Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה הסט הנכון (לא יצא לי לעבוד עם החומרים )

את האמת אני חדש בפורום,אך לא בתחום

את לא מזמן הייתי בטוח שאין קהילה כזו בארץ.בחיפוש אחרי מכונה חדשה נתקלתי בפורום הזה.

עריכה אחרונה על ידי aviad.solomon
פורסם
אביעד ומקלובין נשמח לשמוע קצת עליכם והניסיון שלכם בתחום, הגעתם משום מקום להמליץ פה לאנשים.

(לא בקטע רע)

 

נעים מאד :)

 

האמת שהשתתפתי בלא מעט שרשורים של הפורום לפני כשנתיים בערך, אבל הפכתי מאד עסוק מאז וקצת התרחקתי מהדיטיילינג והפורום, לשמחתי עכשיו יש לי קצת יותר זמן.

פורסם
רק כדי לוודא, מדובר על זה נכון?

 

http://www.autodetailingsolutions.net/meguiars-da-microfiber-starter-kit-builder.html

 

כן, זה הסט. באתר הזה יש גם עוד 15% הנחה על הסט אם אתה מכניס את הקוד MEGDASYSTEM15. מה שכן, לפני שאתה מזמין מחו"ל ממליץ לך לברר אם יש גם בארץ, כי יש מוצרים של מגוויארס בארץ.

מהניסיון שלי, הפדים של הפיניש והפוליש של הפיניש פחות הכרחי - אם יש לך SF4000 או פוליש פיניש טוב אחר, זה יעבוד באותה מידה. אבל פד החיתוך יחד עם הcorrection compound נותנים תוצאות מעולות.

 

שים לב שהפולישר שדיברת עליו קודם הוא עם Backing Plate לפדים של 6 אינץ' ואני לא בטוח אם יש לו כבר כאלה שמתאימים ל-5 אינץ', אז תזמין את הפדים הנכונים בהתאם.

פורסם
כן, זה הסט. באתר הזה יש גם עוד 15% הנחה על הסט אם אתה מכניס את הקוד MEGDASYSTEM15. מה שכן, לפני שאתה מזמין מחו"ל ממליץ לך לברר אם יש גם בארץ, כי יש מוצרים של מגוויארס בארץ.

מהניסיון שלי, הפדים של הפיניש והפוליש של הפיניש פחות הכרחי - אם יש לך SF4000 או פוליש פיניש טוב אחר, זה יעבוד באותה מידה. אבל פד החיתוך יחד עם הcorrection compound נותנים תוצאות מעולות.

 

שים לב שהפולישר שדיברת עליו קודם הוא עם Backing Plate לפדים של 6 אינץ' ואני לא בטוח אם יש לו כבר כאלה שמתאימים ל-5 אינץ', אז תזמין את הפדים הנכונים בהתאם.

 

טוב אז נראה לי שאני אכן אזמין את הקיט הזה, מאחר ואין לי כרגע שום פוליש\פד אחר.

 

אגב ראיתי שיש גם פד Xtra Cut:

http://www.autodetailingsolutions.net/meguiars-dmx6-extra-cut-microfiber-pad.html

 

האם זה נחוץ?

 

הם מוכרים פדים 6 אינץ' אז זאת לא בעיה.

פורסם
טוב אז נראה לי שאני אכן אזמין את הקיט הזה, מאחר ואין לי כרגע שום פוליש\פד אחר.

 

אגב ראיתי שיש גם פד Xtra Cut:

http://www.autodetailingsolutions.net/meguiars-dmx6-extra-cut-microfiber-pad.html

 

האם זה נחוץ?

 

הם מוכרים פדים 6 אינץ' אז זאת לא בעיה.

 

אין לי ניסיון איתם... כתוב שהם נועדו להסרת פגמים חמורים בצבע.. לא נראה לי שזה המצב שלך.

אני מדגיש שוב - ממליץ מאד לפחות להתייעץ עם דיטיילר מקצועי לפני ההזמנה. אולי עדיף לך משהו יותר עדין או יותר אגרסיבי? לא רוצה שתשפוך כסף ותתאכזב בגללי ;-)

×
×
  • תוכן חדש...