Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אנחנו (אני, ההורים ואחותי) שוקלים לטוס השנה לרומניה,

טסים לבוקרשט ומשם שוכרים רכב.

הבנתי שכדאי לטייל רוב הזמן באיזור בראשוב שכן יש שם יותר מה לעשות.

 

 

בעקרון אנחנו מעוניינים למזער עלויות, לא זקוקים למלונות יקרים, רכב - ככל הנראה ניקח אופל אינסינגיה אוטומטית, שכן ההפרש בינה לבין הגרסה הידנית הוא 12₪ ליום. אנחנו 4 מבוגרים ברכב עם מזוודות ותיקי יד גדולים ורוצים שיהיה נוח ומרווח ברכב.

 

אשמח לשמוע המלצות למקומות שכדאי לבקר בהם.

באותה נשימה - האם הWAZE עובד ברומניה?

 

תודה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מכיר את רומניה, אב פתחתי את ה-live map על בוקרשט ואח"כ הקטנתי והזזתי את המפה כדי לבדוק אזורים נוספים, ולפי כמות הדיווחים נראה שיש שם קהילה פעילה מאד.

 

בשנה שעברה נהגתי בפינלנד, מקומות די שכוחי אל, והוויז היה הכלי הטוב ביותר אחרי שבחנתי עוד איזה 2-3 אפליקציות. ובקרוב תקבלו גם דיווח על דנמרק. פעל גם באזורים נרחבים בהם הכיסוי היה על ידי דור 2 בלבד, דבר די מפתיע במדינה שנחשבת למובילה בתחום חדירת טכנולוגיות.

 

לא לשכוח דבר אחד - אתה זקוק לסים מקומי עם נפח דאטא מספק ,וכן כיסוי סלולר שעלול להיות בעייתי בהרים. לכן כגיבוי, טען גם אפליקציה שאינה תלויית סלולר ומפות מתאימות - אני מחזיק את maps.me

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם בגרמניה הנאורה קרה לי הקטע עם ה2G, בעיקר באוטובהאנים.

בעקרון בגרמניה בשבוע וחצי עם שימוש בפייסבוק, אינסטגרם וגם ווטאסאפ לא ניצלנו אפילו חבילה של 1GB. באודי A6 בגרמניה היה GPS, אני לא יודע איך האופל מגיעה.

אבל נדאג בכל מקרה לאפליקציית גיבוי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בבלגיה חיסלתי גיגה ב-4 ימים, וזה בלי ניווט (באוקטביה היה GPS, אם כי אחד די מזופת). אבל חלק מהעניין היה שלנתי 2 לילות בצימר בלי אינטרנט.

בפינלנד היה הרבה יותר טוב - חבילה מוגבלת מהירות (4 מס"ש) ולא מוגבלת נפח, כך שה-personal hotspot עבד שעות נוספות ותחזק מחשב, טאבלט ו-3-4 סלולריים (חוץ מזה ששימש כמודם).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
אהלן,

 

אנחנו (אני, ההורים ואחותי) שוקלים לטוס השנה לרומניה,

טסים לבוקרשט ומשם שוכרים רכב.

הבנתי שכדאי לטייל רוב הזמן באיזור בראשוב שכן יש שם יותר מה לעשות.

 

 

ב

 

 

בראשוב יפה מאד.

 

זה זמן מצויין לנסוע,אפשר להזמין גם שירות של מורה דרך מקומי

אפילו דובר עברית וגם כולל חבילה שלימה של אתרים,אפשרות לינה,

הדרכה,רכב,ויתכן שיעלה לך אפילו פחות מטיול עצמאי,

תרצה אנסה לארגן לך כמה מספרי טלפון מומלצים.

 

אני ממליץ על הרכבל בקרפטים ומלון הקרח,מאד מרשים,

בית הכנסת בברשוב מקום מאד מרשים ומרגש,

יש גם אומגות לכל המשפחה

ויש

עוד המון רק תגיד מה מעניין אותכם.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

מדינה מדהימה. הייתי באפריל.

בדיוק היום יש כתבה על טיולים במדינה בטמקא.

 

בעיקרון בראשוב (וגם פויאנה בראשוב), בראשנוב, זרנשט, ובראן (בעיקר השוק) אלו מקומות חובה.

 

ממליץ בחום לשכור 4X4 ולרדת קצת לשטח.

 

מה זה בחודשים הקרובים?

בספטמבר מתחיל להתקרר משמעותית.

פורסם (נערך)

טסים ככל הנראה ביולי. אחר כך אני מתחיל ללמוד לפסיכומטרי ואחותי נכנסת לשנת שירות לפני הצבא כך שלא נוכל לטוס.

4X4 ולרדת לשטח? אתה חושב שזה דבר חכם? הרי כל נזק בצמיגים או בגחון כתוצאה מנסיעה בשטח יוטל עלינו, ואף אחד מהנהגים במשפחה לא יודע לנהוג בשטח.

 

אתה יכול להמליץ על אתרים מסוימים?

 

יוסי, אין לנו בעיה של שפה היות שאמי דוברת רומנית.

אני אשמח לשמוע הצעות לאתרים שכדאי לבקר בהם - אם יש מוזיאונים שקשורים לטכנולוגיה, מוזיאונים של אומנות, נופים מרהיבים ואתרים מומלצים שכדאי לבקר בהם. אנחנו פתוחים לרוב הדברים.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שפה לרב זה לא בעיה כי המקום מתוייר,

לדעתי מדריך + לינה+רכב+ כלכלה יכול

לחסוך לך זמן ואפילו כסף,בטוח שיחסוך בלבולי מוח.

זה מה שאנו עשינו כקבוצה.

פורסם

אני אשמח לשמוע הצעה ולהציע להוריי (כי בסופו של דבר הם משלמים ומחליטים), אבל באופן עקרוני אנחנו מעדיפים להיות ללא נספחים בשביל הגיבוש של התא המשפחתי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

טוב אז ככה:

בשביל סים קארד אתה נכנס לאחת מהחנויות (עדיף אורנג) ומבקש לקנות סים Pre paid.

כאשר אתה מכניס אותו לפלאפון תשלח הודעת טקסט למספר 123 ותכתוב בהודעה "credit". הסבר קצר סים קארד עולה עשרים רון ומגיע עם חמש יורו עליו טעון אבל הוא מופעל על תוכנית ובשביל לקבל את החמש יורו צריך לשלוח טקסט כמו שאמרתי.

מראש תבקש לטעון על הכרטיס עוד חמש יורו. בעשר יורו אתה יכול להפעיל תוכנית שתתן לך אינטרנט בחינם משעה תשע בבוקר עד חמש אחר הצהריים ובנוסף תקבל 350 מגה מתנה ברגע שתטעין בערך של עשר יורו.

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם

מומלץ לבקר גם בשמורת הטבע בוצ׳ץ׳ - לא רחוק מהעיירה סינאיה.

בבראשוב יש פארק חבלים מעולה.

עיר יפה - סיגישוארה, כשעתיים נסיעה מפויאנה בראשוב.

מדינה יפה, אוכל מצויין וזול, אנשים סימפטיים. את בוקרשט לא אהבתי ולא הייתי ממליץ להתעכב בה יותר מדי. קחו בחשבון שהכבישים צרים (אך סלולים היטב לרב), והדרכים עוברות דרך הכפרים, ולכן קצב התנועה איטי.

 

חפשו באתר ממליגה (http://www.mamaliga.co.il), יש שם המלצות רבות לטיולים בכל רומניה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

ללא ספק אין לך הרבה מה לחפש בבוקרשט חוץ מלבקר אולי ב"ארמון של צאושסקו" שמשמש כיום כבית הפרלמנט.

חוץ מזה האנשים בבוקרשט נוהגים כמו חיות אז ככל שתתרחק מעיר הבירה האנשים יהיו יותר נחמדים.

8)

×
×
  • תוכן חדש...