של הרכב של נמוך יחסית.

 

במקומך הייתי מוותר על ההחלפה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

shugiflex - אשמח לקבל סיבה,למה לא כדאי ?

 

Mike808 - אם היום בטרייד-אין מוכנים לתת 41-42,גג 43 אלף ש"ח , מה יתנו לי בעוד שנתיים-שלוש ? 25-30 ?

מוזר שדווקא בחברות הליסינג,מוכנים לתת לי 51-52 אלף ובחלק מהמקרים 53 אלף שקלים תמורת רכישת רכב מהצי שלהם עם 0 ק"מ. איפה הקאץ' ?

נניח שבעוד 3 שנים תקבל 25 על האוטו, אבל בעוד 3 שנים תקבל מזדה 2015 ב 90 - 85 במקום ב 135.

 

בשורה התחתונה: זה פתאטי לשדרג רכב משיקולים כלכליים. תעשה את זה אם ממש בא לך חדש ויש אמצעים, אבל תידע שיש לזה מחיר גבוה.

נוסע בפריוס 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות,

 

המחשבה שלי הייתה שבסה"כ מדובר ברכב ואני גם ככה משתמש במימון, לכן אמרתי שהתשלום החודשי יהיה מעט גבוה יותר,אבל יאפשר לי להנות מרכב חדש ואת המקדמה שהשקעתי ברכב,לשים בצד בחיסכון . השיקול הוא כלכלי כמובן, כי ברכב אין שום בעיה (טפו טפו טפו).

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נמצא בדיוק במצב שלך, בשבוע הבא המאזדה אמורה להגיע לארץ ואני לא מצליח למכור את הסיוויק 2008 שלי. יש כ 500 צפיות במודעה ביד שתים אבל אנשים פשוט לא מתקשרים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתם שאולי אתם פשוט מבקשים יותר מדי?

 

נגיד הבחור עם המזדה.

הציעו לך בטרייד 40-42.

אז בשוק הפרטי אתה מתגמש עד 55?? למה?!

 

תרד בשוק הפרטי ל45 תמכור תוך כמה ימים. תרד ל50 תמכור גם מהר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=SeazeR;4810677

המחשבה שלי הייתה שבסה"כ מדובר ברכב ואני גם ככה משתמש במימון, לכן אמרתי שהתשלום החודשי יהיה מעט גבוה יותר,אבל יאפשר לי להנות מרכב חדש ואת המקדמה שהשקעתי ברכב,לשים בצד בחיסכון . השיקול הוא כלכלי כמובן, כי ברכב אין שום בעיה (טפו טפו טפו).

 

1. הלוואות צריך לשלם - באותה מידה אתה יכול לשים הוראת קבע לקרן נאמנות סולידית. ההפרש אחרי כמה שנים יהיה גדול מאד.

2. כלכלית משתלם להשאיר את הרכב הישן.

 

והרי החישוב:

 

נניח שתמכור את הרכב ב-45 ותיקח 90000 הלוואה לחמש שנים לרכישת הרכב החדש (לצורך החישוב נניח שקבלת הלוואה ללא ריבית וללא הצמדה)

 

אחרי שלוש שנים:

במקרה של רכישת רכב חדש: אתה נמצא עם רכב ששוויו 75000 ש"ח (הערכה) שילמת עד כה 54000 ש"ח ואתה חייב לבנק 36000 ש"ח

נטו ביד לאחת הפחתת התחייבויות יש לך 39000 ש"ח ביד (אם תמכור את הרכב ותחזיר את יתרת ההלוואה)

 

במקרה של השארות עם הרכב הקיים - וחסכון בגובה החזר ההלוואה: אתה נמצא עם רכב ששוויו כ-25000 ש"ח חסכת עד כה 54000 ש"ח

סה"כ יש לך נטו ביד 79000 ש"ח - הפרש של לא פחות מ-40000 ש"ח מהאופציה של הרכב החדש.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מבין את הרצון שלך.

אכן תהיה חייב לרדת במחיר כדי למכור.

דגם ה2.0 פחות

נפוץ ויש סיכוי שיהיה לך יותר קל למכור אותו בעתיד.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

zvit אני מסכים שכלכלית עדיף להישאר עם הרכב הישן, אבל צריך לזכור להוסיף תיקונים מזדמנים לרכב מזדקן. לא חייב להיות משהו קריטי, מספיק שבמהלך שלוש השנים הנוספות יהיה צורך להחליף זוג צמיגים, מצבר, בלמים (החלפת דיסקים, לא רפידות) וכו'.

בנוסף אני ממש בספק עם כעבור 3 שנים הרכב ירד ל-25K. להערכתי הוא ירד ביותר או שיקרה מה שקורה עכשיו - מחיר השוק נמוך משמעותית ממחיר המחירון.

שוב, מסכים איתך שעדיין יהיה הפרש, אולי אפילו גדול, אבל לא עד כדי כך גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

elita כמי שנוסע ביום יום בכלי רכב בני עשרה, עלות אחזקתם רחקוה מאד מירידת ערך של רכב חדש - אני כמובן לא מתווכח אם הסיבה להחלפת הרכב הינה רגשית.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3169 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...