Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מאופן המקרה לא אמסור פרטים על מיקום, סוגי רכבים ושעה.

 

אני וחבר נסענו והיה לנו תמרור זכות קידמה, חבר שלי נכנס בקשת רחבה יחסית ועמד חצי חצי על 2 נתיבים (כמובן שבטעות), הוא מודה בכך, אך, הגיעה נהגת במהירות גבוה שהייתה רחוקה מאיתנו וצפצפה וברמזור טענה שפגענו בה.

 

נקודות מחשידות :

 

-לא שמענו קול של מכה והרכב לא זז מילימטר.

-היא לא ביקשה ביטוח וכו' אלא צלמה את מספר הרכב שלנו וברחה.

-היא הראתה לנו מכה בדלת למעלה ליד החלון היכן שהידית, אך, כאשר אני הסתכלתי מחלון הרכב בזמן "הפגיעה", רק החלק הקדמי של הרכב היה בצד שלנו (ממש עד הפנס של האיתות, כך שפגיעה בדלת לא הגיונית ואם הייתה פגיעה בדלת היינו מרגישים).

-שום פרט עלינו היא לא לקחה ואפילו לא תמונה של המכה + תמונה של הצד של הרכב שלנו.

 

לדעתי היא ניסתה לעשות קופה, לא הלך לה, אין לה הוכחה שפגענו בה ולא הייתה לה מצלמת רכב + היא יכולה לצלם כל מספר של רכב ולהגיד שהוא פגע בה, אבל היכן ההוכחות ? אינם.

 

חבר שלי לחוץ מאוד, אשמח לדעת לדעתכם.

פורסם

חשוב לציין שאצל הרכב שלנו אין שום סימן, לנו יש רכב כסוף ולה רכב שחור ולפי ההיגיון היה אמור להיות שפשופים שחורים..

מה היא יכולה לעשות רק עם תמונה של המספר רכב שלי ?

פורסם (נערך)

הסיפור שלך לגמרי לא ברור. באיזה תמרוראו באיזה מצב רמזור מדובר? האם הרכב עמד לפני קו עצירה או בתוך הצומת? מאיזה כיוון הגיעה הנהגת ואיזה חלק של הרכב נפגע?

 

בכל מקרה, הגברת יכולה להגיש תלונה במשטרה, לקבל את פרטי בעל הרכב ולהגיש תביעה. דרך אגב, גם אתה יכול לצלם רכב כלשהו ולהגיש תביעה נגד בעליו. העניין הוא שהיא גם צריכה להוכיח שהרכב של חברך היה מעורב בתאונה, כלומר לצלם איזה מגע בין שני הרכבים, או נזק לשניהם.

 

העצה היחידה שלי היא שחברך יהיה קשוב לקבלת דואר רשום. תביעה משפטטית מתקבלת בדואר עם אישור מסירה, כך שאם הוא מקבל לביתו פתק עם דואר בסימון RCxxxxxxxIL עליו לגשת בזריזות לדואר להוציא את המכתב, לקרוא את כתב התביעה ולהגיב עליו לפי הנדרש. במקרה כזה כנראה שייהיה עליו להתיעץ עם בעל מקצוע כלשהו.

 

חבל רק דבר אחד - שחברך לא צילם את שני הרכבים זה ליד זה באותה עמדה, לפי התאור שלך זה היה מחסל לגברת את האפשרות לתבוע אותו. אם הארוע התרחש היום כדאי לו לצלם את רכבו עם עיתון של היום, כדי שתהיה לו הוכחה שרכבו לא נפגע.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הסיפור שלך לגמרי לא ברור. באיזה תמרוראו באיזה מצב רמזור מדובר? האם הרכב עמד לפני קו עצירה או בתוך הצומת? מאיזה כיוון הגיעה הנהגת ואיזה חלק של הרכב נפגע?

 

בכל מקרה, הגברת יכולה להגיש תלונה במשטרה, לקבל את פרטי בעל הרכב ולהגיש תביעה. דרך אגב, גם אתה יכול לצלם רכב כלשהו ולהגיש תביעה נגד בעליו. העניין הוא שהיא גם צריכה להוכיח שהרכב של חברך היה מעורב בתאונה, כלומר לצלם איזה מגע בין שני הרכבים, או נזק לשניהם.

 

העצה היחידה שלי היא שחברך יהיה קשוב לקבלת דואר רשום. תביעה משפטטית מתקבלת בדואר עם אישור מסירה, כך שאם הוא מקבל לביתו פתק עם דואר בסימון RCxxxxxxxIL עליו לגשת בזריזות לדואר להוציא את המכתב, לקרוא את כתב התביעה ולהגיב עליו לפי הנדרש. במקרה כזה כנראה שייהיה עליו להתיעץ עם בעל מקצוע כלשהו.

 

חבל רק דבר אחד - שחברך לא צילם את שני הרכבים זה ליד זה באותה עמדה, לפי התאור שלך זה היה מחסל לגברת את האפשרות לתבוע אותו. אם הארוע התרחש היום כדאי לו לצלם את רכבו עם עיתון של היום, כדי שתהיה לו הוכחה שרכבו לא נפגע.

 

תודה, היא באה מצד שמאל, אנחנו נכנסו לימין, כמובן היה תמרור משולש, זכות קידמה, חברי מודה באשמה, אך לא הייתה פגיעה כמו כן,

אנחנו עצרנו, יש הוכחות מצולמות שכמה דקות אחרי התאונה עמדנו בצד באותו מקום וצלמנו את הרכב, היא צלמה תמונה שלנו בעמידה + אפשר לראות שבשעה שהיא צלמה את התמונה אנחנו גם צלמנו תמונה של הרכב שלה, ככה שפגע וברח זה לא יהיה בחיים, כי חד וחלק יש לנו תמונה בטלפון של הרכב שלה + סרטון שעשינו כמה דקות לאחר האירוע.





פורסם

^^

בזמנים קשים, כשמחירי הדלקים עולים, 230 משכורות לדירה אינן מספיקות, איראן מתחמשת ואנו מתכוננים לקראת עונה נוספת של ה"כוכב הבא", אנשים יחפשו להוציא כסף מכל חור אפשרי.

פורסם

כולם כאן רציניים. התמונה העולה מהתאור שלך מאוד לא ברורה. לא יעזור כלום - בלי תרשימים ותמונות קשה להבין מה התרחש בארוע.

חברך צריך להביא בחשבון שכל אחד רשאי להגיש תביעה, ובכתב התביעה מותר לכוב מה שרוצים. הבעיה של התובע שעליו גם להוכיח את טענתו, ואם יש לכם צילומים מתאימים תוכלו להכשיל אותו. אם מדובר במילה נגד מילה זה כבר תלוי בהתרשמותו של השופט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כולם כאן רציניים. התמונה העולה מהתאור שלך מאוד לא ברורה. לא יעזור כלום - בלי תרשימים ותמונות קשה להבין מה התרחש בארוע.

חברך צריך להביא בחשבון שכל אחד רשאי להגיש תביעה, ובכתב התביעה מותר לכוב מה שרוצים. הבעיה של התובע שעליו גם להוכיח את טענתו, ואם יש לכם צילומים מתאימים תוכלו להכשיל אותו. אם מדובר במילה נגד מילה זה כבר תלוי בהתרשמותו של השופט.

אוקיי תודה רבה :).

 

שבת שלום שתהיה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...