Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום עידו,

 

שלושת הרכבים שציינת מתאימים למשפחה עם תינוקת אחת ואולי אפילו שתיים. מלבד שלושת הרכבים הייתי ממליצה לך להוסיף לרשימה גם את קיה פורטה. מדובר במשפחתית בגודל של המיצובישי פחות או יותר, עם מנוע 1,600 סמ"ק. היא מבוססת על מכלולים של יונדאי (דגם i30, במקרה הזה) אבל היא זולה ממנה כמשומשת ולכן מהווה תמורה טובה מאוד לכסף.

עוד אפשרות משתלמת היא פורד פוקוס 2010. משפחתית מרווחת מאוד, נוחה מאוד ולא יקרה לאחזקה. גם הפוקוס תיתן לכם תמורה טובה מאוד לכסף כמשומשת ותתאים לתקציב שציינתם. לפוקוס יש גם רמת בטיחות גבוהה יחסית למתחרות.

 

מקווה שעזרתי, אשמח לענות על שאלות נוספות,

מיטל מאלדן.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השוק היום מוצף ברכבים מכל הסוגים, היונדאי דווקא לא יקרה לעומת מאזדה 2 ולדעתי היא עדיפה (קח למשל את גרסת הבסיס של ה 2, האבזור שלה עלוב מאוד לעומת ה I20 שאפילו בגרסת הבסיס מגיעה עם אבזור גבוהה ורמת בטיחות גבוהה).

 

ביררתי לגביי היונדאי i20 אבל המחיר שלה הוא יותר גבוה מ-35K.

 

לגביי אקסנט 2008 האם היא חסכונית?

פורסם

אם אתה קונה מאזדה 2 שים לב שאתה לא קונה את דגם הבסיס שמגיע עם אבזור עלוב של 2 כריות אויר מה שמוריד משמעותית מהבטיחות של הרכב.

היונדאי I20 מגיעה מאובזרת מאוד אפילו בדגם הבסיס ואתה יכול לרכוש שנתון מתקדם.

פורסם

דגם הבסיס זה ה-ACTIVE?

 

לגביי היונדאי i20 (מהשכרה/ליסינג), המחירים שלה הם בסביבות ה-40K וזה אחרי מיקוח, ובגלל התחלתי לברר על המאזדה 2 DYNAMIC.

פורסם

במחיר של 30-35 שח הייתי מתמקד ב

C4 מודל 08/09, עם קצת סובלנות בתקציב הזה ואף פחות ניתן למצוא מפרטית מפוארת עם קילומטראז' מאד נמוך, זה רכב טוב ואמין ונוח. למרות שאתה נמנע מצרפתיות

פוקוס 08/09 רכב טוב ונוח, גם פה, עם סובלנות ניתן להגיע לרכישה טובה, רכב אמין, החזקתי כזה פעמיים, ולא נרשמו תקלות

קיה ריו 2008 -2010, רכב בסטנדרט נמוך יותר מהרכבים לעיל, אך אמין ועושה את העבודה.

בהצלחה.

פורסם
במחיר של 30-35 שח הייתי מתמקד ב

C4 מודל 08/09, עם קצת סובלנות בתקציב הזה ואף פחות ניתן למצוא מפרטית מפוארת עם קילומטראז' מאד נמוך, זה רכב טוב ואמין ונוח. למרות שאתה נמנע מצרפתיות

פוקוס 08/09 רכב טוב ונוח, גם פה, עם סובלנות ניתן להגיע לרכישה טובה, רכב אמין, החזקתי כזה פעמיים, ולא נרשמו תקלות

קיה ריו 2008 -2010, רכב בסטנדרט נמוך יותר מהרכבים לעיל, אך אמין ועושה את העבודה.

בהצלחה.

 

ל-C4 יש בעיות חשמל (לחבר יש רכב כזה) אז היא נפסלה.

לגביי הפוקוס זה רכב שאוכל המון דלק

והקיה ריו פשוט לא מושכת.

 

אני מחפש רכב בעיקר היפני/קוריאני כי האחזקה של הרכב היא זולה והרכבים הם יותר אמינים.

 

שאלה נוספת:

יונדאי i20 2009 עם 120,000 ק"מ ב-38,000 ש"ח מליסינג, כדאי?

פורסם

אם יש היסטוריה מתועדת של הטיפולים והרכב שמור ומטופל, תנסה אולי להוריד עוד כמה אלפי שקלים במחיר ולדעתי זו עסקה לא רעה.

הכל תלוי במצב הרכב לכן קשה להנחות אותך דרך המסך. בכל מקרה- תתמקח על המחיר.

פורסם

מבין כולן, הלנסר ולאו דווקא בגלל האיכות. בתור משפחה עם תינוקת, אתם שניים מקדימה + כיסא תינוק מאחורה. תוסיף עגלה בבגאז' וכאלה, והרכב כבר יחסית מלא. אתה לא תוכל להכניס עוד 2 אנשים לתוך הרכב (רק 1). אז אם לא איכפת לך מזה, לך על המאזדה. אם כן, תשקול להשוות בין דגמים אחרים...

פורסם

אני ממליץ על טויוטה קורולה, לי יש רובוטית 2009, והמחיר די זול היום. אוטו ללא תקלות, חסכוני יחסית ועם תא מטען ענק. לי יש 2 תינוקות

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

אולי במקרה שלך אין תקלות, אבל יש פה לא מעט שרשורים בפורום בנוגע לטויוטה קורולה רובוטית:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?424221-%D7%9E%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%94%D7%92%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-2008&highlight=%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94+%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?540624-%D7%9E%D7%93-%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%91%D7%A8-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%9E%D7%A6%D7%A2-%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%94-%D7%9C%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-2008&highlight=%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94+%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99%D7%AA

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545448-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A5-%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%95%D7%98%D7%99-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-2008&highlight=%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94+%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?538359-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A9%D7%98%D7%95%D7%A4%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A-%D7%91%D7%A2%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8&highlight=%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94+%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93

 

והרשימה עוד ממשיכה...מה גם שלא כולם אוהבים את הנסיעה של הרובוטית.

מה שכן, הרכב אכן חסכוני בדלק ביחס לשאר המשפחתיות.

פורסם

שכחתי את הטידה, ניתן בתקציב שציינת למצוא טידה 2008/2009 עם ק"מ סביר (כשחיפשתי מצאתי כאלה שבין 70 ל80K)

יש הרבה פליטות ליסינג, היו כאלה שהיו במצב טוב מאד ושומורות לתפארת בתוך התחום שציינת

רכב יפני, נחשב אמין וזול לתחזוקה. אבל גם לא מלהיב..

 

שמעתי את העניין של C4 ובעיות חשמל, עשיתי סקר בין מחזיקי הרכב, כולם אחרי כ6 שנים החליפו אלטרנטור, אבל זו התקלה היחידה שהייתה להם... רכב טוב. אני ממליץ לך לא לפסול אותו, כשחיפשתי היו מציאות, של עבר פרטי, חלקן יד 1, עם ק"מ נמוך מאד, בתוך התווך שלך. רכב כזה שטופל כמו שצריך, אתה תהנה ממנו מאד.

 

נכון, פוקוס לא חסכנית, אבל גם לא שתיינית חריגה, ממוצע לקטגוריה, ואף שותה פחות ממזדה. אתה אומר קוריאניות, אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון ליונדאי, שיש להן בגנים נטייה לשתיינות יתר.. הפוקוס רכב נהדר, נוח, יציב, בטוח. וניתן להשיג כמה הזדמנויות נאות בזכות ההתמקדות של כל עם ישראל באותם רכבים...

 

אגב, יש לי חברים עם קורולה 2011 או 2010 מרעישה ומקרטעת.. מה זה אומר על כל הקורולות?..

פורסם
שכחתי את הטידה, ניתן בתקציב שציינת למצוא טידה 2008/2009 עם ק"מ סביר (כשחיפשתי מצאתי כאלה שבין 70 ל80K)

יש הרבה פליטות ליסינג, היו כאלה שהיו במצב טוב מאד ושומורות לתפארת בתוך התחום שציינת

רכב יפני, נחשב אמין וזול לתחזוקה. אבל גם לא מלהיב..

 

שמעתי את העניין של C4 ובעיות חשמל, עשיתי סקר בין מחזיקי הרכב, כולם אחרי כ6 שנים החליפו אלטרנטור, אבל זו התקלה היחידה שהייתה להם... רכב טוב. אני ממליץ לך לא לפסול אותו, כשחיפשתי היו מציאות, של עבר פרטי, חלקן יד 1, עם ק"מ נמוך מאד, בתוך התווך שלך. רכב כזה שטופל כמו שצריך, אתה תהנה ממנו מאד.

 

נכון, פוקוס לא חסכנית, אבל גם לא שתיינית חריגה, ממוצע לקטגוריה, ואף שותה פחות ממזדה. אתה אומר קוריאניות, אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון ליונדאי, שיש להן בגנים נטייה לשתיינות יתר.. הפוקוס רכב נהדר, נוח, יציב, בטוח. וניתן להשיג כמה הזדמנויות נאות בזכות ההתמקדות של כל עם ישראל באותם רכבים...

 

אגב, יש לי חברים עם קורולה 2011 או 2010 מרעישה ומקרטעת.. מה זה אומר על כל הקורולות?..

 

ניסאן טידה - רכב ממש מרובע ולא מושך את העין. שמעתי הרבה דברים טובים עליו אבל הוא נראה לי אוטו למבוגרים חח

 

סיטרואן C4 - יכול להיות שזה בגלל הדעה הקדומה שלי ולאו דווקא בגלל התקלות

 

פוקוס - אני בטוח שפוקוס "שותה" יותר דלק מאשר יונדאי.

 

כרגע הרכבים שנמצאים אצלי בראש הם: מאזדה 2 DYNAMIC 2009 ויונדאי i20 2009

אני יודע שהן קטנות אבל נראה לי מספיק לתינוקת עם עגלה ושאר הדברים.

 

אעדכן כאן לגביי הרכבים שראיתי ואשמח לקבל את חוות דעתכם.

פורסם (נערך)
...והקיה ריו פשוט לא מושכת.

 

מתנצל מראש, אבל אני לא יכול לעצור את עצמי.

 

כשהתחלתי לקרוא את השרשור, מיד חשבתי לתת ביקורת על אחת מהאופציות שרשמת.

עצרתי את עצמי, מהסיבה שבסעיפים שהצבת כדרישות, לא הופיע נושא העיצוב/משיכה וכו'.

 

ואז קראתי את המשפט הנ"ל, אז אני ארשה לעצמי לחזור אל מה שמנעתי מעצמי לומר.

 

מאזדה 2? סדאן?? באמת???

תשמע, אני לא יודע אם בימינו אנו זה הרכב הכי מכוער, אבל.. טוב נו, זה הרכב הכי מכוער שאני זוכר שראיתי.

 

את גרסת ה-5 דלתות אני מקבל.

אבל גרסת הסדאן כל כך תלושה ומנותקת מהדבר הקטן הזה שקוראים לו עיצוב.

או במילים אחרות- כל קשר בין הרכב עצמו לבין כל מה שנמצא אחורה מהגלגלים האחוריים, הינו מקרי בהחלט.

 

אני לא מבין איך רכב כל כך מכוער יצא אל כבישי העולם :brickwall:

 

מצד שני, זה כנראה ההוכחה הכי טובה לכך שעל טעם וריח...

 

מעבר לכך, בהצלחה במה שתבחר :)

עריכה אחרונה על ידי תומרובין

×
×
  • תוכן חדש...