Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

בדרום תל אביב יש לך את מוסך זיסו, שהוא מוסך כללי (לא מורשה יבואן) שמטפל ביונדאי, אמין מקצועי ולא יקר.

 

חוץ מזה שים לב שיש עכשיו הנחות מיוחדות לגולשי CarsForum במוסך המרכזי של יונדאי בפתח תקווה. אם תציין בדיוק איזה טיפול אתה צריך לעשות אוכל להגיד לך מה המחיר שם. לדעתי המחירים שם מפתיעים מאוד לטובה.

פורסם

תודה רבה, אני צריך לעשות כיוון פרונט לרכב

 

 

בדרום תל אביב יש לך את מוסך זיסו, שהוא מוסך כללי (לא מורשה יבואן) שמטפל ביונדאי, אמין מקצועי ולא יקר.

 

חוץ מזה שים לב שיש עכשיו הנחות מיוחדות לגולשי CarsForum במוסך המרכזי של יונדאי בפתח תקווה. אם תציין בדיוק איזה טיפול אתה צריך לעשות אוכל להגיד לך מה המחיר שם. לדעתי המחירים שם מפתיעים מאוד לטובה.

  • ספונסר פורום
פורסם

בשביל כיוון פרונט אתה לא צריך מוסך שמתמחה ביונדאי, אלא מקום שמתמחה בכיווני פרונט. לא כל מוסך יודע לעשות כיוון פרונט כי כדי לעשות את הכיוון כמו שצריך נדרש ציוד מיוחד.

בחולון יש לך את המעבדה לרכב שמתמחה בכיווני פרונט.

פורסם

ובנוסף למה שעזרא אמר, מוסך מורשה לא מבצע פרונט אלא שולח את הרכב למכון פרונט חיצוני. כך למעשה אתה משלם עמלה מיותרת למוסך, עמלה שיכולה להיחסך אם תיגש למכון הפרונט באופן עצמאי.

עלות משוערת עד 250 ש"ח לציר, יש רכבים בהם ניתן וצריך לכוון גם את הציר האחורי, לא רק הקדמי.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...