Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליסינג זו הלוואה לכל דבר והלוואה צריך להחזיר. אני לא חושב שלזוג צעיר יש טעם להיכנס להלוואות במיוחד שהמצב הכלכלי לא קל גם עבור מי שמרוויח טוב.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ליסינג זו הלוואה לכל דבר והלוואה צריך להחזיר. אני לא חושב שלזוג צעיר יש טעם להיכנס להלוואות במיוחד שהמצב הכלכלי לא קל גם עבור מי שמרוויח טוב.

 

העניין הוא שבכל מקרה אני אקח הלוואה. אין לי את סכום הכסף הדרוש נכון לעכשיו ובגלל זה הליסינג הפרטי מאוד קורץ לי.

כרגע אנחנו בלי רכב בכלל וזה מאוד קשה.

תאמין לי שאני יודע שלהיכנס להלוואות זה לא נכון אבל נכון לתקופת זמן הזו זו האופציה היחידה שלי ואם אני יכול לרכוש רכב שנת 2011 שהוא בטיחותי ויחסית גדול עם הסכום הקטן שיש לי כרגע, ובמיוחד שיש לי ולאישתי עבודה קבועה בשנתיים הקרובות, אז למה לא?

פורסם

היי

כתבתי לך בפרטי.

בכל מקרה אם אתה לוקח הלוואה תבדוק בבנק, שם תקבל ריבית טובה יותר מחברות הליסינג (כי חברת הליסינג לוקחת מהנק הלוואה ואז נותנת לך הלוואה, ואז אתה משלם ריבית גם לבנק וגם לחברת הליסינג ועוד יש לך את ירידת הערך של הרכב...).

לדעתי, רכב ב 40K יעשה את העבודה בצורה מעולה, כפי שכתבתי לך היונדאי I20 למשל מאוד בטיחותית (6 כריות אויר, מערכת למניעת החלקה, חיבור ISOFIX לסלקל/כיסא בטיחות שזה מאוד חשוב...).

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ.

 

שלום לכולם,

 

אז נסגרתי על רכב.

יונדאי i25 שנת 2011.

 

האם תוכלו לתת לי מידע לגביי בעיות ברכב? טיפולים? האם הרכב נחשב אמין?

 

תודה רבה


×
×
  • תוכן חדש...