Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

גם אני יודע לחנטרש...

שמנו לב לזה בלי שתציין זאת...

לא אכנס לויכוח של "למי יש יותר גדול", רק אציין שגם הדיוט יודע להבחין לפעמים מה עוזר ומה לא מתוך נסיון שימוש, גם מי שלא יודע לבשל יודע לזהות אוכל שרוף!

עד כאן וויכוח עקר על כיכרות, לא מתאים לי להמשיך בויכוח שהטיעונים בו הם לגופו של אדם (שאתה לא מכיר אודותיו) ולא של עניין, תהה דעתך\תגובתך אשר תהה,

מתנצל מראש, אך לא אגיב עוד אליך בנידון. יום טוב.

 

 

לראות קדימה תמיד עוזר, יש מקומות שהתנועה בכיכר מהירה, בכבישים שהם למעשה בין עירוניים, והכיכר קטנה יחסית, כך שלא מספיק לראות שמאלה. ובכלל אין פסל, יפה ככל שיהיה, שחשוב יותר משדה ראיה, גם כדי לראות מה קורה מקדימה.

יש דוגמאות בהן מעגל תנועה זה הפתרון הנכון, אני בהחלט מסכים - ומעולם לא טענתי שלא, וזו בדיוק הנקודה, הפתרון הזה בהחלט טוב מאד למקומות מסוימים ועל הקמתן צריך להחליט מהנדס תנועה ולא האדריכל.

עריכה אחרונה על ידי OJetta
  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שמנו לב לזה בלי שתציין זאת...

לא אכנס לויכוח של "למי יש יותר גדול", רק אציין שגם הדיוט יודע להבחין לפעמים מה עוזר ומה לא מתוך נסיון שימוש, גם מי שלא יודע לבשל יודע לזהות אוכל שרוף!

עד כאן וויכוח עקר על כיכרות, לא מתאים לי להמשיך בויכוח שהטיעונים בו הם לגופו של אדם (שאתה לא מכיר אודותיו) ולא של עניין, תהה דעתך\תגובתך אשר תהה,

 

במקרה אנחנו מתווכחים לא על של מי גדול, אלא למה הדעה שלך חסרת ביסוס (אם תרצה, למה קטן). זה שאני כותב שאתה לא מבין בנושא עליו אתה כותב, כי כתבת אמירה כוללת חסרת ביסוס, זה לא לגופו של אדם. זה לגופו של עניין. בגלל זה אני לא צריך להכיר אותך כדי לקבוע שהדעה שהבאת לא מבוססת. אמירתך הייתה אמירה בעלמא, ששוויה כקליפת השום.

כפי שנאמר, דעה היא כמו רקטום, לכל אחד יש.

אבל יש דעות שנחשבות, אלו שמגובות בעובדות ו/או אלו שנאמרות ע"י מישהו שלמד ומבין משהו בתחום.

ביכולת לכתוב באינטרנט, כולנו שווים.

במה שדעתינו שווה - לא.

 

אין לך לא נתונים ולא יידע כדי לקבוע האם מירב הכיכרות בארץ נחוצות או לא או מתוכננות נכון או לא. הניסיון שלך שווה כקליפת השום.

אתה אפילו לא יודע אם איך מתכננים הקמת כיכר.

 

אמרת משהו, כי זה נשמע מרשים לקנח באיזו תקיעה כוללנית ורעשנית.

אבל, כאמור, זה רק רעש. אין משהו מוצק מאחורי זה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...