Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון אני נתקל בבעיה מוזרה.

 

כאשר אני לוחץ על שלט הרכב לפתיחה, דלת הנהג מסרבת להיפתח למרות ששאר הדלתות נפתחות.

רק לאחר נעילה חוזרת ופתיחה מחדש מאפשרת פתיחת דלת הנהג. לפעמים נדרש 3 או 4 פעמים.

מה שכן במידה ואני פותח ידנית עם המפתח, הדלת אכן נפתחת.

 

ניגשתי לבית קוברה שבת"א והבנתי שהלך מנוע נעילה בדלת הנהג. לטענתם הם לא מתעסקים עם זה.

 

האם הבעיה שתיארתי אכן מצביעה על מנגנון נעילה אשר עשה את שלו?

או שמא יש בעיה בחלק אחר?

 

אשמח שתפנו אותי למישהו זול ואמין, שיפתור את התקלה.

 

תודה רבה ושבת שלום.

פורסם

כן, בהחלט מצביע על בעיה במנוע נעילה מרכזית באותה דלת.

 

ככה זה מתחיל, בהמשך הוא יפסיק לגמרי לעבוד.

 

 

פורסם
כן, בהחלט מצביע על בעיה במנוע נעילה מרכזית באותה דלת.

 

ככה זה מתחיל, בהמשך הוא יפסיק לגמרי לעבוד.

 

האם מדובר על החלק המצורף בסרטון שבקישור?

פורסם

נתקלתי בבעיה כזאת במכוניות אחרות, לא במאדה 6

 

לדעתי צריך להחליף את היחידה השחורה שמחוברת למנועל הדלת, רואים בסרטון החל מדקה 7:04.

 

 

פורסם
נתקלתי בבעיה כזאת במכוניות אחרות, לא במאדה 6

 

לדעתי צריך להחליף את היחידה השחורה שמחוברת למנועל הדלת, רואים בסרטון החל מדקה 7:04.

 

ישנה אפשרות לרכוש את היחידה השחורה לבד? ללא כל המנגנון?

 

או לחלופין לתקן אותה?

 

תודה

פורסם

אחד החשמלאים שדיברתי איתו על הנושא המליץ להחליף את המנוע המקורי במנוע אוניברסלי ע"י ביטול המנוע והתאמת המנוע האונברסלי ע"י הלחמה או משהו בסגנון.

 

הליך זה מומלץ? או שכדאי פשוט ללכת על מנוע מפירוק?

פורסם

אפשרי אבל אני לא ממליץ.

 

מה שאני כן ממליץ זה להזמין מנוע מקורי או תחליפי תואם (לא אוניברסאלי) מ ebay. יכול לעלות הרבה הרבה יותר זול.

 

דוגמא:

 

מנוע נעילה לסיוויק מקורי בארץ 700 ש"ח.

קניה בחו"ל 45 דולר למקורי, 15 דולר לתחליפי זהה (כלומר לא צריך קומבינות ושינויים כדי להרכיב אותו).

 

זה כמובן ישים אם אתה עושה הכל לבד וגם יכול להיות שבעיה לא במנוע...

 

 

פורסם
אפשרי אבל אני לא ממליץ.

 

מה שאני כן ממליץ זה להזמין מנוע מקורי או תחליפי תואם (לא אוניברסאלי) מ ebay. יכול לעלות הרבה הרבה יותר זול.

 

דוגמא:

 

מנוע נעילה לסיוויק מקורי בארץ 700 ש"ח.

קניה בחו"ל 45 דולר למקורי, 15 דולר לתחליפי זהה (כלומר לא צריך קומבינות ושינויים כדי להרכיב אותו).

 

זה כמובן ישים אם אתה עושה הכל לבד וגם יכול להיות שבעיה לא במנוע...

 

תודה רבה על תשובתך המפורטת

×
×
  • תוכן חדש...