Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתנצל מראש, אבל אני לא יכול לעצור את עצמי.

 

כשהתחלתי לקרוא את השרשור, מיד חשבתי לתת ביקורת על אחת מהאופציות שרשמת.

עצרתי את עצמי, מהסיבה שבסעיפים שהצבת כדרישות, לא הופיע נושא העיצוב/משיכה וכו'.

 

ואז קראתי את המשפט הנ"ל, אז אני ארשה לעצמי לחזור אל מה שמנעתי מעצמי לומר.

 

מאזדה 2? סדאן?? באמת???

תשמע, אני לא יודע אם בימינו אנו זה הרכב הכי מכוער, אבל.. טוב נו, זה הרכב הכי מכוער שאני זוכר שראיתי.

 

את גרסת ה-5 דלתות אני מקבל.

אבל גרסת הסדאן כל כך תלושה ומנותקת מהדבר הקטן הזה שקוראים לו עיצוב.

או במילים אחרות- כל קשר בין הרכב עצמו לבין כל מה שנמצא אחורה מהגלגלים האחוריים, הינו מקרי בהחלט.

 

אני לא מבין איך רכב כל כך מכוער יצא אל כבישי העולם :brickwall:

 

מצד שני, זה כנראה ההוכחה הכי טובה לכך שעל טעם וריח...

 

מעבר לכך, בהצלחה במה שתבחר :)

 

 

חחחח אני מודה שצחקתי בקול :-D

 

הכוונה שלי הייתה למאזדה 2 5 דלתות.

יש לציין, כתבתי גם ששנת המאזדה 2 שאני מחפש היא 2009 וגרסת הסדאן הגיעה לארץ רק ב-2010.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, בתוך התקציב הזה נכנס גם השברולט קרוז 1600 עם עבר ליסינגי, ראיתי לפחות מודעה אחת עם ק"מ לא גבוה שמפורסמות עכשיו, ממודל 2010-2011

למען האמת אין לי נסיון עם הרכב הזה כלל, כך שאני לא יכול לתת חוו"ד עליו.

 

הפוקוס אמנם קצת כבידה, אבל החזקתי אותו בסה"כ כ3 שנים מליסינג, אני תמיד בודק צריכת דלק, גם כשאני לא משלם עליו, ובנסיעה לא חסכונית במיוחד, הממוצעים שלו היו טובים מהמזדה 3, למיטב זכרוני בין 1:10 ל1:11, לא שוס, אבל סביר.

 

שני הרכבים שציינת, מזדה2 וI20 לא מצטיינים בחסכנות בדלק (במיוחד בהתחשב בכך שהן מיני). אבל אין ספק שהם רכבים אמינים ומבוקשים. לטעמי פחות נוחים ובטוחים.

בקטגוריות הללו של סופר מיני יש לך עוד מספר אפשרויות שנפתחות בפניך, ממליץ לך לא לשלול.

 

בהצלחה.

פורסם

בקטגוריות הללו של סופר מיני יש לך עוד מספר אפשרויות שנפתחות בפניך, ממליץ לך לא לשלול.

 

 

תוכל לתת דוגמאות

פורסם

שלום לכולם,

 

עשיתי היום סיבוב בחברות הליסינג.

ההצעה הכי רלוונטית שראיתי הייתה מקל-אוטו.

 

ההצעה היא עבור קיה סיד 2011 135,000 ק"מ מליסינג.

קיבלתי אפשרות ליסינג פרטי שזה לתת מקדמה (מ-7000 ש"ח) לשלם כל חודש סכום מסויים (עד 690 ש"ח) ואחרי 3 שנים לשלם את ההפרש או להחליף את הרכב ברכב שנתון 2014.

 

מה אתם אומרים? העיסקה כדאית?

פורסם (נערך)

עידו,

אני יודע שיש על הקיה פורטה עסקה דומה באלבר. תבדוק אם היא כדאית.

בכלל, אם אתה הולך על עסקת ליסינג מימוני - תוודא שאתה עובר בכל החברות ומול כל המבצעים שיש להם. שווה לבדוק גם אופציות מימון נוספות שלא דרך חברות הליסינג.

 

135K לרכב בן 4 שנים לי נשמע הרבה, תנסה למצוא עוד הצעות.

 

בכלל, תבדוק את היסטוריית הרכב, טיפולים, ותקרא מדריכים כאן איך למצוא רכב יד שניה..

לי זה עזר המון..

עריכה אחרונה על ידי eliavsr
פורסם
עידו,

אני יודע שיש על הקיה פורטה עסקה דומה באלבר. תבדוק אם היא כדאית.

בכלל, אם אתה הולך על עסקת ליסינג מימוני - תוודא שאתה עובר בכל החברות ומול כל המבצעים שיש להם. שווה לבדוק גם אופציות מימון נוספות שלא דרך חברות הליסינג.

 

135K לרכב בן 4 שנים לי נשמע הרבה, תנסה למצוא עוד הצעות.

 

בכלל, תבדוק את היסטוריית הרכב, טיפולים, ותקרא מדריכים כאן איך למצוא רכב יד שניה..

לי זה עזר המון..

 

קראתי את כל המדריכים שיש כאן.

הקיה נכנסה רק לשטיפה, החלפת צמיגים ומצבר. האוטו נקי לגמרי וגם הבדיקה של קומפיוטסט הייתה ברמה מאוד גבוהה.

 

לגביי הפורטה, מדובר על רכב חדש או יד שניה?

פורסם
...וגם הבדיקה של קומפיוטסט הייתה ברמה מאוד גבוהה.

 

אתה מתכוון שטופס הבדיקה שהנציג הראה לך, הראה תוצאות טובות?

האם במקרה הם גם אמרו לך- "הנה, זו הבדיקה שעשינו בדיוק אתמול."

 

אני הרי מניח שאם רק קיבלת הצעה ואתה שואל פה אם היא טובה או לא, אזי שמן הסתם לא לקחת את הרכב לבדיקה בעצמך.

 

אם אני צודק, ואתה מחליט להתקדם עם עניין הסיד, עשה טובה לעצמך, קח אותה לבדיקה משלך, במכון/מוסך שאתה בוחר, רחוק ככל הניתן מסניף הרכישה.

פורסם

שלום לכולם,

 

רציתי לדעת מה אתם חושבים על ליסינג פרטי על רכב יד שניה? האם זה משתלם? יותר עדיף מרכישה מאדם פרטי?

פורסם

לרוב זה לא משתלם, אם תעשה חיפוש תראה שיש כאלו שעשו חישובים.

מה גן שאתה מוגבל בק"מ ואם אתה עובר את המכסה השנתית- אתה מקבל קנס על כל ק"מ שאתה חורג.

פורסם
לרוב זה לא משתלם, אם תעשה חיפוש תראה שיש כאלו שעשו חישובים.

מה גן שאתה מוגבל בק"מ ואם אתה עובר את המכסה השנתית- אתה מקבל קנס על כל ק"מ שאתה חורג.

 

זה לא משתלם בגלל הקילומטרז'? יש עוד דברים?

 

כי אני לא אעשה יותר מ-25K בשנה

פורסם

אם אתה חושב כבר על ליסינג פרטי , לך כבר על רכב חדש וזהו. תשלום ראשון , 36 תשלומים חודשיים ובסוף התקופה מחזיר את הרכב , לוקח חדש וממשיך לשלם תשלומים חודשיים.

אל תעשה את זה לרכב יד שנייה של ליסינג!!

רק יד ראשונה 0 ק"מ

פורסם
זה לא משתלם בגלל הקילומטרז'? יש עוד דברים?

 

כי אני לא אעשה יותר מ-25K בשנה

 

בזמנו שבדקתי ההגבלה היא ל 15K בשנה. מה גם שאתה משלם לחברת הליסינג סכום כסף (היא הרי צריכה להרוויח) בקיצור מחשבון שבזמנו עשיתי זה לא משתלם. מה גם, שאתם זוג צעיר לפי מה שאני מבין, אז חבל על הכסף, באמת. היום אין ערך לרכבים, מכוניות נמכרות בעשרות אחוזים מתחת למחירון השוק מוצף ואוטוטו מתפוצץ מרוב שיש רכבים על הכביש ואת הכסף הזה עדיף שתחסכו, במיוחד אם אין לכם בית.

פורסם
אם אתה חושב כבר על ליסינג פרטי , לך כבר על רכב חדש וזהו. תשלום ראשון , 36 תשלומים חודשיים ובסוף התקופה מחזיר את הרכב , לוקח חדש וממשיך לשלם תשלומים חודשיים.

אל תעשה את זה לרכב יד שנייה של ליסינג!!

רק יד ראשונה 0 ק"מ

 

יש קצת בעיה עם רכב חדש בליסינג פרטי:

אין לי את סכום הכסף הנדרש למקדמה.

התשלום החודשי הוא כפול מאשר רכב ליסינג.

 

אם אני לוקח רכב מליסינג אז אני משלם מקדמה נמוכה, תשלום חודשי נמוך ואני יכול לעמוד בזה ואני מקבל רכב 2011 שזה סבבה לגמרי.

 

איתמר - לפי החישוב שעשיתי מול החברה. הרווח שהיא מקבלת על העיסקה הוא 1,500 ש״ח מעל מחירון הרכב.

 

העניין הוא שכרגע אני לא רוצה לקחת הלוואה גדולה או להתחייב לתשלומים גבוהים בכל חודש כי אני לא אצא מזה.

רכב מליסינג שנת 2011 עם 90,000 ק״מ שאני מסוגל לעמוד בעלויות שלו נראה לי האפשרות הכי טובה כרגע.

 

ההתלבטות שלי היא כרגע ביו: יונדאי i25 לבין מיצובישי לנסר (אלו הרכבים שנמצאים בתקציב שלי)

 

לדעתכם, עדיף ללכת על הלנסר כי היא יותר משפחתית?

ממה שבדקתי (אצל אנשים שמחזיקים את הרכבים הנ״ל) היונדאי יותר חסכונית מהלנסר וזה משמעותי מבחינתי.

 

תודה.


×
×
  • תוכן חדש...