Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

שמת לב למשהו מוזר במאזדה שלי שבחושך הידית מתגים של האורות והמגבים וגם המתגים של כיוונון המראות כולם לא מוארים .

כלומר אתה אמור לנחש את המצב שלהם . קצת מוזר לי שברכב פרימיום שעולה כחדש 190 אלף לא חשבו על זה.

אפילו בסיאט איביזה 2008 שהייתה לי הכל היה מואר.

 

אשמח לתגובות ואולי אפילו מישהו יוכל להגיד לי אם אצלו זה גם ככה.

 

תודה מראש לכולם

פורסם

זה לא מואר, אתה אמור לדעת בע"פ את המצבים השונים, זה ד"א לא כזה קשה.

רק המגבים אמורים לתפוס אותך לא מוכן כי מפעילים אותם לעיתים רחוקות, אז לא זוכרים את המצבים השונים. פתאום גשם שוטף, אתה רוצה השהייה, עכשיו פעולה מהירה, עכשיו עם השהייה אבל יותר מהירה או פחות.... זה מבלבל קצת בהתחלה.

 

שב הרכב באור יום ותשנן את המצבים השונים. אתה אמור לדעת להפעיל את זה בעל פה, בחושך מוחלט, בלי להסתכל על הידיות, עיניים על הכביש.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

חוסכים עלינו. או מזדה או היבואן. גם במזדה שלי שהיא לקשורי דור שני "אין" נורית אורות דרך ירוקה בדשבורד, "אין" תאורה ללחצני החלונות בדלת הנהג למעט לחצן הנהג, אין קיפול חלונות, וחסרים הרבה פריטים שהיו סטנדרד בלקשורי דור ראשון.

פורסם

מן הסתם שאני זוכר את הכל בעל פה כולל את המגבים ... האוטו אצלי כבר שנתיים

 

פשוט רציתי לוודא שזה לא בעיה אצלי רק ושככה זה המצב מהיצרן.

 

אם זה ככה אז זה פשוט בושה שמאזדה חוסכים בדר כל כך זול כמו נורות לד.

פורסם

אולי כדאי שתפסיק לחשוב על מזדה 6 כעל רכב פרימיום, זה פאקינג משפחתית גדולה עם איכות חומרים לא מי יודע מה.

בשביל פרימיום אמיתי אתה צריך עוד קצת מזומן [emoji1]

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אולי כדאי שתפסיק לחשוב על מזדה 6 כעל רכב פרימיום, זה פאקינג משפחתית גדולה עם איכות חומרים לא מי יודע מה.

בשביל פרימיום אמיתי אתה צריך עוד קצת מזומן [emoji1]

נכון, זה לא במוו מרצדס או אודי. אבל בשביל רכב מקטגוריה של 160-180 אלף שקל ציפינו ליותר :roll:

פורסם

אל תצפה אח שלו. זה המחיר, בעיקר בגלל מיסי מדינה. פר-סיי הרכב לא עולה ולא שווה את המחיר הזה, ראה עלותו במדינות אחרות. אני כבר התחלתי סאשנים למעקב על תיקונים , הפלסטיקה ממש מאכזבת. תיקונים שדרושים אצלי באאודי (שנת 95!) כמו פלסטיק רופף או כפתור שבור/ לא מתפקד, דרושים אצלי גם המאזדה שמורה מנכה שנת 2009, פשוט בושה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

רק בארץ יש את הקטגוריה המפגרת הזאת "רכב מנהלים". מדובר במשפחתית גדולה ומה שתמצא במשפחתיות הרגילות של אותו מותג זה בערך מה שתקבל בקטגוריה הזאת.

בסך הכל זו מאזדה 3 מרווחת יותר עם מנוע גדול וקצת תוספות לא משמעותיות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

למעט חימום המושבים , לצרכן חום כמוני זה פשוט ליגה!

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...