Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת JBL 804ez


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום היקרים

 

מאז שהתחלתי להכנס לתחום האודיו לרכב למדתי המון, בזכותכם בלבד.

 

יש לי את המגבר אשר רשום בכותרת והד יוניט KDC161UR

 

מלא בעיות צצות כל שני וחמישי- אבל זה רק כי אני מחפש אותן.

 

דוגמא- מסתבר שההד יוניט הנ"ל יש לו רק יציאת RCA אחת- לא נורא כי אפשר להשתמש במפצלים למגבר 4 ערוצים

יותר חמור הוא לא יודע להוציא FULL RANGE - זאת אומרת כשיש סאב מחובר לא ניתן לרדת יותר נמוך מ60Hz- זאת הנקודה הכי נמוכה שמצאתי בהד יוניט הנ"ל- מאכזב!

הכוונה שתמיד יפעל חיתוך דרך ההד יוניט ואין דרך לבטל אותו- והחיתוך הכי נמוך כמו שרשמתי למעלה 60הרץ

 

חקרתי ובדקתי מה ניתן לעשות- מסתבר המגבר יודע לעבוד ללא יציאות מגבר יעודית- ניתן לחבר אליו חיוט רמקול עם AC- הכוונה חוט רמקול מההד יוניט ישירות למגבר- אצלי סלול רק זוג RCA אחד מההד יוניט- חשבתי לחבר את הזוג הזה ישירות לכבלי הרמקולים עם ההגברה שיוצאים מההד יוניט- ובנוסף לסלול עוד זוג(זוג קדמיים וזוג אחוריים- בהד יוניט אפשר להגדיר את האחוריים כSUB) אני מקווה מאוד שאז הסאב ידע לרדת נמוך ללא החלפת UH- ואז תהיה שליטה על הסאב! (כי בהד יוניט אין שליטת סאב- אני חושב לשחק עם הפיידר- כי הסאב יהיה מוגדר על יציאת סאב((האחוריים בהד יוניט)) )

 

מה דעתכם?

האם שווה להשקיע בעוד סלילת RCA ?

והאם המגבר ידע לעבוד כמו מנחת נורמאלי?

למישהו יש נסיון עם חיבור כבלי רמקולים ישירות למגבר הנ"ל ?

 

תודה חברים :)

פורסם

דעתי היא שתיגש למתקין נורמלי כבר ותסדר את המערכת.

 

בכל אופן, העפתי מבט עכשיו בחוברת ההוראות של המגבר - וניתן בכלל להשתמש רק בזוג כניסות ה-RCA הקדמי על מנת להגביר את היציאות הקדמיות והאחוריות. יש סוויץ' לענין הזה. את חיתוך התדרים בצע דרך המגבר.

 

לא הצלחתי להבין על מה אתה מדבר בנוגע לפול ריינג'. כאשר יציאת ה-RCA ב-HU מוגדרת כרמקולים אחוריים היציאה היא פול ריינג'.

ובכלל ה-HU מציע רק חיתוך לסאבוופר (כשיציאת RCA מוגדרת כך) של LPF כשהתדר הכי נמוך הוא 85hz בכלל.

 

מאחר ונראה לי שיש רק סוויץ' אחד שקובע אם הכניסה למגבר היא "רגילה" או Hi Level, אני לא משוכנע (אם כי לא יודע בוודאות) שניתן לפעול במקביל עם כניסת RCA אחת ושניה שמקורה בחוטי הרמקולים.

 

אולי כדאי לשקול רכישה של מכשיר עם 2 יציאות RCA ו"לפשט" את העניינים?

פורסם (נערך)

ההד יוניט הזה של קנווד לא יודע לרדת מתחת ל60 הרץ- זאת אומרת הסאב זה לא באמת סאב

 

בגלל זה כל הדילמה, מה שכן ניתן זה להגדיר את ההד יוניט בתור יציאת סאב ( רק רמקולים אחוריי)

 

תודה טום

עריכה אחרונה על ידי klicker
פורסם
מאיפה אתה מביא את הענין של ה-60 הרץ?!?!

המערכת תמיד עובדת עם אקווליזר ואי אפשר לבטל אותו

בכיוון האקווליזר החיתוך הכי נמוך הוא 60 הרץ

 

אתה מוזמן לבדוק במדריך של ההד יוניט

פורסם

אני לא טועה ידידי

בקנווד הנ"ל הקרוס נקרא אקווליזר פרו- אבל זה לא העיקר

התדר הכי נמוך בקרוס ממנו המערכת יכולה להתחיל לנגן הוא 60 הרץ, לא ניתן לרדת נמוך מזה.

פורסם

לך תקרא קצת על ההבדלים בין איקוולייזר לקרוסאובר ותחזור עם תובנות.

אם תמשיך להתעקש שאתה צודק, אין לי איך לעזור לך. :roll:

פורסם (נערך)

ידידי עבדתי בתחום הסאונד ואני מבין מצוין את ההבדל בין קרוס לאקווליזר.

כמו שרשמת מס' הודעות מעל, תבדוק בעמוד 9 במדריך ותראה שהחיתוך הכי נמוך בקנווד KDC161 הוא 60 הרץ(התדר ממנו המערכת מתחילה לנגן).

זאת אומרת סאב לא יעבוד על 40 הרץ, וזה לא נקרא full range.

 

נ.ב

בעמוד 9 בלינק של המערכת רשום במפורש EQ PRO ומתחתיו יש את חיתוכי הקרוס.

ואל תמשוך אותי בלשון ותחזור לנושא האקווליזר, כי הסברתי לך שזה לא האקווליזר, זה רק השם של קנווד לקרוס.

עריכה אחרונה על ידי klicker
פורסם

Tom_22 צודק.

מדובר על אקולייזר ולא על קרוס. הקרוס של הLPF לסאב נמצא במצב פעיל או כבוי (בהתאם לאיך שהגדרת אותו). במידה והוא עובד אזי תדרי הLPF ניתן לבחירה בין 85, 120 ו160 הרץ, ובמידה והוא לא פעיל אז הוא מעביר את כל האותות.

 

תקרא את חוברת ההפעלה שוב, ותווכח בעצמך.

 

ואם אתה ממשיך עם הראש בקיר, אז כמו שאמר לך Tom_22, בהצלחה.

פורסם

תום לא צודק- אצלי זה מוגדר בתור יציאה של רמקול אחורי, ומתפצל מהמגבר לסאב ולקומפוננט.

התדר שממנו מתחילה המערכת לנגן הוא רק מ60 הרץ ואין אפשרות לרדת נמוך יותר.

מצורפת תמונה- בצד שמאל רואים שהכי נמוך זה 60 הרץ.

LPF.png

פורסם

אני לא מאמין שאני עושה את זה, אבל בוא נזרום איתך -

תחת EQ PRO, מה המשמעות של MID ADJUST ושל TRE ADJUST?

מה זה CTR FREQ?

מה זה Q FACTOR?

 

ומאחר וציינת שאתה יודע, אז מה ההבדל בין איקוולייזר לקרוס?

פורסם

אני לא מבין מה אתה מנסה להוכיח פה, בסך הכל שאלתי משהו לגבי הירידה של המערכת ל40 הרץ.

את כל ה

CTR FREQ וQ FACTOR אסביר על רגל אחת- אתה בוחר איזה תדר להדגיש או להדגיש פחות.



 

בדגמים אחרים של קנווד זה יורד עד 40 הרץ, בדגם שיש לי זה יורד עד 60 בלבד.

השאלה אם זה מעביר תדרים נמוכים מ60, כן או לא?

×
×
  • תוכן חדש...