Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 45K


Barnii
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש רכב עד 45 אלף ש"ח,

כאשר הדגשים הבאים הם חשובים לי:

1- חסכוני

2- אמין

3- מרווח ונוח (סופר מיני זה בסדר גמור)

 

אופי הנסיעה הוא בעיקר עירוני, לא מעט עליות (חיפה), לרוב נהג ונוסע אחד גג.

עד עכשיו היה לי SX4 שנת 2008 והייתי מרוצה אבל היא עברה תאונה.

חיפשתי קצת בקטגוריית הסופר-מיני וצמצמתי את החיפוש ל:

-יונדאי i20

-פיאט גרנדה פונטו

-סיריון

 

בקטגוריה המשפחתית חיפשתי עוד SX4 אבל לא מצאתי באיזור שלי

טויוטה קורולה

 

אשמח לעוד הצעות שלא חשבתי עליהן, או לדעות על אלו שציינתי.

תודה רבה מראש!

פורסם

הייתי מכניס למשוואה את הבראבו טורבו (2009 - 2011) אפשר למצוא אחת במחיר הזה , מרווחת ,יפה, מאובזרת, חזקה, חסכונית. (והכי חשוב, שכולם יאטו בעליות? אתה תמשיך להאיץ בלי להתאמץ בכלל ;-) )

תוכל למצוא המון חוות דעת בפורום עליה.

 

בכל מקרה סיריון ועליות זה לא שילוב מוצלח לדעתי , היא גם לא מרווחת...

פורסם

בראבו לא חסכונית.

ב45 אלף שח אתה תוכל לרכוש פונטו איבו שנת 2011, שתהיה משמעותית יותר טובה (איבזור, מראה, בטיחות) מגרנדה מקבילה.

הייתה לי כזאת (דיינמיק 2010) במשך קצת יותר משנה, תמורה נהדרת למחיר.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הגיר הרובוטי מגיע עם שתי דוושות בלבד ובדר"כ עוזר לשיפור בצריכת הדלק לעומת גיר פלנטרי רגיל.

רכבים כמו קורולה ובראבו, לדעתי, מיותרים בשרשור הזה, מכיוון שפות"ש מוכן להסתפק בסופר מיני עם דגש על חסכון בדלק.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

×
×
  • תוכן חדש...