Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום הולדת 40 לפיג'ו 604 - מכונית הפאר הראשונה והאחרונה של פיג'ו.


חן פרחי
 שיתוף
עוקבים 1
שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל, יופי של כתבה, ברורה וממצה.

 

אך, בכל זאת, תהייה קטנה. כתבת:

 

המנוע החדש שתוכנן היה בעל מבנה V עם זווית של 90 מעלות בין חצאי המנוע, גל זיזים עליון בודד וראש אלומיניום

 

למיטב הבנתי, למנוע V לא יכול להיות גל זיזים עליון בודד. במבנה כזה אפשרי גל תחתון בודד, או גל בודד לכל ראש. יתכן שזאת היתה הכוונה, וזה רק עניין של טרמינולוגיה... (לא מצאתי תשובה ב"ויקיפדיה").

עודד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהכוונה היתה לגל זיזים בודד בכל ראש.

במנוע V בעל גל זיזים עליון לא יתכן מבנה אחר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הכתבה,כרגיל מאוד מעניין,ממבט על המושבים אפשר רק לתאר איזו נוחות הציגה הפיגו..

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הניסיון הראשון של פיג'ו הצרפתית לייצר מכונית פאר היה גם האחרון

ומה עם ה605? היא גם הייתה נסיון לשחק "במגרש של הגדולים", אך כפי שכתב ארנון בזמנו "לקוחותיה הפוטנציאלים פשוט לא יכלו להרשות לעצמם להיראות בפג'ו 405 מגודלת"

 

ואנקדוטה קטנה- סדרה 04 של פג'ו הייתה היחידה שהיו בה כל הדגמים, מ104 ועד 604 :-P

עריכה אחרונה על ידי שביט

בחופשה קלה מהפורום

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

604 - בזמנו, לדוד לובינסקי הזקן הייתה אחת, ויצא לי לנהוג בה מעט.

זכור לי שהייתה נוחה מאד ועצלה.

ב-605 רבות נהגתי, בכל הגרסאות השונות שנמכרו כאן. הדבר הבולט ביותר לגביה הוא עד כמה היא מרגישה מאחורי ההגה הרבה יותר קטנה ממה שהיא באמת,

ושעד היום זו אחת ממכוניות הסאלון היותר חביבות עלי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעבר הייתי איש פיז'ו אהבתי את הצרפתיות...

604 לא היתה לי אבלי היו לי כמה 505 וכמה 605 2 ליטר ו 3 ליטר וגם כמה 607 ונהנתי מכולם.

ה605 היתה יותר מחוברת לכביש.

רמת האמינות של ה 6054 היתה לקויה.

ה 607 האחרונה שלי נמכרה עם כמעט 300אלף ק"מ ויחסית לא עשתה בעיות מיוחדות.

היום אין לפיזו סיטרואן מה להציע. חשבתי לקנות 6C אבל הביצועים שלה היו רחוקים ממה שמתחרות הציעו אז עברתי לאודי וקדילאק

 

כיום לפיזו

שלמה דן גדרון

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ומה עם ה605? היא גם הייתה נסיון לשחק "במגרש של הגדולים", אך כפי שכתב ארנון בזמנו "לקוחותיה הפוטנציאלים פשוט לא יכלו להרשות לעצמם להיראות בפג'ו 405 מגודלת"

 

ואנקדוטה קטנה- סדרה 04 של פג'ו הייתה היחידה שהיו בה כל הדגמים, מ104 ועד 604 :-P

ה 605, כלקח מכשלון ה 604, כוונה לפלח שוק נמוך יותר מזה שכוונה אליו ה 604.

כשהופסק ייצורה של ה 604 ב 85' לא הוצגה לה יורשת, וה 505 V6 היה הדגם הבכיר ביותר של פיג'ו באותה העת.

ה 605 ניסתה "לרכב" על גל ההצלחה של ה 405 ולפנות לפלח שוק גבוה יותר, אך מכונית פאר היא לא היתה אלא מכונית סאלון.

בשנים אלו גם לאיטלקים היה היצע די מכובד בדמותן של האלפא 164 והלנצ'יה תמא, שבאופן יחסי זכו להצלחה.

האלפא 166 והלנצ'יה קפא שירשו אותן היו כשלון מסחרי, ולא בשל העובדה שהיו מכוניות גרועות; החל מאמצע שנות ה 90' השליטה הגרמנית בשוק מכוניות הסאלון היתה כמעט מוחלטת, ולכן ה 607 נחלה כשלון חרוץ, כמו גם הסאפראן של רנו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היא נחשבת ליורשת ה 601 משנות השלושים.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_601

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה

 

אז בטח אוטו נדיר גם בעולם, בארץ יש כמה כאלה במצב נסיעה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה של מכונית מעניינת ונשכחת. אגב, מפתיע שחוסר ההצלחה של PSA עם ה-604 לא מנע את ההשקה של הטלבו טאגורה שהייתה אף גדולה ממנה...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סיפורה של הטלבו טאגורה היה מעניין אף יותר מזה של ה 604.

הטאגורה עוצבה ופותחה בבריטניה ותוכננה להיות יורשתה של הסימקה 160\180\200, הרבה לפני שהמותג טלבו הוחזר לחיים.

PSA לא היתה זקוקה לעוד מכונית סאלון, אך כשהושלמה עסקת רכישת קרייזלר אירופה ע"י פיג'ו, המכונית היתה מוכנה לייצור.

בניגוד ל 604, לטאגורה היה מנוע 4 בוכנות ששימש את המורנה, מכונית הספורט של טלבו-מאטרה, אותו מנוע ששימש בגרסתו המוגדשת את ה 505 טורבו.

הדגם הבכיר השתמש במנוע ה PRV של ה 604.

מעט מאד מכוניות כאלו נמכרו, וסך הכל הייצור נמשך 3 שנים בלבד.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הטגורה זכורה לי היטב משנות ה90 באנגליה כמכונית נלעגת (בעיני הציבור) וכלימון שאף אחד לא רצה. חבל כי הרכב לא היה רע, הוא פשוט נפל בין הכסאות. מבט נוסף על הטגורה כאן: http://www.curbsideclassic.com/uncategorized/car-show-classic-talbot-tagora-never-a-chrysler-nearly-a-peugoet/

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יופי של כתבה. יצא לי לנהוג באחת, חוויה של נוחות, לא מעבר לכך...

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...