Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי את המגאן 1.6, סדאן (לצערי), ואם מסתכלים עליה בצורה אובייקטיבית זה באמת אחלה רכב. כמו שאמרתי וגם אוהד, זה לא ממש רכב ספורטיבי, אבל הוא זריז ולא ירגיש חלש בכביש. הרכב לא כבד ולמנוע 1.6 16V יש 107 כוח סוס ו15.4קג"מ מומנט, אלה נתונים מכובדים מאד. ובנוסף על הכל הרכב דיי חסכוני, אחרי 120ק"מ בבינעירוני עם טיפה פקקים בהתחלה הגעתי איתו לצריכה של 15:1.

 

אני מניח שהכוונה של פותח השרשור היתה לרכב ספורטיבי ולא רכב ספורט. הייתי רוצה לראות באיזה מצב (ואיזה שנתון) תמצא רכב ספורט אמיתי ב15K.

 

הפולו 16V גם כן אופציה לא רעה. יתקנו אותי יודעי עיניין, אבל עם VW תחזוקה שוטפת ותיקון תקלות יכולה להיות יקרה יותר מרכבים אחרים בגלל עלות חלפים גבוהה יחסית.

פורסם

אני הייתי בעלים של פולו כזו כשנתיים

)חפש באינטרנט avikkllk פולו 16v(

שם תמצא פרוייקט ענק שהרכב עבר אצלי

רכב מאוד אמין חא שותה זריז משמעותית מהמגאן היה חי גם רנו מגאן קופה 1.6 ידני 2001

מאוד יפה חלקים שלה זולים בגלל שהךתמ א המון בפרוק פולו 4 דלתות חוץ מכמה דברים בודדים הכל תואם

בעיות זה קונסולה מפלסטחק סביב מזגן נונגת להתפוצץ בחום

שים מגן שמש או קרבון ואתה מסודר ומצערת צריכה ניקוי כל כמה אלפי קילומטרים

JDM its my life,Subaru b3 Sport

×
×
  • תוכן חדש...