Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין תכניות כרגע למתיחת פנים, לפחות לא משהו שידוע לציבור האלפות.

 

הרכב לא עבר שינויים חיצוניים בכלל מהיום שיצא מהחברה עד להיום, לדעתי טוב שכך- כל המוסיף גורע.

 

הרכב נראה מעולה, הוא עוצב על הקונספט של ה4C של אלפא.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה נעול על רכב חדש בלבד? הבנתי את עניין התשלומים, אבל לדעתי אפשר בזמנים שלנו לקבל הלוואה נדיבה מהבנק ולקנות רכב מעניין אחר יד2.

 

הבנק מאוד לא משתלם מבחינת הלוואות לעומת קניה ישירה מהסוכנות.

 

 

פורסם

למיטו הייתה מתיחת פנים מינורית ב2014 עליה תוכל לקרוא כאן.

מראה זה סובייקטיבי, לכן עדיף שתראה אותה בעצמך ותחליט אם היא לטעמך או לא.

פורסם (נערך)

דווקא אפשר להוציא מהבנק הלוואה בריבית כמעט אפסית, לעומת חברות מימון למיניהן שלוקחות יותר, הרבה יותר.

208 gti וopc וrs הן רכבי ספורט אמיתיות לעומת לאון שלמרות המנוע החזק אינה רכב ספורט, מיטו שהזיקה שלה לספורט מקרית. פיאט 500 רכב מהנה לפי הביקורות. לא הייתי מעדיף אותי כל פני השלישייה. אבל opc לא נמכרת יותר כרגע, הקליאו עולה הרבה יותר ולמיטב ידיעתי הפגו נמכרת סביבות המחיר הזה. ממליץ.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

את המכוניות של צ'מפיון הייתי שם בתחתית הסולם עקב בעיות שירות ואמינות.

רכב 0 ק"מ זה רכב שעמד לפחות שנה ולפחות קיץ אחד חשוף בשמש הישראלית ללא תנועה. לא מצב אופטימלי למסירה, גומיות מתיבשות, צמיגים עלולים לקבל עוות ועוד מרעין בישין אחרים.

לפי הצרכים שהצגת כל סופר מיני מפולפלת תעשה את העבודה. האופל והאלפא נשמעות הכי זמינות, הייתי מוסיף 500 אבארט' בגרסא בסיסית. תעשה נסיעות מבחן ותראה מי הכי מתאימה לך.

פורסם (נערך)
דווקא אפשר להוציא מהבנק הלוואה בריבית כמעט אפסית, לעומת חברות מימון למיניהן שלוקחות יותר, הרבה יותר.

208 gti וopc וrs הן רכבי ספורט אמיתיות לעומת לאון שלמרות המנוע החזק אינה רכב ספורט, מיטו שהזיקה שלה לספורט מקרית. פיאט 500 רכב מהנה לפי הביקורות. לא הייתי מעדיף אותי כל פני השלישייה. אבל opc לא נמכרת יותר כרגע, הקליאו עולה הרבה יותר ולמיטב ידיעתי הפגו נמכרת סביבות המחיר הזה. ממליץ.

 

Smiro, כמי שבדק היטב את הליך המימון בשבוע האחרון, הרשה לי לתקן אותך:

- התנאים שמציעים היבואנים (סמל"ת / צ'מפיון [שם התחלתי לעבוד לאחרונה] ודלק מוטורס) טובים מאלו שמוצעים בבנקים, לידע האישי והכללי.

- הדרך היחידה לקבל תנאים מעט טובים יותר דרך הבנקים היא במקרה ואתה לקוח "כבד" / חשוב. בכל מקרה אחר, הבנקים יציעו לך תנאים פחות טובים משל היבואנים השונים. אתה מוזמן לבדוק זאת לעומת ולגלות את הבבדלים.

 

לבסוף, בחרתי לקחת את המימון דרך הבנק שלי - ניתנו לי תנאים מעט נוחים יותר משל סמל"ת בכל הנוגע לסכום החודשי ופריסת התשלומים מבחינת תקופה.

 

208GTI אופציה לא רעה. היא מהנה לנהיגה (סופסוף) ובהחלט כיף לנהוג בה.

לטעמי היא לא נאה במיוחד, בעיקר לא בתא הנוסעים המעט מוזר ולא נוח. בנוסף לכך היא נשמעת אנמית לחלוטין - רחוק מצליל שאמור להיות קיים ברכב המתיימר להיות ספורטיבי. חסר לה את הפאן פקטור הזה שיש באחרות לצערי. כמובן שזה ניתם לטיפול בעזרת צנרת פליטה משודרגת תטפל בזה, אך זאת הוצאה נוספת שיש לקחת בחשבון.

 

ה-OPC מזדקנת לה ועוד רגע מוחלפת, כך שהייתי ממתין למעודכנת (היא גם נראית טוב יותר). מעבר לכך - לא יודע אם מהנוכחית יש בכלל מלאי בארצנו. רצוי לבדוק זאת בכלל. בכללי מדובר במכונה לא רעה, עם לא מעט כוח ויכולת. לשלילה - מושבים שאומנם סופר תומכים, אך סופר נוקשים לאורך זמן. צרף לכך את נוחות נסיעה קשה עד מאוד והדרך לכירופרקט די קצרצרה. על מגבלות היא מעט מוזרה - נדמה שהנוקשות נעלמת ורכות מוזרה מופיעה, היא מתנדנדת ולא נוח לה להיות במקום הזה, אי שם בקרבת המגבלות שלה.

 

ה-ST היא המכונת ניהוג הכי טובה בקבוצה הזאת (לאחרי קופר S וה-208GTI). מאוד מערבת, מאוד מאוד חדה, מאוד מהנה לנהיגה ויש לה זנב שאוהב להיות פעיל ונוכח בכל נהיגה שהיא (בעיקר ספורטיבית מן הסתם). בלתי נתפס להבין עד כמה מהר היא מסוגלת לפנות ובאיזה קלות ונחישות. תת היגוי מופיע מאוחר להפליא / כשנוהגים כמו טיפשים (וגם אז הזנב יזכיר שהוא קיים ויעשה קסמים). אומנם היא קשיחה מהותית מאשר הפיאסטה של השכן, אך שומרת על נוחות נסיעה טובה בהחלט - ושנייה רק אל הצרפתייה (208GTI, לא קליאו RS). מושבי הריקארו שלה משובחים - אוחזים לא פחות מאלו של הקורסה OPC ונוחים מהם, גם לאורך זמן.

לשלילה - יבואן מקביל, משמע במוסכי "דלק" אין מרבית חלקי החילוף לרכב (גם הבסיסיים - בלמים, לדוגמה) וצריך להזמינם במיוחד (מה שמייקר את הנושא ולוקח יותר זמן). בנוסף, תא הנוסעים שלה די פורדי - לטוב ולרע. אין בו שומדבר יוצא דופן או מיוחד, אבל איכותי בהחלט.

 

ה-500 אבארת' לא מתאימה לכולם. היא קטנה, היא יחסית צפופה, יש לה תא מטען פצפון, והיא לא פרקטית בעליל - צריך להבין אותה, את הקסם שלה ולדעת האם אתם מתאימים זה לזה.

על הנייר היא חלשה מהמתחרות שלה. בפועל - תודות למשקל נמוך מהן, היא מרגישה די נמרצת וזריזה עם 135 סוסיה. צרף לכך את העובדה שמערכת הפליטה שלה מפיקה שלל צליל מלחמה שהם, בהם "פיצוצים" ושאיבות וזה רק מוסיף לאווירה הכללית ולדרבון לנהוג בה מהר וחזק. ד"א, אם זה לא מספיק רועש, תמיד אפשר לשדרג למערכות פליטה האופציונלית - מונזה / מודנה - והן בהחלט רועשות עוד יותר. מנפצות שמשות של ממש :lol:

ה-500 מהנה וכיפית בדרכים שלה. היא לא חדה כמו ה-ST, אך בדומה לה היא אוהבת לרקוד ולהוציא את זנבה לא מעט. היא מרגישה כמו סוג של קארטינג. פונה די בנחישות. מרגישה קלילה על גלגליה.

 

*עם הקיט esseesse האופציונלי (או בוורסיית ה-595 סאן מרינו) - יש לה 160 סוסים, מעט יותר מומנט ושלל שידרוגי בלמים / בולמים / קפיצים (וכמובן את ניהול המנוע השונה והפילטר השונה) - היא מרגישה אחרת. מגיבה יותר, מהירה יותר, חזקה יותר, שובבה יותר, חדה יותר וכיפית יותר. זו הסיבה מדוע הוספתי את הקיט לשלי.

 

Smiro, כל עוד לא נהגת ברכב שהוא - אל תפסול אותו מסיבות כאלה ואחרות שהן די טיפשיות (כמו למשל דעתך ש-500 היא גייז CAR). נהגתי מספיק על כולן, הן נמצאות סביבי אצל חבריי. יש לי מספיק ניסיון עם האופציות המדוברות פה. בקרוב מאוד - אזכה לעקרב שלי ואתה תזכה לסיבוב. לאחריו, תן את דעתך האישית על סמך ניסיון :wink:

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
208 gti וopc וrs הן רכבי ספורט אמיתיות

בהגדרה, אלה לא מכוניות ספורט. הן מכוניות האצ'בק ספורטיביות.

מכוניות ספורט לדוגמא - MR2, מיאטה, BRZ, בוקסטר/קאיימן, 911, S2000, קורבט וכו' וכו'.

 

 

פורסם

השאלה הנכונה לפותח השרשור היא מהו רכב ספורט עבורו?

מראה ספורטיבי?

מהירות בין רמזורים?

או האופציה לקחת באמת את הרכב לנסיעות קיצון והדרכות מידי פעם?

פורסם (נערך)

אני מאמין שתחל ההגדרה רכב ספורט יש תתי הגדרות שאל אחת מהן משתייכות האצבק הספורטיביות.

אוראל, אני חולק על הקורסה. רכב חד מאוד שמרגיש יציב על הכביש ולא קופצני כמו שתיארת (מהניסיון שלי). הרכב מאפשר נהיגה ספורטיבית מאוד חדה ומדויקת. בנוגע לנוחות אני שוב חולק. יצא לי לנסוע בה לא מעט במרחקים ארוכים לאורך זמן - והיא הרבה יותר נוחה לי מהייטי של הוריי למשל. ששם אחרי נסיעה ארוכה כואב לי הגב. בשלי אני יוצא כאילו אחרי נסיעה של רבע שעה גם לאחר שעתיים של נסיעה רצופה. זוגתי ישנה לאורך הסשן האחרון שעשינו. מה שאומר שהמושבים לא כאלו נוראיים. לטעמי לפחות. בניגוד למשל למי שיושב מאחורה ששם אתה מרגיש כמו חתיכת חרא לאחר נסיעה של דקות ספורות.

ואגב לטעמי הקורסה החדשה נראית כמו בדיחה גרועה. אם מקדימה עוד סביר, מאחורה נראית כמו איזה מיניוואן.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם
אני מאמין שתחל ההגדרה רכב ספורט יש תתי הגדרות שאל אחת מהן משתייכות האצבק הספורטיביות.

אין פה מקום לאמונה, עם כל הכבוד.

מכונית ספורט זו מכונית ספורט, הוט האצ' זו הוט האצ'.

 

מה ש-tourocdo מחפש, אגב, זה לא זה ולא זה.

 

 

פורסם
אני מאמין שתחל ההגדרה רכב ספורט יש תתי הגדרות שאל אחת מהן משתייכות האצבק הספורטיביות.

אוראל, אני חולק על הקורסה. רכב חד מאוד שמרגיש יציב על הכביש ולא קופצני כמו שתיארת (מהניסיון שלי). הרכב מאפשר נהיגה ספורטיבית מאוד חדה ומדויקת. בנוגע לנוחות אני שוב חולק. יצא לי לנסוע בה לא מעט במרחקים ארוכים לאורך זמן - והיא הרבה יותר נוחה לי מהייטי של הוריי למשל. ששם אחרי נסיעה ארוכה כואב לי הגב. בשלי אני יוצא כאילו אחרי נסיעה של רבע שעה גם לאחר שעתיים של נסיעה רצופה. זוגתי ישנה לאורך הסשן האחרון שעשינו. מה שאומר שהמושבים לא כאלו נוראיים. לטעמי לפחות. בניגוד למשל למי שיושב מאחורה ששם אתה מרגיש כמו חתיכת חרא לאחר נסיעה של דקות ספורות.

ואגב לטעמי הקורסה החדשה נראית כמו בדיחה גרועה. אם מקדימה עוד סביר, מאחורה נראית כמו איזה מיניוואן.

 

סטס, שים לב למה שכתבתי - דיברתי על לקראת מגבלות, שם היא מתחילה לאבד את עצמה ולהיות פחות נעימה.

 

כמה דברים כאן לגבי הנוחות והמושבים:

נוחות נסיעה / נוחות המושב זה עניין משתנה מאדם לאדם. לי אישית - לא נוח. המושב מאוד תומך, אך גם מאוד נוקשה לאורך זמן, מציק ומעייף. נוחות הנסיעה - לא מצטיינת. הקורסה OPC לא זוכה להגדרה "נוקשה" - היא פשוט קשה. נקודה. כל עוד שהאספלט בסדר (ניקח את 431 למשל) - אין בעיה אקוטית שהיא. ברגע שהאספלט הופך סדוק, פצוע ושבור - האוטו מקפץ, חובט, שובר ומתרסק. לא המקום הנעים לנהיגה בכבישים כאלו - ולצערנו לא חסר מהם.

 

לטעמי ולטעמו של הגב שלי - המושבים היטי הרבה (אבל הרבה) פחות תומכים, זה נכון. מצד שני - בנסיעות ונהיגות ארוכות מאלו שעשיתי בחברת הקורסה OPC, ביטי היה נוח יותר ועם הרבה פחות עייפות כללית שהיא.

 

יכול לגלות לך שאני גם לא היחיד שחושב ככה בנושא. לא מעט מחבריי שנהגו ברכב וחבר שהוא (ממש במקרה...) בעלים של כזאת (אחת הראשונות שעלו לכבישי ארה"ק) טוענים אותו הדבר. כנראה שהגב שלנו מאוד עדין, או שהגב שלך מסוגל לסבול את החוסר נוחות הזאת - או שהוא בכלל התרגל לכך אחרי הזמן הזה יחדיו.

 

ממליץ לך לעשות סיבוב ב-ST / 208GTI (וגם בפונטו אבארת' - אומנם קשיחה מהן, אבל נוחה משלך) רק כדי לקבל הבנה כללית על כמה שלך לא מתמודדת טוב עם אספלט רעוע, ועד כמה היא נחותה מהן (גם) בסעיף הנוחות.

 

* זה שזוגתך היקרה נרדמה ב"סשן" לא מעיד על דבר מלבד זה שהיא כנראה הייתה עייפה (או משועממת). בחלקו האחרון - בדרכנו הביתה - הקצב שלך היה לכיוון המרדים עד מאוד. לשם השוואה - שבוע לאחר מכן עשינו אותו הקטע בדיוק, והיינו מהירים מהותית. אתה מוזמן לשאול את חגי - שהבין בדיוק עד כמה זריז ניתן לחלוף את אותו קטע כביש מהנה.

 

*להזכירך, באותו הקטע המדובר - עשית שלל תימרונים בין הבורות השונים, העיקר לא להכנס לתוכם (וד"א, הם היו ממש זעירים). אני בספק שחששת לגורל הצמיגים שלך, אלא כי חששת לגורל הגב שלך. אותו הקטע בדיוק עם הפיאסטה ST ולא הורגש שום דבר חריג בתא הנוסעים (והיו 2 נוסעים ברכב בכדי להעיד כי היה נוח בהחלט).

 

* לגבי הקורסה המתוחה - עזוב תמונות. תמתין למציאות. אחרי שחלפנו על פני לא מעט קורסות חדשות (חלקן עם קיטים חיצוניים שהם, סטייל OPC) - הן נראות לא רע. עיקר השיפור נעשה בתא הנוסעים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

לא דיברתי על קטע הכביש בדרך הביתה. שם לא הכרתי את הכביש, החשש לחיות בר היה גבוה וכן הכביש היה מלא בבורות. אני נמנע מבורות בגלל ש-א. יכול להרוס את הג'אנט. ב. יכול לדפוק את הצמיג. ג. לא הכי טוב למתלים.

לסשן התכוונתי בנ"ה עצמו. כל אחד ומה שהוא מרגיש, אבל כמו שציינתי אני יכול לגמוע ק"מ רבים ברכב שלי ולא להרגיש כלום, לעומת רכבים אחרים שאני אצא מהם עם כאב גב.

ואני גם אגב דיברתי על מגבלות - על המגבלות הוא לא מרגיש לי קופצני מדי. בסעיף הנוחות אגב, אני אסכים שבמפגש עם בורות וכו', אכן על הפנים. אבל ביחס לכיסאות - יש הבדל ענק בינה לבין רכבים אחרים.

אני בכל אופן כמו שאתה יודע, נמנע מבורות כך שהסעיף הזה פחות רלוונטי כלפיי.

פורסם

לפחות לגבי הקורסה - נהגתי עליה רק בכוכב יאיר. היא הייתה נהדרת ומאד מהנה, באמת - אבל לא נוחה באופן מורגש אפילו שם. עבורי זה היה פוסל אותה אם הייתי מחפש מכונית מהסגמנט. היא בהחלט מהחדות שבקטנות, אם לא החדה והממוקדת בהן, אך גם לה חסרונות, כמו תא נוסעים וגיל. ה-208 נראית כמו החבילה המגובשת ביותר לדעתי במחיר ובסגמנט.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מגבלות זה יחסי - You Know. אולי הגעת למגבלות שלך כנהג, או למגבלות ה"פחד" שלך (וזה בסדר מן הסתם). כשניסינו מספר פעמים לקחת את הגברת (OPC) רחוק ודחקנו בה אל המגבלות שלה, היא פשוט לא אהבה את העניין (ד"א, אותה "גברת" היא קצת יותר מ-STAGE1...).

 

על אספלט איכותי - לא פגשתי עוד ברכב שלא יהיה נוח. הדבר היחיד בו יצא לי לסוע ועדיין חשתי אי נוחות גם על אפסלט טוב בהחלט - משאית אינטר' צבאית חדשה (דאז, אי שם בסוף 07). משאית תשאר משאית ככל הנראה - אין הרבה מה לעשות בנידון :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...