Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב לחברי הפורום

 

יש ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2006 דגם פמלי

 

בשבוע האחרון בעת ההתנעה הראשונית בבוקר יוצא לי עשו לבן מהאגזוז

 

עקב זה הלכתי לבדיקה במוסך יונדאי מורשה באשדוד

 

ושם נאמר לי שהרינגים חלשים מאוד ושהשמן שיש כרגע שרוף לחלוטין ויש להחליף מנוע

 

קיבלתי הצעת מחיר על סך 10000 ש"ח כולל מעמ על ייבוא מנוע והחלפתו בתקול

 

האם זה מחיר נורמלי? או שמא אוכל לקבל הכוונה למוסך טוב ואמין באזור אשדוד

 

מצטער על החפירה אני נהג חדש בלי ניסיון ברכבים ואשמח לעזרתכם

 

שבת שלום.

עריכה אחרונה על ידי anihlol
פורסם

אתה צריך לענות על קצת שאלות שישפכו אור על מצב הרכב

האם המנוע הנוכחי שורף שמן בכמות גבוהה? (צריך למלא שמן כל כמה ימים / חודש וכו')

חסר נוזל קירור? האם הוא עכור ולא בצבע ירוק?

כל כמה זמן הרכב מטופל והאם טיפלת בו לאחרונה?

האם העשן הלבן בסמיכות גבוהה ורק בבקרים או שלאחר שהגיע לטמ"פ עבודה העשן פסק?

האם הרכב מתחמם?

כמה ק"מ עבר הרכב וכמה זמן הוא ברשותך?

Opel Adam S 2017

פורסם

מחיר הזוי לחלוטין... צריך לעלות חצי

כמו שאמר מעלי לבדוק את הדברים האלה.

אם העשן רק בהנעה אז זה כנראה גומיות שסתומים, תנסה לתת גז ותראה אם יוצא עשן. אם יוצא עשן בעומס אז המנוע בדרך ללכת.

בכל מקרה תיסע עד שילך מנוע, למה להחליף לפני ?

 

בכל מקרה אתה יכול לקנות אקסנט אחרת 2005 ב 11-12K

פורסם

1. ענה על שאלותיו של ליאב על מנת שנעזור לך.

2. במקרה הכי גרוע, החלפת מנוע 1.5 של אקסנט עולה 10,000? מחיר מונפץ למנוע שכזה.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

קיבלתי חום מהמחיר..כי קניתי את האוטו ב12000 שח לפני חצי שנה...טיפול לאוטו עשיתי שקניתי בינואר..רצועת טיימינג וטיפול שמנים ...לפני חודש וחצי לא היה לי טיפת שמן ויצא לי כמויות עשן מהאגזוז ואז מילאתי שמן ישר..שסיפרתי את זה למוסכניק ביונדאי הוא אמר שזה מה שהרס לי את המנוע..

העשן יוצא לי רק בההנעה הראשונית בבוקר..לא בנסיעה והאוטו גם לא מתחמם ע"פי המד..מה שכן שבתחילת הנסיעה אני מרגיש משהו שהאוטו כאילו נתקע ומשתחרר בשנייה חח לא יודע איך להסביר את זה..האוטו עבר 183 אלף קילומטר

פורסם

אין לי כל כך ניסיון עם רכבים...אני ממלא שמן פעם בחודש בערך...העשן הלבן בהנעה ראשונית בלבד ..בנסיעה אין עשן

 

תודה על הענות חברים

פורסם

על פניו עושה רושם שהמוסכניק שלך לא בדיוק מוסכניק.

מה זה משלים שמן פעם בחודש? כמה חסר לך במדיד, מתי ביצעת טיפול, תנסה לענות על חלק מהשאלות שלנו כאן כי זה בשביל לעזור לך.

לא צריך להבין ברכבים בשביל לדעת פרטים שכאלה, אני בעצמי לא מבין ברכבים אבל צריך לדעת את המינימום ובמיוחד ברכבים ישנים שמועדים לתקלות - גם אני כמו הרבה למדתי על בשרי מה זה לשלם על תקלות כאלה או אחרות. זה קורה לצערנו.

Opel Adam S 2017

פורסם
על פניו עושה רושם שהמוסכניק שלך לא בדיוק מוסכניק.

מה זה משלים שמן פעם בחודש? כמה חסר לך במדיד, מתי ביצעת טיפול, תנסה לענות על חלק מהשאלות שלנו כאן כי זה בשביל לעזור לך.

לא צריך להבין ברכבים בשביל לדעת פרטים שכאלה, אני בעצמי לא מבין ברכבים אבל צריך לדעת את המינימום ובמיוחד ברכבים ישנים שמועדים לתקלות - גם אני כמו הרבה למדתי על בשרי מה זה לשלם על תקלות כאלה או אחרות. זה קורה לצערנו.

עניתי אחי ..לאחר 4 שבועות כמעט לא נשאר טיפת שמן ואז אני ממלא..הטיפול האחרון התבצע לפני חצי שנה בינואר ...המוסכניק זה מוסכניק של מוסך יונדאי מורשה באשדוד ..

ליאב אני מאשדוד

פורסם

לא צריך להיות מומחה גדול בשביל לדעת שאם ממלאים פעם בחודש 4 או 5 ליטר שמן אומר שמצב המנוע בכי רע והמוסכניק שלו די צודק.

פורסם
אם יש בעיה ברינגים יש תופעות ברורות לכך ויש בדיקות שיוכיחו זאת אז בצע את הבדיקות לפני שחורצים את גורלו של המנוע.

איזה בדיקות אחי ?

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה ללא תשלום וללא התחייבות ובמידה ובאמת יש צורך בהחלפת מנוע לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית בהרבה מהמורשה.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...