Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מחפש מוסכים מומלצים בתל אביב (אזור הסינרמה או שכונת מונטיפיורי).

ובמיוחד:

1. מוסך לשיפוץ גיר

2. פחחות וצבע

3. מוסך כללי.

 

לגבי שיפוץ גיר שמעתי על סופר גיר.

ובפחחות - על הטיל.

האם הם מומלצים? או שאתם ממליצים על מוסך אחר?

 

תודה!

פורסם

אני מגיע מהשפלה למרכז למוסך "רמי שירותי רכב" ואני מאוד מרוצה. נמצא ברחוב תושיה 4 בתל אביב.

יש פה גם המלצות על מוסך זיסו, אני לא מכיר אותו אבל נותנים עליו פה בפורום חוות דעת טובות.

פורסם

כללי - רון [בק 18].

 

אמנם מתמחה בעיקר בvag, אבל אני מכיר עשרות רכבים שלא מהקונצרן שמטופלים אצלו.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
כללי - רון [בק 18].

 

אמנם מתמחה בעיקר בvag, אבל אני מכיר עשרות רכבים שלא מהקונצרן שמטופלים אצלו.

 

פניתי אליו עם רכב פורד - תקלה פשוטה - וסירב לקבל אותי! והדגיש שמקבל רק רכבים מסוג מסויים (לא אתן לו פרסום פה ) אם מישהו רוצה לפנות אליו תתקשרו קודם ותוודאו שבכלל יקבל אתכם.

פורסם

הייתי אמנם רק פעם אחת אצלו לפני שנה עם יונדאי אבל בזמנו עשיתי סקר טלפוני בין כמה מוסכי פחחות שהומלצו פה בפורום והוא נתן את המחיר הכי טוב, וגם בחור מאוד נחמד.

פורסם
פניתי אליו עם רכב פורד - תקלה פשוטה - וסירב לקבל אותי! והדגיש שמקבל רק רכבים מסוג מסויים (לא אתן לו פרסום פה ) אם מישהו רוצה לפנות אליו תתקשרו קודם ותוודאו שבכלל יקבל אתכם.

 

 

מוזר אני אישית לוקח לשם ליפול את רכבי המשפחה השונים, שכוללים פורד מונדאו יונדאי אקסנט סובארו אימפרזה ועוד.

 

כמובן חוץ מהפולו והבורה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

יש לי חבר יקר אמין בעל מקצוע ברחוב ריב"ל בתל אביב

שם המוסך "מוסך אופק" תפנה לבחור בשם חנן תגיד לו ששלחתי אותך (אביתר מפורטל)ותקבל אחלה מחיר ושירות

כמו כן מוסך "ימית" בבן אביגדור בתל אביב בחור בשם מוטי

מומלץ בחום

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...