Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התושבת מתחת למצבר' date=' היא תושבת הגיר. [/quote']

 

 

האם כדי לבדוק תושבת זו יש לפרק את קופסת המצבר ובמקרה של הפוקוס נראה לי גם את קופסת פילטר האוויר. או שאולי אפשר לראות מצבה מתחתית הרכב ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)

טוב אז אני צריך להחליף את כל שלוש תושבות המנוע של הרכב. (מנוע 1600).

 

האם יש בארץ יבואן לתושבות מנוע של Febi-Bilstein? חנות שמחזיקה אותן וגם שולחת לכל הארץ?

המחירים של פורד בארץ מול פבי מהאינטרנט רשומים למעלה, בתוספת - גיר עליונה: פורד 1650 ש"ח. פיבי 600 ש"ח אבל כנראה עם חברת שליחויות שהופך העניין לבעייתי ביותר.

כמובן שיש סיכון רב בהבאת חלק בדואר ששוקל 1.6 ק"ג ועולה מעל 500 (התושבת העליונה).

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

  • 6 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

גם אני צריך להחליף תושבת מנוע (זו שרואים בלי לפרק כלום)

הכנסתי את האצבעות וראיתי שאין בכלל שמן 

וזה רכב שטופל במוסף עד רעננה של פורד במשך שנים רבות (היה של אבא שלי)

האם יש אפשרות להרכיב אותה לבד ?

או שנדרשים כלים מיוחדים או הבנה של צורת הפירוק וההרכבה?

 

מעבר לזה אני מחפש פגוש וכנפיים קדמיות מפירוק 

האינטרנט לא מעלה שום דבר

אם מישהו יכול לתרום מהידע שלו היכן יש מכוניות שעומדות אחרי תאונות קשות

אשמח לטייל ולחפש את החלקים 

 

פורסם
לפני 4 שעות, פורד פוקוס 2008 כתב:

שלום

גם אני צריך להחליף תושבת מנוע (זו שרואים בלי לפרק כלום)

הכנסתי את האצבעות וראיתי שאין בכלל שמן 

וזה רכב שטופל במוסף עד רעננה של פורד במשך שנים רבות (היה של אבא שלי)

האם יש אפשרות להרכיב אותה לבד ?

או שנדרשים כלים מיוחדים או הבנה של צורת הפירוק וההרכבה?

 

מעבר לזה אני מחפש פגוש וכנפיים קדמיות מפירוק 

האינטרנט לא מעלה שום דבר

אם מישהו יכול לתרום מהידע שלו היכן יש מכוניות שעומדות אחרי תאונות קשות

אשמח לטייל ולחפש את החלקים 

 

 הקפצת כאן דיון בן כמה שנים והיה מקום שתפתח הודעה חדשה משלך.

 

לגבי טיפול עצמאי - אם אין לך שום ידע, כדאי שתיראה גם סירטונים ביוטיוב בשביל להבין איך ההחלפה מתבצעת (אני חושב שבלי שום רגע אל תנסה אפילו לעשות זאת לבד).

יכול לנסות לבדוק בקבוצה בפייסבוק "תשאל כנוצפון" אם מישהו יכול לחבור אליך ולהדריך אותך בנושא.

 

בנוגע לפגושים והכנפיים, האם ניסית לפנות לפירוקיות בטלפון?

ממליץ על "המאגר" - ניתן לפנות בוואטסאפ ולקבל תשובה.

פורסם (נערך)

וואו איזו הקפצה מהעבר.

 

כדי להחליף תושבת עליונה יש לתמוך את המנוע בחלקו התחתון על ידי ג'ק מתאים ולדעת כמובן היכן הנקודה המתאימה לתמיכה כזו וכמובן לא לדחוף המנוע למעלה מדי. צריך להוציא מיכל נוזל הקירור ממקומו ולהזיז הצידה בלי לנתק הצנרת. לא עבודה קשה מדי. (רק ראיתי, לא ביצעתי בעצמי)

לא תמצא הרבה תושבות חליפיות איכותיות ובגלל שמדובר בחלק גדול וכבד יחסית אז גם משלוח מחו"ל לא יהיה זול אבל בהחלט שווה לחפש באמזון ואיביי.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...