Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הגיע הזמן לשדרג את הרכב

אני מעונין ברכב כדוגמת ג'יפון מ2 סיבות

אחד הנסיעה בגובה יותר גבוה ממשפחתית \ מנהלים (אני אדם גבוה וזה חוסך את הכיפוף וכאבי גב)

שתים במקום העבודה לא פעם יוצא שאני צריך לחנות עם 2 גלגלים על מדרכה גבוהה אז זה הכרח.

דבר חשוב לי נוחות, אבזור וצריכת דלק נוסע כ50 ק"מ ביום כולל ימי שישי.

המתמודדות שעומדות לפני ואלה שנפסלו:

TOYOTA RAV 4 בוצעה נסיעת מבחן רכב נחמד אבל אין אבזור מספק וגם אין כח כלל לרכב , הרכב הנוכחי שלי (הונדה אקורד) יותר חזקה ממנה.

IX35 דיזל רכב נחמד אולם אין אפשרות להזמין על הספצפי נסיעת מבחן לצערי באזור הצפון, וקיבלתי חוות דעת כי הרכב לא הכי מוצלח בגירסאת הדיזל.

MAZDA CX5 רכב נחמד מאוד אולם לא מספיק חסכוני לדעתי מבחינת צריכת דלק

KIA SPORTAGE צפוף מידי ירד מהפק

והאופציה החדש NISSAN QASHQAI החדשה ראיתי בסוכנות נראה מרשים ביותר, מפרט חבלז נוח מאוד וחסכוני מאוד, דיזל

מה דעתכם על גירסאת הדיזל ? אספקה מאוד רחוקה (יוני שנה הבאה) אין אפשרות נסיעת מבחן לצערי

אולם הרכב נראה מאוד מפתה האם יש למשהו חוות דעת?

משהו ממליץ משהו אחר?

אשמח לעזרה :)

פורסם

אגב קראתי גם לא מעט ביקורות על הרכב בחול והם דיי משבחים אותו

2 דברים שהפריעו לי מעט אין יציאת מזגן לחלק האחורי.. רכב ב190 אלף שח אמור לכלול את זה, והתא מטען דיי קטן אני רק חושש מעט בגלל הסולר

ובגלל שהמנוע לא עושה רושם בתור חזק דיו(רק 130 כוח סוס)

פורסם

רוב הרכבים האלה ירגישו לך חלשים מהאקורד שלך, מדובר ברכבים כבדים יותר עם יחידות כוח שמורכבות ממנוע בנזין 2 ליטר וגיר אוטומטי ברובן, בטויוטה למשל יש גיר רציף שלמרות שהוא בין הטובים מסוגו הוא עדיין משרה עצלות מסויימת.

את ה-IX35 דיזל אני אהבתי מאוד, הוא זריז ויהיה חסכוני יותר משאר ג'יפוני הבנזין. מצד שני ליד המאזדה והקשקאי הוא מרגיש קצת מיושן, נוחות הנסיעה לא מצטיינת וכך גם התנהגות הכביש.

המאזדה הוא הפייבוריט שלי בחבורה הזאת, הוא הכי נאה לטעמי, יש לו תא נוסעים איכותי והוא מאובזר לא רע כבר בדגם הבסיסי.

הקיה הוא תאום לא זהה של ה-IX35 ולכן קצת מפתיעה אותי התלונה על צפיפות, מעבר לזה הוא הכי משתלם לדעתי בדגם הבסיס החדש, במחירים גבוהים קשה לו להתחרות במאזדה האיכותי יותר.

הקשקאי עדיין חדש מדי, אין אפילו חוות דעת מצד עיתונאי הרכב הישראלים על הרכב, המנועים שלו על הנייר חלשים משל השאר וכך גם הביצועים.

 

לגבי חיסכון, היונדאי IX35 דיזל עולה קרוב ל-200K, רכישה של CX5 מדגם הבסיס או ראב 4 תשאיר אותך עם לפחות 30 אלף שקל עודף שיקנו לך לא מעט דלק, מה ההיגיון בלשלם יותר על רכב חסכוני? על הפער הזה יקח זמן לגשר בחיסכון.

פורסם

אני לא מבין למה מיצובישי אאוטלנדר לא ברשימה. יש גרסת דיזל באספקה מיידית, עם מנוע פצצה ורמת אבזור גבוהה מאוד. לא צריך לחכות עד יוני הבא, זה לא רציני.

 

אגב, גם גרסת הבנזין חסכונית יחסית לגרסאות הבנזין המקבילות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא מבין למה מיצובישי אאוטלנדר לא ברשימה. יש גרסת דיזל באספקה מיידית, עם מנוע פצצה ורמת אבזור גבוהה מאוד. לא צריך לחכות עד יוני הבא, זה לא רציני.

 

אגב, גם גרסת הבנזין חסכונית יחסית לגרסאות הבנזין המקבילות.

 

היא מתמודדת מצוינת וחשבתי עליה

הבעיה היחידה שלה זה המחיר 230 אלף שח על הכביש זה הרבה מעבר לתקציב שלי

עד סביב ה200 זה התקציב המקורי שלי אפשר חריגה של עוד 5 אלף שח אבל לא כזאת חריגה.

והבנזין לא כזאת חסכונית.

פורסם
תבדוק את הקפטיבה ספורט יש מחירים טובים לסוף שנה.

לא מעונין בשברולט כלל, היה לחבר טוב שלי היה לו המון תקלות, מוותר מראש

פורסם
היא מתמודדת מצוינת וחשבתי עליה

הבעיה היחידה שלה זה המחיר 230 אלף שח על הכביש זה הרבה מעבר לתקציב שלי

עד סביב ה200 זה התקציב המקורי שלי אפשר חריגה של עוד 5 אלף שח אבל לא כזאת חריגה.

והבנזין לא כזאת חסכונית.

האאוטלנדר בנזין יותר חסכוני מהמאזדה CX5, טויוטה ראב4 ובטח שמהקיה ספורטאז'. אולי לא בהרבה, אבל עדיין יותר חסכוני.

 

נראה לי שאין קרוסאובר דיזל מעולה בתקציב שלך, כך שאיזו שהיא פשרה תצטרך לעשות כאן בגלל הדרישה שלך לרכב גבוה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
האאוטלנדר בנזין יותר חסכוני מהמאזדה CX5, טויוטה ראב4 ובטח שמהקיה ספורטאז'. אולי לא בהרבה, אבל עדיין יותר חסכוני.

 

נראה לי שאין קרוסאובר דיזל מעולה בתקציב שלך, כך שאיזו שהיא פשרה תצטרך לעשות כאן בגלל הדרישה שלך לרכב גבוה.

 

ומה לגבי הקשקאי החדש ? מומלץ? שווה ללכת אין לצערי נסיעות מבחן ואספקה מאוד רחוקה, מה דעתך?

×
×
  • תוכן חדש...