Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו נכנס בי מאחור ולא מעוניין להפעיל ביטוח. רוצה לשלם על התיקון במוסך פנינת הצבע בסלמה תל אביב.

מדובר בהונדה סיביק 2008 כחול. נזק לפגוש אחורי - שבור - וכן עיקום קל של דלת תא מטען, לא ננעלת . יתכן גם נזק נוסף למרכב שלא רואה כרגע.

האם מישהו מכיר את המוסך וניתן לסמוך עליו לעבודה איכותית?

פורסם
מישהו נכנס בי מאחור ולא מעוניין להפעיל ביטוח. רוצה לשלם על התיקון במוסך פנינת הצבע בסלמה תל אביב.

מדובר בהונדה סיביק 2008 כחול. נזק לפגוש אחורי - שבור - וכן עיקום קל של דלת תא מטען, לא ננעלת . יתכן גם נזק נוסף למרכב שלא רואה כרגע.

האם מישהו מכיר את המוסך וניתן לסמוך עליו לעבודה איכותית?

 

תמונה:

https://drive.google.com/file/d/0B9VGQtf2p1CKZ3pWcXlBb25BMlE/view?usp=sharing

פורסם

תודה איתמר. לא חשבתי על זה. אם כך אני חייב קודם כל שמאי של הביטוח.

מה בקשר למוסך? יש דיעה? או שזה לא ממש חשוב לפני שאתייעץ עם השמאי..

×
×
  • תוכן חדש...