Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

קניתי לאחרונה סוזוקי אלטו. הרכב מתקרב לטיפול 45000.

בספר רכב כתוב שבטיפול הנוכחי צריך להחליף גם שמן גיר.

האם החלפת השמן הכרחית? מה שידוע לי עד היום ששמן גיר לא מחליפים לעולם.

 

תודה.

פורסם

מחליפים בהחלט. ככלל- היצמד למרווחי הטיפולים ולתקנים שדורש היצרן, זה אך ורק לטובתך.

פורסם

אני אישית עשיתי את כל מה שמופיע בספר לפי הזמן,

מי שמתחכם אחר כך משלם בריבית,

הזנחה גורמת לנזקים ישרים ועקיפים,

בסוף נופל עליך הוצאות כפולות.

פורסם

בספר הרכב תמצא את התשובה הנכונה.

פורסם

ואני אחדד את תשובתו של botzek1, אני מציע להשתמש רק בנוזל תיבת ההילוכים שרשום בספר הרכב ולא להישמע להמלצותיו של מוסכניק זה או אחר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לאחר בדיקה בספר הרכב, מסתבר שלפות"ש יש גיר ידני כי הדרישה להחלפת שמן בו היא באמת כל 45K,

 

לעומת גיר אוטומט שמחליפים בו כל 165K :shock:

 

ALTO1.PNG

 

זה סוג השמן:

 

ALTO2.PNG

 

ואלה ברגי הניקוז והמילוי:

 

116037.jpg

Stay Dirty

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

דיברתי היום עם המוסך המרכזי, הם לא נתנו לי תשובה. ולא הראו נכונות לעזור בזה.

 

מישהו יודע איזה חברה של השמן מומלצת לרכב שלי?

מצאתי שמן באותה צמיגות בתקן GL4 של חברת valvoline. האם השמן הזה מתאים לגיר של האלטו?

 

תודה

פורסם

מעולה, תשתמש בו.

 

אל תשכח להכין משפך וצינורית מזגן באורך מטר כדי למלא את השמן החדש.

 

בנוסף, בשביל לפתוח את בורג הניקוז והמילוי, תשתמש במאריך קצר 3/8 של ראצ'ט בלי בוקסה. פשוט תשתמש בריבוע שלו.

Stay Dirty

פורסם

אהלן החלפת?

איפה מצאת שמן בצמיגות הזאת?

וכמה עולה?

זו הצמיגות והתקן שצריך ליונדאי ובמורשה הם דורשים בין 120-150 ש''ח לליטר :?, תלוי לאיזה מורשה הולכים.

בכל מקרה אשמח לעדכון עם כמה שיותר פרטים.

רועי

×
×
  • תוכן חדש...