Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי I20 2011

מידה :

175/70/14

החלפה של שני צמיגים קדמיים. מה ממליצים משהו עד 320 שח לצמיג ?

אגב יש הנקוק (הצמיגים שבאו עם היבואן )280 שח לצמיג כולל הרכבה ואיזון ... על פי האתר הזה

http://tires4u.co.il/?x=x&iGarageID=&m=&inline_1=1&ar=0&search=1&r=14&a=70&s=175&page=1&OrderBy=&AscDesc=

(באיזור פתח תקווה) .

תודה

פורסם

אם הצמיגים המקוריים סיפקו אותך אין סיבה שלא לקנות אותם שוב.

תוכל לבדוק גם זמינות של גודייר דוראגריפ או אפישנטגריפ, קלבר דינקסר HP3, יוקוהמה A.Drive או AE.Drive, קונטיננטל אקו-קונטקט 5, בארום ברילנטיס 2.

פורסם

אני יד שנייה . הוא בבעלותי רק 4 חודשים. כך שאין לי ניסיון כל כך עם הגלגלים .חוץ מזה אישתי נוסעת עליו.

תודה על הרשימה. כל אלו פחות או יותר באותו איכות? זאת אומרת כל קנייה של צמיג מהרשימה יהיה בסדר .

תודה

פורסם

שלום רב,

בימים הקרובים אמור להגיע משלוח של Toyo TEO Plus, צמיג נוסעים ירוק,

אשר יהיה זמין לרכישה באתר טייר קלאב בעלות של 324 ש"ח לצמיג כולל מע"מ, איזון והתקנה כמובן.

כאן תוכל לקרוא ביקורות על הצמיג עצמו.

בנוסף, בתור היבואן הבלעדי של צמיגי הנקוק, אין אותם כרגע במלאי במידה שציינת.

נשמח לעמוד לרשותך פה בפורום או במוקד הטלפוני.

פורסם

כל אחד מהצמיגים שציינתי יספקו לנסיעה יומיומית מנהלתית.

 

ישנם הבדלים קטנים במדדי ה-EU LABEL החדשים.

דוראגריפ - דלק E, אחיזה רטובה C, רעש 70db.

אפישנטגריפ קומפקט - דלק C, אחיזה רטובה B, רעש 68db.

קלבר - דלק F, אחיזה רטובה C, רעש 69db.

יוקו AE - דלק C, אחיזה רטובה C, רעש 69db.

בארום - דלק E, אחיזה רטובה C, רעש 70db.

קונטי - דלק B, אחיזה רטובה B, רעש 70db.

 

להבנה טובה יותר של הדירוג הנ"ל, תוכל להעזר במסמך הבא.

פורסם (נערך)

^אז הצמיג שהבאת לי.. לפי הדרגות.. ממש גבוהה

אני מחפש אחיזה אבל גם חיסכון בדלק.

 

ובקשר לקוד מהירות ועומס. אם מצויין ברישיון לדוגמא 84.. אז אפשר לקחת כל צמיג שמעל 84 ?

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
פורסם

שים לב שהדירוג החדש אינו מציג רמת שחיקה ואחיזה על יבש.

ההבדלים בין האותיות יחסית קטנים. כאמור, ראה את המסמך שצירפתי.

כמו כן, אין שימוש באות D.

 

כן, התכוונתי לציין זאת.

יש לך צורך חוקי בצמיג בעל קוד עומס ומהירות זהים או גדולים יותר מאלו המצויינים ברשיון הרכב.

פורסם (נערך)

תודה

אז כפי שאמרת זה לא מדד על כביש יבש. אבל האם צמיד שמתנהל טוב יותר על רטוב יתנהל כך גם על יבש?

מכל הרשימה שהצגת ..אני שם דגש על ה-

'קונטי'

'אפישנטגריפ קומפקט'

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30
פורסם

אני מניח שאפשר להשליך על כך במידה מסויימת אבל לא אבסולוטית.

 

הקונטי גם כנראה היה בחירה אישית שלי מתוך הרשימה. אם כי האפישנטגריפ וה-AE.Drive גם רלוונטים בעיני.

×
×
  • תוכן חדש...