Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

וולוו S60 T5 או סקודה אוקטביה RS ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל אגב שאין את 2 הרכבים הללו ב5 דלתות. זה מה שאני רגיל אליו, לא מת על האקסטרא אורך הזה.

 

תתפלא אבל למרות המראה המטעה האוקטביה נחשבת ומשווקת כהאצ׳בק (בחו״ל לפחות) ולגמרי שימושית כהאצ׳בק.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נ.ב, אם עוד ניתן לרכוש את הסדרה 3 בשילוב עם חבילת M, לך על זה - בלי לחשוב פעמיים.

 

היא נראית נהדר עם חבילת M, אבל צריך לקחת בחשבון שהמיתלים הקשים יותר בשילוב עם צמיגי אל-תקר אומר נסיעה קשה למדי.

מה גם ששוב, נראה לי שזה לא מה שהבחור מחפש...

פורסם
תתפלא אבל למרות המראה המטעה האוקטביה נחשבת ומשווקת כהאצ׳בק (בחו״ל לפחות) ולגמרי שימושית כהאצ׳בק.

 

יכלו לשווק אותה כחללית אם כבר מנסים לשווק אותה כמשהו שהיא לא.

פורסם

טכנית, האוקטביה היא האצ'בק לכל דבר ועניין, כמו למשל הסיטרואן C5 בדור הקודם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
טכנית, האוקטביה היא האצ'בק לכל דבר ועניין, כמו למשל הסיטרואן C5 בדור הקודם.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hatchback

האצ'בק זה לא עניין של תפיסה זה הגדרה מאוד ברורה של איך רכב נראה, כמו convertible אז אני לא מבין איך אוקטביה נופלת בקטגוריה הזאת.

יכול להיות שהיא בגודל דומה, נפח מנוע דומה, מחיר בדיוק כמו האצ'בק אבל בפועל היא לא נופלת בהגדרות של האצ'בק.

פורסם

הייתי בהתלבטות דומה לפני חודשיים. סדרה שלוש הייתה על השולחן גם כן. ואז נתקלתי ב ATS והשאר היסטוריה !

 

להוריד את נושא תא המטען (שהוא בדיחה) ואת אפקט ההגעה שמושך מבטים עויינים, היא פשוט מושלמת !!

 

פרימיום, הנאה אחורית, מנוע טורבו 272 כ"ס, בלמי ברמבו. מתחרה ישירה ל 328 במחיר של וולבו.

...CASKA for life

פורסם
http://en.wikipedia.org/wiki/Hatchback בפועל היא לא נופלת בהגדרות של האצ'בק.

 

תקרא את המשפט הראשון במאמר שהבאת.

 

לנוחות הקהל, הנה וידאו שחלקו הראשון מראה מדוע האוקטביה היא האצ'בק, לא חייבים לצפות בכולו.

 

http://www.carbuyer.co.uk/reviews/skoda/octavia/vrs-hatchback/video#video

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
הייתי בהתלבטות דומה לפני חודשיים. סדרה שלוש הייתה על השולחן גם כן. ואז נתקלתי ב ATS והשאר היסטוריה !

 

להוריד את נושא תא המטען (שהוא בדיחה) ואת אפקט ההגעה שמושך מבטים עויינים, היא פשוט מושלמת !!

 

פרימיום, הנאה אחורית, מנוע טורבו 272 כ"ס, בלמי ברמבו. מתחרה ישירה ל 328 במחיר של וולבו.

 

 

האמת שזו אופציה מצוינת, אבל כמה מבחנים ציינו לרעה את נוחות הנסיעה בה לעומת הב.מ.וו למשל.

יש דברים בגו?

 

-- לי יש את ה-cts מהדור הקודם, והיא מאוד נוחה, למרות שהיא גם מתנהגת בצורה מאוד לא 'אמריקאית' אופיינית ומרגישה הדוקה בסיבובים (גם אם לא כמו הגרמניות).

פורסם
שופוני בs60? אוקטביה? על מה אתם מדברים? אחת מונית אחת יש הרבה כרכב חברה

 

אתה צודק לגבי האוקטביה, אבל הוולבו מושכת מבטים רציניים, במיוחד הRDESIGN . אי אפשר להישאר אדיש לעיצוב שלה והסמל של VOLVO תמיד שידר פרימיום. לא מרצדס או במוו אבל בהחלט פרימיום.

פורסם

מדוע פסלת אוקטביה 1.8? או אאודי בתקציב הזה? לא ברור אם אתה צריך להוביל אנשים וכמה. אגב, בדיוק חזרתי מ"בילוי" עם הג'ולייטה תלתן - ובתקציב הזה, היא עדיפה, אלא אם אתה באמת מוביל אנשים וציוד. את ה- S60 רואים הרבה בשכונה שלנו. בגרסת הבסיס היא ממש לא נראית יוקרתית (קנה בלבן אם אתה מודאג).לאוקטביה לטעמי סרח עודף בעיצוב וג'נטים מוגזמים, אבל בהחלט כמשפחתית זריזה היא בחירה לא רעה בכלל. גם ה- GTI. מה איתה? (שוב - כמה ציוד אתה מוביל)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מאיזו בחינה?

 

מהבחינה של להגיע מנקודה א׳ לנקודה ב׳, בלי שהם צריכים לשבת באוטו שעומד בשוליים ולחכות לגרר כי הלך לו הגיר.

פורסם
מהבחינה של להגיע מנקודה א׳ לנקודה ב׳, בלי שהם צריכים לשבת באוטו שעומד בשוליים ולחכות לגרר כי הלך לו הגיר.

 

ואני חשבתי שתתן תשובה לעניין.

פורסם

צר לי אבל הסקודה ממש ממש לא ספורטיבית. היא חזקה אמנם, ויש לה סממני עיצוב ספורטיביים, אבל מכל בחינה אחרת לא התרשמתי ממנה כספורטיבית יותר מכל רכב אחר, ברמת ההתנהגות אני לא חושב שהיא יותר ספורטיבית ממאזדה 6 לדוגמא. הוולוו לפחות משדרת משהו ייחודי, אני לא הייתי מגדיר אותה מנקרת עיניים (יש אנשים שמבחינתם גם אם תקנה קיה חדשה זה ינקר עיניים, SO? תמיד יש מישהו מסכן יותר ממך או קנאי).

 

לספורט של ממש, תנסה לברר מתי אמורה להגיע הפוקוס ST החדשה. את הקודמת אפשר היה להוציא בתקציב שלך ואף משמעותית למטה מכך. מכונית ברמה מאוד גבוהה.

 

לחלופין, כדאי לך לבדוק ג'ולייטה תלתן, כמדומני שזו (לפחות בגרסא בלי קישוטי הקרבון) תעמוד בתקציבך והגם שאיננה הארד-קור כמו הפוקוס, היא באופן משמעותי מרגישה ומתנהגת הרבה יותר ספורטיבית מהוולוו והסקודה. אם היו דרישות לגודל מינימלי פספסתי, אבל עד 2 ילדים מאחור, גם גדולים, היא תהיה מספיק מרווחת.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)


×
×
  • תוכן חדש...