Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4101 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תאמין לי שגם 1% ירידת ערך ישר משפיע על מי שבא לקנות את הרכב. מרוב השפע שיש היום אנשים מחפשים רכבים בלי תאונות.

גם לי לקח הרבה זמן למכור את ההונדה עד שהתייאשתי והחלטתי להישאר איתה, אבל עקב אילוצים הייתי חייב למכור אותה בכל מחיר, מזלי שהיגיע הקונה, הראיתי לו את כל הנתונים ואת דו"ח השמאי, הוא קיבל את הרכב לאחר טיפול גדול + מצבר חדש +4 צמיגים חדשים והיסטוריית טיפולים מלאה במורשה.

אני לא רוצה לאכזב אבל היום גם רכבים יד 1 עם ק"מ נמוך לא נמכרים במחירון בד"כ דווקא בגלל השפע שיש.

כפי שכתבתי, דאג שהרכב יהיה נקי ומבריק וכשיבוא הקונה תראה לו את כל הנתונים ואת דו"ח השמאי, תדרוש בהתחלה יותר ותגיע איתו לפשרה.

 

איתמר יקר תקרא 1 למעלה הרכב שלי נמכר אתמול.

אתה צודק שהשוק מוצף אבל בליסינג חבוטות ללא אחריות,

רכב פרטי, נקי, מטופל היטב,שמור,מעט ק''מ זה מאד נדיר,

וגם ימכר מעל למחירון.

פורסם

תודה איתמר

למכור זה לא העיניין השאלה היא באיזה מחיר אתה מוכר,

הורדתי מעל ל 35 אחוז אין לי את הפרווילגיה לחכות,בשל

מצבי המורכב.

פורסם
תודה איתמר

למכור זה לא העיניין השאלה היא באיזה מחיר אתה מוכר,

הורדתי מעל ל 35 אחוז אין לי את הפרווילגיה לחכות,בשל

מצבי המורכב.

נומינלית, כמה הסכום שהורדת מהמחיר הריאלי לרכב ללא פגיעה? (שים לב, לא מהמחירון, אלא מהמחיר הסחיר הממוצע)

אם זה בסביבות ה15K אזי לא באמת הפסדת, כי קיבלת אותם עקב התאונה לפני מספר שנים.

 

 

בכל אופן, המון הצלחה ובריאות. חג שמח

פורסם (נערך)

במיספרים הרבה יותר מ 15K.

מחירון כ 80. נימכרה ב 50/51K וזה גם כזיכוי

לטרייד אין.

בזמנו קיבלתי ירידת ערך 14K והיתה עוד ירידת ערך

על דלת שהוחלפה כ 3K כמדומני.

פירסמתי גם ביד 2.

היו סוחרים שהציעו לי (בטלפון) 5K יותר מהטרייד,

אבל העדפתי לא להתעסק איתם.

כל הלקוחות הפרטיים שהתעניינו ניבהלו ברגע ששמעו שיש תיקון שילדה (שאסי)

למרות שהצעתי 18K הנחה מראש.

 

אגב,

חג שמח גם לך ולכולם.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

הרכב דנן הוא מוזר ביותר,איך שהוצאתי אותו אחרי חודש ניפגעתי מאחור

פעם ראשונה,

אחרי עשרה חודשים נהגת כוסית ניכנסה בנו מאחור חזק,

מקרה שלישי אחרי שנה נהג מתדלק שכח למשוך בלם יד,הרכב שלו התדרדר

על דלת רכב הטויוטה דנן שהתעקמה.(לא היינו ברכב)

מקרה רביעי זה הקשה מכולם 5 בני מיעוטים ניכנסו בי כשעמדתי באדום.

×
×
  • תוכן חדש...