Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוסיף על קודמיי ואגיד ש10 אלף ש"ח הוא עבור מנוע חדש ככל הנראה, מה שיהיה מצחיק לעשות ברכב בן 10.

תביא מנוע מפירוק במצב טוב כולל עבודה בחצי מהמחיר, או שכבר ב10 אלף תקנה רכב חדש יותר

פורסם

אבקש את התייחסותכם

היום הייתי במוסך אחר באשדוד בשם "אוטו רן" שאמר לי שהרינגים חלשים אבל הוא לא ממליץ להחליף מנוע מייבוא או מפירוק בגלל שזה אוטו ישן ובטח המנועים האלה גם ישנים וכל אחד מהם זה סיכון גדול...הוא הציע לי לפרק את המנוע לחלוטין ולהחליף כל מה שתקול במנוע..רצועות רינגים בוחנות וכו"..נתן לי הצעת מחיר של 3500 שח ..זה נשמע אמין ?

פורסם
אבקש את התייחסותכם

היום הייתי במוסך אחר באשדוד בשם "אוטו רן" שאמר לי שהרינגים חלשים אבל הוא לא ממליץ להחליף מנוע מייבוא או מפירוק בגלל שזה אוטו ישן ובטח המנועים האלה גם ישנים וכל אחד מהם זה סיכון גדול...הוא הציע לי לפרק את המנוע לחלוטין ולהחליף כל מה שתקול במנוע..רצועות רינגים בוחנות וכו"..נתן לי הצעת מחיר של 3500 שח ..זה נשמע אמין ?

לא נשמע אמין בכלל. המחיר לא תואם את העבודה אל תחזור לשם. תקשיב ידידי יש פה בעל מקצוע (אורן) מוערך בפורום שהציע לך להגיע אליו לבדיקה מקצועית ואמינה, לך אליו קודם ואז תחליט מה עושים.

פורסם
לא נשמע אמין בכלל. המחיר לא תואם את העבודה אל תחזור לשם. תקשיב ידידי יש פה בעל מקצוע (אורן) מוערך בפורום שהציע לך להגיע אליו לבדיקה מקצועית ואמינה, לך אליו קודם ואז תחליט מה עושים.

תודה על התייחסותך אחי.

לדעתך אוכל ליסוע עם האוטו מאשדוד לחולון במצב כזה? אני מפחד להיתקע איתו בכביש

תודה.

פורסם
תודה על התייחסותך אחי.

לדעתך אוכל ליסוע עם האוטו מאשדוד לחולון במצב כזה? אני מפחד להיתקע איתו בכביש

תודה.

עברתי ברפרוף על השרשור ממליץ לך להגיע לאורן.

ובנוסף לא נראה לי תיהיה לך בעיה.

מקסימום באמצע תעשה עצירה של 20-30 תשתה קפה,תמדוד שמן, ובמידת הצורך תמלא.

והמשך בנסיעתך.

רועי

פורסם

^^

הורד (1).jpg

 

מלבד לקרוא את זה בקול של מורגן, אתה מתכוון להשקיע ברכב את הטיפול? תעשה חושבים אם כדאי לך (לאחר שתבדוק אצל מישהו מקצועי מומלץ את הבעיות בצורה סופית)

Opel Adam S 2017

פורסם

קשה לייעץ למישהו שמחסיר מידע חשוב כמו כמה מ"ל שמן הרכב צורך פר קילומטר,

"וואלה פעם בחודש, אני שם קצת שמן" - זה לא תשובה.

תעקוב אחרי צריכת השמן פר קילומטר, תציין באיזה סל"ד אתה אוהב להישאר,

ואז נוכל להגיב בצורה עניינית מבלי לזרוק ניחושים באוויר.

הראל

החיסכון שלך - ההנאה שלנו !

איפה הקאץ' ?

פורסם

אצלי באקסנט 2001 שהייתה לי המצב היה דומה...

אוברול עלה לי 3000₪ כולל הכל.

מאז המנוע נסע כמו שד! (אוברסייז רציני נעשה..)

תבדוק את זה!

×
×
  • תוכן חדש...