Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנהוג על הc4 הרובוטית ועל הפלואנס הרובוטית כפלות המצמדים ונהנהתי משמעותית יותר מהפלואנס, החד מצמדי בc4 פשוט גרוע.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הדיזל רובוטית של סיטרואן מרגישה הרבה יותר כמו גיר רגיל, ובתכלס בנויה כגיר רגיל לחלוטין

ההבדל שיש מחוץ לגיר רובוט ומיסב לחץ חשמלי , האמינות גבוהה מאוד.

אבל הרכב דורש עקומת למידה כדי לנסוע בצורה נעימה.

אני עם מודל 2011 רכב מפנק בטירוף ומרגיש הרבה יותר איכותי מהרנו,

היא גם עמדה על הפרק והעדפתי להתרגל לסיטרואן מאשר להתעסק עם האיכות ייצור של כל הפלסטיקה המגעילה ברנו, המושבים הגרועים חוסר תמיכה לידים בנסיעה ואבזור חלש משמעותית מהרנו.

פורסם

לדעתי ללכת על דיזל בנסועה נמוכה כמו שלך זה overkill.

 

ממליץ על טויוטה ספייס ורסו (בתקציב שלך יכנס גם 2013)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אבזור בפלואנס זה דבר משתנה, יש גרסאות מאובזרות ויש כאלה שלא. לי לא הייתה חסרה תמיכה מהמושבים שלה והם סיפקו אותי.

פורסם
שלי מודל 2008, עברה 200K ק"מ, ללא בעיה מיוחדת

 

זה נכון, לשכנים שלנו יש כזאת בת 6 בערך, הם קנו מהסוכנות, למעט פעם אחת אין תקלות, מאוד אמינה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אילו בעיות יש?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לדעתי ללכת על דיזל בנסועה נמוכה כמו שלך זה overkill.

 

 

ברגע שרוכשים דיזל ושמים לב לחסכוניות, אז פתאום מתחילים לנסוע לטייל הרבה יותר.

פורסם

אם אתה נוסע הרבה בעיר, יש עניין של ניקוי מסנן החלקיקים שדיי מציק, לכן אמרו שפחות ממליצים עליו לנסיעה עירונית.

היברדיות הרבה יותר יעילות ונעימות לנסיעה שרובה עירונית במיוחד בנסועה לא גבוהה במיוחד.

פורסם
ברגע שרוכשים דיזל ושמים לב לחסכוניות, אז פתאום מתחילים לנסוע לטייל הרבה יותר.

לטייל זה טוב.

רווח כפול - גם חוסכים וגם נהנים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חברים, האם ההיברידיות חסכוניות גם בנסיעה בינעירונית, הרי הסוללה היא עד 50-60 קמ"ש ובנסיעה בינעירונית רוב הזמן אנו על אזור ה 100...

פורסם
חברים, האם ההיברידיות חסכוניות גם בנסיעה בינעירונית, הרי הסוללה היא עד 50-60 קמ"ש ובנסיעה בינעירונית רוב הזמן אנו על אזור ה 100...

 

ראה פוסט שפתחתי היום "צריכת דלק אמיתית- פריוס 2008 מסקנות ולקחים" עונה לך על השאלות בנושא צריכת דלק בפריוס.

ויותר ספציפי, צריכת הדלק כמעט ואינה נפגמת בנסיעה בינעירונית, במהירות גבוהה המנוע החשמלי תמיד מסייע למנוע הבנזין. במהירות נמוכה הרכב נוסע על חשמל בלבד.

נוסע בפריוס 2008

×
×
  • תוכן חדש...