Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביטוח ללא הסעיף הזה עולה בערך פי 4, אני מעדיף לשים את הכסף הזה בצד ולא להאכיל את כל הפרזיטים האלה (חברות ביטוח)

יום טוב גם לך

פורסם

לצערי אני מכיר אנשים רבים שהפכו סיעודיים בגיל צעיר יחסית וחיים כך שנים ארוכות . לעשות את הביטוח. נכון שהמימוש קשה ולעתים דורש תביעה, אבל זה עדיין עדיף על כלום

פורסם
ירחמיאל, לאבי ז"ל היה ביטוח בדקלה.

כשהגיע מועד התשלום בהתאם לפוליסה, אחרי שהוא עבר אירוע מוחי והיה שבר כלי, נציגי חברת הביטוח עשו הכל על מנת להתיש את אימי.

 

אתה צודק, אף אחד לא אוהב לשלם בפרט אם הוא חב' ביטוח... תפקידם לנסות קודם כל להימנע מהתשלום, אבל זה דבר ידוע וכול החברות מתנהגות כך, בכל התחומים, ולכן יש חוזה עם אותיות גדולות וגם קטנות שעליו גם הם חתומים, לא רק המבוטח. אז שוב, אתה צודק והם נבלות, אבל אם הצדק עם המבוטח - הם ישלמו בסופו של דבר. עדיין יש צדק במדינה.

 

לגבי הביטוח הספציפי אתה מפספס את הנקודה העיקרית שבגללה הוא שווה לתחת. והיא תקופת ההכשרה (?) של 5 שנים מיום קרות.

 

שוב אהלן, אתה צודק כמובן ותודה שאתה מקדיש מזמנך ופותח את עיניי לנקודות שאולי לא ראיתי; במיקרה ספציפי זה, כבר יש לי ולזוגתי ביטוח שלהם שחתמנו בזמנו, ובו מוסר התשלומים הוא רק ל- 5 שנים מרגע המיקרה. סליחה שלא ציינתי.

כיום, הרפואה מסוגלת להחזיק בחיים בתנאים (יחסית) שפויים חולים סיעודיים הרבה מעבר ל- 5 השנים, כפי שחישבו פעם בממוצע, לכן הם הציעו תוכנית שנכנסת לפעולה לאחר חמשת השנים הראשונות, עליהם אנו כבר מכוסים.

 

בקיצור: ידועה ההתנהגות שלהם בזמן אמת אבל לדעתי אין ברירה; יום של חולה סיעודי או הציוד שבו הוא ישתמש יכול להגיע גם ל- 15,000 ש"ח בחודש, במקרים גרועים/מסוימים, ואני לא רוצה שזה ייפול לנטל על ילדיי, כך שמבחינתי מדובר בלקיחת אחריות עליי, על ילדיי ועל עתידי. מצד שני, אם חס וחלילה יגיע היום, הם יצטרכו להתמודד עם 2 בניי והבת שלי (ואת אף אחד מהם לא עשו באצבע) ועליהם אני סומך.

אין ברירה. אגב, עד כה לא ראיתי באינטרנט אף לא כתבה אחת שמהללת או משבחת חברת ביטוח זו או אחרת, הרי לא יפרסמו דבר כזה, אלא רק כעס, רפש ותלונות. אבל בינינו - מה, אין אף לא מיקרה אחד שבו חב' ביטוח כן שילמה...? כך שכתבות צהובות שכאלה ברשת עוברות את הראדר שלי ללא התייחסות.

 

לעניני: אני עדיין מחפש אתר שמשווה מחירים ותנאים לסוג ביטוח שכזה, שכן מה שראיתי עד כה הוא מחירים של מאות ש"ח לחודש, ואילו לי הציעו בסביבות ה- 100 ש"ח. כך שאני לא יודע האם משהו כאן מסריח, או שפשוט המחיר הוא כזה בגלל שאני כבר רשום בתוכנית אחרת אצלם וזה נעשה דרך כללית מושלם.

 

מעריך את ההתייחסות,

שבת שלום :-D

פורסם
לצערי אני מכיר אנשים רבים שהפכו סיעודיים בגיל צעיר יחסית וחיים כך שנים ארוכות . לעשות את הביטוח. נכון שהמימוש קשה ולעתים דורש תביעה, אבל זה עדיין עדיף על כלום

אמת, הכל שאלה של סיכון סיכוי, וחברות הביטוח מגלגלות מיליארדים על הסיכון סיכוי הזה אז כניראה שהוא לטובתם.

באותה נשימה אתה יכול לשלם להם עשרות שנים מאות אלפי שקלים ולמות יום אחד מדום לב או שבץ..

בקיצור אני מוכן לקחת את הסיכון.. מבלי להאכיל אוכלי חינם.

 

ירחמיאל, האם קראת את האותיות הקטנות? האם הביטוח תקף אחרי גיל 80? הגיל שבו הסיכוי להיות סיעודי מזנק.. במחשבה קניה כמה פנסיונרים סיעודיים כבר שורדים יותר מ60 חודשים..

יום טוב גם לך

פורסם

אבא שלי מבוטח בדיקלה,ובמשך 3 שנים התעצלנו להגיש את הטפסים לקבלת הכספים מהביטוח.

עד שלפני חצי שנה הגשנו את כל הטפסים,ולזכותם יאמר שתוך 3 חודשים קיבלנו את כל מה שהגיע לנו 3 שנים אחורה רטרואקטיבית.

ממש הופתעתי לטובה.

פורסם
תודה לעונים.

צביקס, צר לי לשמוע שסבלת מהם במיקרה של אמך ז"ל. אשמח אם תוכל לפרט.

אתה מבין, אני מנסה להבין האם הם ממש רמאים/שקרנים וכו' או שפשוט נתקלת בחומת ביורוקרטיה משומנת היטב.

אם הם רמאים - לא אתקרב אליהם. אם הם ביורוקרטיים, אז הם כמו כולם. ואז אפשר לחשוב הלאה.

 

Nightstalker - תודה עבור המאמץ, אבל בחייאת, בינינו - אפשר היה לכתוב זאת על כל חב' ביטוח. מה גם שהלקוח לא היה ממש עירני, בלשון המעטה ונתן שימשכו אותו באף. כשאני אומר זאת, אני אגב לרגע לא מצדיק את ההתנהגות הבריונית והמגעילה של חב' הביטוח, אבל בתוך עמך אתה חי, וכולנו יודעים איך וממה צריך להיזהר.



 

אשמח לקבל אתר (אם יש כזה בכלל) שבו ניתן להשוות תוכניות כאלה בדיוק, השוואה בין החברות.

יש חיה כזו?

שוב תודה.

 

אני לא יודע מה קורה בחברות אחרות אבל בדקלה זה גובל בפשע ובהתעללות. אני יודע את זה שלא רק מהמקרה של אימי אלא שגם אבי היה מבטוח בדקלה ולמרות שנפסקו לו מעל 100% נכות ע"י הביטוח הלאומי וקיבל קצבה ולמרות שנציגי החברה גם קבעו זאת לקח חודשים על חודשים עם מאבקים עד לתביעה בבית משפט על מנת שישלמו.

 

אם יש כאן חברה צעירים שיש להם חשיבה לעתידם הרחוק הייתי מציע - מבלי לבדוק ממש לעומק - לפתוח לעצמם מעין קופת גמל שבה יפיקידו יומית סכום שווה ערך לעלות של כוס קפה או בירה וכאשר עושים את החישוב על פני 40 שנה של חיסכון בממוצע ומחלקים ל 10-15 שנים שזה הרף העליון של ניצול הביטוח הסיעודי מקבלים סכום גבוה יותר ממה שדקלה תשלם וזאת מבלי לעבור את ייסורי ההשפלה שהם מבצעים. מה עוד שבביטוח הסטנדרטי של דקלה משלמים ל5 שנים בלבד ועלות הפרמיה עולה ככל שהשנים עוברות.

פורסם (נערך)

עבדתי הרבה זמן בתור נציג מכירות בחברה הנ"ל. ביטוח סיעודי אופק לחיים משלים בא כשמו להשלים את תקופת הסיעוד שמגיע לרובם המוחלט של חברי קופת חולים כללית. אמנם את הכסף רואים רק אחרי 5 שנים אבל ,כאמור, ב5 שנים הראשונות המבוטח מטופל על ידי הקופה ( מרגע שהחולה הוכר כסיעודי הוא כמובן מפסיק לשלם את הפרמיה באותו רגע) . המחירים של "אופק לחיים משלים" זולים משמעותית מביטוח סיעודי שמשלם החל מהיום הראשון ( וגם את זה החברה מספקת). הטענה שבממוצע חולה סיעודי חי רק 3 שנים לא מחזיקה מים מכיוון שאם אתם תהיו בצד החיובי ( או השלילי , תלוי איך מסתכלים) של הסטטיסטיקה - לא תרצו למצוא את עצמכם או הקרובים אליכם ללא כיסוי ביטוחי בתקופת סיעוד.

 

zvikas - לא יודע לגבי הסיפור האישי שלך אבל הרעיון להקים "ביטוח פרטי" שבו כל חודש אדם יפריש סכום מסויים כדי לממן נזקים עתידים הוא לא מציאותי. אתה לא קובע מתי מקרה ביטוח יתרחש. תאורתית ,יכול לקרות מקרה ביטוח מיד בתום העסקה ואז החברה מחוייבת לשלם לך מה שמגיע לך ( אלא אם כן ישנה תקופת אכשרה) .

 

מה שכן, אני יכול להעיד שאם למבוטח אין משפחה או קרובים שיזיזו דברים בשבילו הסיכוי לראות את הכסף נמוך. חברות הביטוח בחיים לא יציעו מעצמן לשלם.

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם
עבדתי הרבה זמן בתור נציג מכירות בחברה הנ"ל. ביטוח סיעודי אופק לחיים משלים בא כשמו להשלים את תקופת הסיעוד שמגיע לרובם המוחלט של חברי קופת חולים כללית. אמנם את הכסף רואים רק אחרי 5 שנים אבל ,כאמור, ב5 שנים הראשונות המבוטח מטופל על ידי הקופה ( מרגע שהחולה הוכר כסיעודי הוא כמובן מפסיק לשלם את הפרמיה באותו רגע) . המחירים של "אופק לחיים משלים" זולים משמעותית מביטוח סיעודי שמשלם החל מהיום הראשון ( וגם את זה החברה מספקת). הטענה שבממוצע חולה סיעודי חי רק 3 שנים לא מחזיקה מים מכיוון שאם אתם תהיו בצד החיובי ( או השלילי , תלוי איך מסתכלים) של הסטטיסטיקה - לא תרצו למצוא את עצמכם או הקרובים אליכם ללא כיסוי ביטוחי בתקופת סיעוד.

 

zvikas - לא יודע לגבי הסיפור האישי שלך אבל הרעיון להקים "ביטוח פרטי" שבו כל חודש אדם יפריש סכום מסויים כדי לממן נזקים עתידים הוא לא מציאותי. אתה לא קובע מתי מקרה ביטוח יתרחש. תאורתית ,יכול לקרות מקרה ביטוח מיד בתום העסקה ואז החברה מחוייבת לשלם לך מה שמגיע לך ( אלא אם כן ישנה תקופת אכשרה) .

 

מה שכן, אני יכול להעיד שאם למבוטח אין משפחה או קרובים שיזיזו דברים בשבילו הסיכוי לראות את הכסף נמוך. חברות הביטוח בחיים לא יציעו מעצמן לשלם.

תראה הרעיון א כל כך מופרח

על פי הפרסומים הסטיסטיים רוב האנשים הופכים לחסרי ישע שעומדים בקריטריונים של סיעודי של חברות הביטוח הם בגילאים מאוחרים ותוחלת החיים כסיעודי היא כ 5 שנים . ברוב הפוליסות של דקלה הסכום שמקבלים במכסימום מצב סיעודי הוא פחת מ 5000 ש"ח .

אז אם תחשב את גובה החיסכון לתקופה של לפחות 40 שנה אתה לא כל כך רחוק מהסטיסטיקה.

אני לא מתייחס למקרים חריגים שאתה הופך סיעודי בגיל צעיר יותר כי ברוב המקרים זה יהיה כתוצאה מפגיעה ולא תולדה של הזדקנות שבגינה יש ביטוח סיעודי.

העיקר שלא נזדקק לזה .

פורסם

אני נזקקתי לביטוח סיעודי לילד כאשר היה בן 3 שנים (!!)

למרות שהיה סיעודי לחלוטין סירבו לשלם ושיכנעו אותי שזה

לא מקרה סעודי,האמנתי להם לתומי. לאחר מס. חודשים ישב

לידי בחצר של הבית חולים ידיד מבוגר שהוא גם סוכן ביטוח

במקצועו,אמר לי לא סיעודי הוא סיעודי וחצי!!!

לאחר שראו שאנו רציניים שילמו לנו ואפילו רטרואקטיבית.

ראה,

כולם נותנים אם מגיע,השאלה היא איך אתה יודע לקחת,

לצערי לא קל לקטוף את הפירות כשצריך,יש להתאמץ ולהעזר

באנשים מתאימים,אבל זה שווה בסופו של דבר.

פורסם

אוסיף לאחר בירורים, שלא מצאתי עד כה חברת ביטוח שבחוזה שלה מופיע כי הקביעה של מצב סיעודי היא ע"פ החלטת הביטוח הלאומי בלבד. תמיד יש גם את המילה האחרונה של הצוות הרפואי של חב' הביטוח.

אז אפשר כבר להבין לאן זה ילך.

כמו כן לא מצאתי שום חב' ביטוח שהפוליסה שלה היא מתן פיצוי, אלא תמיד אפשרות שיפוי בלבד.

 

אולי מישהו מכם כן מכיר או יודע?

פורסם

המילה האחרונה היא של בית המשפט. תתכונן למאבק כדי לקבל את המגיע. שוב, זו לדעתי לא סיבה לוותר על הביטוח - עדיף כסף אחרי מאבק מאשר להיות ללא הכסף.

:turn-l:
פורסם
. ברוב הפוליסות של דקלה הסכום שמקבלים במכסימום מצב סיעודי הוא פחת מ 5000 ש"ח .

אז אם תחשב את גובה החיסכון לתקופה של לפחות 40 שנה אתה לא כל כך רחוק מהסטיסטיקה.

אני לא מתייחס למקרים חריגים שאתה הופך סיעודי בגיל צעיר יותר כי ברוב המקרים זה יהיה כתוצאה מפגיעה ולא תולדה של הזדקנות שבגינה יש ביטוח סיעודי.

העיקר שלא נזדקק לזה .

 

אתה קובע לעצמך את סכום הקצבה, כמובן שככל שסכום הקצבה החודשית גבוה יותר ( כשעבדתי המקסימום היה משהו בסביבות ה11,000) ככה הפרמיה החודשית תהיה גבוהה יותר. המקרים ה"חריגים " האלה שאתה מדבר עליהם קורים סביבך כל היום ( תאונות דרכים, תאונות עבדוה וכו) והאפשרות שמקרה סיעוד יקרה בגיל צעיר חו"ח היא לא כזו מופרכת. אי אפשר להשוות בשום פנים ואופן לתכנית החיסכון שהצעת.

 

אוסיף לאחר בירורים, שלא מצאתי עד כה חברת ביטוח שבחוזה שלה מופיע כי הקביעה של מצב סיעודי היא ע"פ החלטת הביטוח הלאומי בלבד. תמיד יש גם את המילה האחרונה של הצוות הרפואי של חב' הביטוח.

אז אפשר כבר להבין לאן זה ילך.

כמו כן לא מצאתי שום חב' ביטוח שהפוליסה שלה היא מתן פיצוי, אלא תמיד אפשרות שיפוי בלבד.

 

אולי מישהו מכם כן מכיר או יודע?

 

בדקלה ( אני מאמין שגם בשאר החברות) הפיצוי הסיעודי ניתן בצורה של הפקדת מזומן כל חודש. לא אכפת לחברה אם אתה משתמש בזה לפיליפינית או שבא לך לקחת TT בליסינג על חשבון הסבתא הסיעודית. בביטוחי מחלות קשות אכן הפיצוי הוא רק שיפוי, כלומר החברה תישא בעלות הניתוחים , תרופות מיוחדות וכו'.

 

המילה האחרונה היא של בית המשפט. תתכונן למאבק כדי לקבל את המגיע. שוב, זו לדעתי לא סיבה לוותר על הביטוח - עדיף כסף אחרי מאבק מאשר להיות ללא הכסף.

 

סיכמת את העניין יפה.

×
×
  • תוכן חדש...