Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא דיברתי על איכות אספלט (שהינה מעורבת, יש כבישים יותר טובים ויש פחות) - דיברתי על מרחק נסיעה. אותם מסלולים בדיוק בשלל רכבים (ייטי, קורולה, הקורסה שלי, ג'וק, אלמרה) - כולם עם כאבי גב מלבד שלי.

לגבי ה208 - אני אישית לא אוהב. לא נהגתי אבל ישבתי. הרכב פשוט לא עושה לי את זה בכלל.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני חושב שפותח השרשור בעצמו לא סגור על הכיוון שלו - מיטו ולאון לא דומות אחת לשנייה. בהרבה אספקטים.

 

אם הוא מחפש משהו פרקטי וספורטיבי יחדיו, מסתמן שהפולו GTI החדשה היא הבחירה.

 

צריך כמובן להמתין ולראות איך היא תתפקד בכבישי ארצנו. הביקורות מאירופה משבחות אותה אל מול הגרסה היוצאת (ומנוע ה-1.4 הלא מוצלח בלשון המעטה) וטוענים שהיא אכן טובה מתמיד.

 

*סטס, זאת בדיוק הבעיה שלך - אתה פוסל רכבים בלי לנהוג בהם על סמך העובדה שאתה לא אוהב אותם (משלל סיבות שהן). אל תמהר לפסול - גם אני לא אוהב את המראה שלה, אבל יש בה לא מעט דברים טובים שיפתיעו אותך.

 

תמיד שווה לנסות ולבדוק - רק כדי לדעת שבאמת הלכת על הבחירה הנכונה ביותר עבורך. במקומך הייתי נוהג בה (למרות שכבר יש לך את ה-OPC והיא פחות רלוונטית) ורק כדי להבין באמת האם המראה הוא הכל בשבילך או שהיכולת ניהוג שלה (ונוחות הנסיעה המצויינת) היא זו שתגרום לך לחשוב אחרת.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...