Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט מיי – הסיקור


Shezif
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

חודשיים וכמה ימים עברו מאז קיבלתי את הסיאט מיי החדשה שלי ורציתי כבר מהתחלה לסקר אותה עבורכם אבל החלטתי להמתין קצת על מנת להתרגל לרכב וגם ללמוד אותו טוב יותר.

תמיד כשאתה מסקר רכב שהוא שלך, אז בהתחלה הכל נראה לך מושלם… לכן על מנת לכתוב סיקור שיהיה כנה ומדוייק יותר החלטתי להמתין קצת זמן , לצבור קילומטרים איתה ואז לתת את דעתי עליה.

רכשתי סיאט מיי שחורה עם מנוע 1 ליטר 75 כח סוס.

הרכב הוא רכב משותף לקונצרן VAG המצויין ולכן ניתן לראות על כבישי ישראל גם את אחותה מבית פולקסוואגן (UP! ) וגם את אחותה הצ'כית (סיטיגו).

בנוגע לנתונים הטכניים מפתיעה המיי עם 5 כוכבי בטיחות ומערכת מדהימה בשם Stop MII אשר בולמת את הרכב אוטומטית עד מהירות של 30 קמ"ש.

את פעולתה של המערכת תוכלו לראות בסרטון הבא:

 

נדמה שמהנדסי VAG עשו את המירב על מנת לתת כמה שיותר רכב בכמה שפחות מחיר.

זאת אומרת שתקבלו מערכות מתקדמות דוגמאת ה-STOP MII או מערכת HOLD HILL, אך על מנת לפתוח את חלון הנוסע שליד הנהג תצטרכו לגלות גמישות או כשתפתחו את תא המטען, תצטרכו להרים את המגש בעצמיכם.

אבל כשיצרן מתכנן רכב LOW COAST החשיבה תמיד תבוא משהו על חשבון משהו אחר , שקצת פחות נחוץ ואכן ב-MII ניתן לראות את זה בבירור – אם כי את התוצאה הסופית אני אישית מאוד אהבתי.

מבחוץ

 

התמונות לא עושות עם הסיאט מיי חסד שכן היא נראת כמי שנלקחה מהקטלוגים הישנים של רוסיה הקומוניסטית: מרובעת ולא סקסית בכלל.

כשמתקרבים במציאות מבינים כי חוסר הפוטוגניות שלה משווע- ובסך הכל מדובר על רכב שמאוד נעים לעין המכיל קווים מאוד עדינים. יחסית למתחרות מדובר ברכב הכי פחות ספרטני שתראו על הכביש ועדיין הוא מצליח לעורר מידה מסויימת של נחמדות ומתיקות.

ניגש אלי מישהו בתחנת דלק ושאל אם זו האיביזה החדשה , עניתי שכן ושהיא התכווצה לי קצת בכביסה , הוא חייך והמשיך להסתכל במבט מוזר כאילו נפלתי מהחלל וכנראה שזה ככה , פגשתי הרבה מאוד פרצופים המומים של 'מה זה הרכב הזה'- ככה זה כשהתרגלנו לראות רק את הפיקנטו ואת האלטו על הכבישים

ובמבט מבפנים

 

20140517_225223.jpg?resize=300%2C168אחרי דיטיילינג אצל יעקב אלטר

 

במבט ראשון ולא מקצועי, קשה מאוד להבחין שמדובר ברכב תקציב שכן הכל נראה יושב בדיוק במקום המתאים , תוך הקפדה על איכות חומרים טובה מאוד, קשיחה ולא מקרקשת.

המתגים נלקחו משאר רכבי הקונצרן והאווירה הכללית מצויינת.

אבל כשיורדים לפרטים הקטנים קשה שלא לשים לב לזה שהדיפון של הדלת משאיר פח חשוף (בצבע הרכב אמנם), יש כאלה שלא יאהבו ויש כאלה שימותו על זה (כמוני).

עוד דבר שממש מציק זה הויתור הכואב על פתח אוורור מרכזי – יש פתח בחלקה העליון של הקונסולה ששולח את האוויר הקר לאיזה שהיא נקודה בחלל הרכב ובימים הלוהטים תחת השמש התל אביבית הקופחת, אתה מקלל את עצמך הרבה על המחסור הזה.

אך, אם להיות כנים מרגע הנעת הרכב תוך שלוש דקות כבר מאוד נעים ברכב והחום לא מורגש. המזגן עצמו דיי טוב.

כנ"ל מערכת הסאונד שהפתיע לטובה עם שישה רמקולים באיכות גבוה יחסית.

המושבים מחבקים ומאוד נוחים בנסיעות ארוכות (והיו הרבה כאלה…) אפילו הנוסעים מאחור לא התלוננו על צפיפות וגם היו שותפים לפירגונים על המושבים (כל זמן שיושבים מאחור 2 בלבד. אין מקום לשלושה נוסעים).

מה גם שממש הופתעתי מזה שיש חיישני חגורה בכל אחד מהמושבים, וגם התרעה אם שחכת אורות דולקים – אין ספק שהדברים הקטנים האלה משדרגים את החוויה של השימוש ברכב בצורה אמיתית.

מבחינת גודל – עם כמה שהרכב קטן, כל זמן שאתה יושב מקדימה יש לך אחלה מרווח לרגליים ובכלל הוא לא מרגיש קטן מידי בפנים (הוא נותן תחושה של רכב הרבה יותר גדול בהשוואה לפיקנטו).

עכשיו , אחרי שדיברנו על הבפנים ועל הבחוץ נעבור לשלב המעניין יותר- התנועה בעיר ומחוצה לה.

 

בעיר

 

למיי חמישה הילוכים ארוכים וגמישים ואלה מספקים בעיר נוחות מקסימלית בכל הקשות לדחיפות בהעברת ההילוך: זאת אומרת שאתה יכול לגהץ כיכרות על ההילוך השלישי ולא להרגיש יותר מידי מחסור בכח. מאידך השני שלו גם דיי ארוך ומאפשר לך להגיע איתו עד מהירות מרשימה לחלוטין.

20140517_173116.jpg?resize=412%2C231לפני ואחרי – הרכב הגיע עם רפליקות של פוליש. לא חבל ? רכב חדש!

 

התיבה מדוייקת להפליא ולא משאירה ״בורות״ בין ההילוכים. אך הקלאץ׳ קצת מעורפל; לקח לי הרבה זמן לתפוס את הנקודה כמו שצריך ולהבין בצורה טובה איך הוא עובד… לא כי הוא גרוע אלה פשוט הוא לא משדר תחושה שהוא יושב על הנקודה.

בנוסף לקלאץ׳ ישנה סוגיה נוספת עם התיבה הידנית והיא סוגיית ההילוך הראשון – לו חיים עצמאיים שלא קשורים באמת לתיבה – אחרת אין דרך אחרת להסביר את זה שהרבה מאוד פעמים כשאתה עומד ברמזור הוא פשוט לא נכנס או שנכנס בצורה מאוד קשה, ניגשתי עם זה למוסך ובדקו את הנושא … הסבירו לי שכנראה שיש מסנכרן כזה על ההילוך הראשון לכן על מנת להיכנס לראשון אתה צריך להחזיק את ידית ההילוכים קצת יותר זמן מול ההילוך הראשון לפני שאתה משלב בניהם – מאז אימצתי את השיטה וזה אכן עובד בסדר , אבל עדיין הראשון נכנס קשה….

אחרי שחרשנו על הגיר ארצה לספר לכם על המתלים : הם מכוונים על הצד הקשה של הספיגה ובעיר כל זמן שאתה עובר על באמפרים. במהירות של עד 25-30 קמ״ש אז זה לא באמת מורגש , אבל אם תעבור מהר יותר בהחלט תרגיש את הקושי של המתלים.

מבחינת נוחות נסיעה בעיר – כחוויה אחת אוכל להגיד שהמי מתפקדת בעיר ברמה הגבוה ביותר יחסית לשאר רכבי הקטגוריה היא מספקת לנו גם נוחות נסיעה יחסית טובה, גם מנוע גמיש לחלוטין וגם משככת את המהמורות ברמה סבירה ואף טובה.

מבחינת צריכת דלק – מנסיעה יומיומית בפקקי תל אביב הגעתי לצריכה של. 1:16.5 כמובן שבכל הבקרים אינני מוותר על נסיעה עם מזגן , ברכב רק אני יושב וסך הציוד בתא המטען לא עולה על חמישה קילוגרמים.

נסיעה בינעירונית

 

20140906_172056.jpg?resize=300%2C22511,111 ק"מ עם הרכב, היה רגע של התרגשות!

 

כשיוצאים מן העיר מגלים במהרה כי ל-MII יש הרבה מאוד מה להציע וחווית השימוש ברכב רק הולכת וגדלה ומשאירה טעם של עוד. השילוב של מתלים המכויילים על הצד הקשיח עם הגה המתקשר היטב עם הכביש ומעביר לנהג את כל האינפורמציה והתחושה מהגלגלים גורמים לך להבין כי שטח המחיה האמיתי של המי הוא לאו דווקא בעיר והיא תמיד תעדיף את הכבישים הראשיים , שם היא לא מרגישה חלשה ולא נופלת מהרכבים שעל ידה. המנוע אשר מתייצב על 2800 סל"ד ב-100 קמ"ש לא משרד סימנים של חולשה או עושה רעשים מיוחדים, להפך- רצועת הכח שלו נעה בטווח של בין 3 אלף סל"ד לבין 4 אלף סל"ד זאת אומרת שבשיוט רגוע על 100 קמ"ש אתה אפילו לא בתוך רצועת הכח .

בלי לחפור לכם יותר מידי, המיי בנויה לסיבובים של מחוץ לעיר- שם היא מרגישה הכי בבית

גם שם כל הרכיבים המעולים שלה מתחברים לכם לחבילה אחת טובה שמשדרת ביטחון ותחושה כאילו אתם בתוך רכב גדול.

אין ספק שבכל הקטגוריה במיי נותנת את התמורה הטובה ביותר לנסיעות בינעירוניות!

כמה מילים על צ'מפיון / ספטון

 

סך הכל הניסיון שלי עם צ'מפיון טוב יחסית- רכשתי את הרכב בסוכנות ספטון בפתח תקווה, אצל רוי שדאג לתת שירות מעולה ומענה מצויין.

מה גם שהמוסך שלהם הוא באמת אחד המקצועיים ביותר שיצא לי להכיר, מדובר בחבורה של אנשי מקצוע מהטובים שיש בארץ שיודעים לעבוד ולטפל ברכב בצורה פנטסטית.

דבר שמאוד התאכזבתי ממנו זה הפוליש שמישהו בליין של צ'מפיון דאג לעשות לי לרכב – יצא שקיבלתי את הרכב עם רפליקות של נוצה שזה למעשה המון (!) סווירלס וזה דיי אכזב שמישהו שם פשוט התנהג עם הצבע של הרכב בצורה מזלזלת מאוד.

הרכב הגיע עם רמת צבע של 110 מקרומטר , שזה חתיכת ביזיון (הסטנדרט ברכב חדש הוא 150!).

ציפוי Nanolex אצל יעקב אלטר

 

יומיים אחרי שקיבלתי את הרכב לקחתי אותו ליעקב אלטר ועשיתי לו ציפוי נאנו של חברת NanoLex .

יעקב שמתמחה בתחום הדיטייליג סידר לי את הרפליקות שעשו אנשי צ'מפיון לרכב , עשה פוליש עדין מאוד , ווקס וציפוי נאנו.

מי שלא מכיר או שלא שמע על התכונות הנהדרות של ציפויי הנאנו מוזמן לקרוא על זה כאן:

A4%20_____%20__%202-02.jpg?resize=602%2C847

אצל יעקב מצאתי בית לתחום טיפוח הרכב ובכלל מדובר באדם מדהים, איש מקצוע בחסד שפשוט תמיד נמצא שם לעזור , לייעץ ולתת מעצמו את כל מה שהוא יודע.

אצלו גם למדתי איך שוטפים את הרכב כמו שצריך ובכלל מאז שהיכרתי אותו הוא המצפן שלי בכל הקשור לדיטיילינג לרכב.

תעשו לעצמכם טובה, קניתם רכב חדש? הוצאתם כבר פאקינג טונה של כסף ? קחו עוד אלף- אלפיים שקל ותעשו אצל יעקב ציפוי נאנו.. לא תצטערו!

לסיכום

 

מדובר על ההשקעה הטובה ביותר , היחס הטוב ביותר לכסף שלכם.

זה הכי הרבה אוטו שתוכלו לקבל בסכום של עד 65K שקל.

הן מבחינת איכות החומרים, המנוע, החיסכון והתנהגות הכביש.

אם אתם מחפשים רכב ליחיד, זוג או אפילו משפחה קטנה אל תוותרו לעצמיכם – לכו לעשות נסיעת מבחן icon_smile.gif?w=602

אתם מוזמנים לעקוב אחרי עמוד ה-Fuelly שלי ולראות את המעקב אחר צריכת הדלק שלי.

 

מוזמנים להגיב!

 

מקור - http://shezif.co.il/?p=5204

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איכות החומרים שם זולה כמו בכול רכבי המיני,דווקא מבחינצ איבזור היא נופלת משאר הרכבים,למעט מערכת האקטיבית שבאמת יפה שיש הרכב כזה.

אבל להגיד שהיא לא נופלת מרכבי ה1.6 זה לא רציני,אין לה שום סיכוי מול רכב 1.6.

מעבר לזה המושבים באמת נוחים,וכמו שעוד כמה חברים רשמו היא באמת חיסכונית.

תהנה ונשמח לשמוע ממך בעוד שנה לסיכום כללי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחוץ לעיר היא נותנת ל-1.6 אטמוספרי fight נהדר!

לגבי איכות החומרים, בגולף הקודמת שלי (שנת 2000) האיכות הייתה ירודה בהרבה.

מבחינת אבזור, שישה רמקולים כסטנדרט, מערכת ABC ו-ESP והמערכת בלימה האקטיבית , מה צריך מעבר? :)

אגב, בימים אלה אני בוחן את האפשרות להוסיף בקרת שיוט... עיקר הנסיעות שלי זה על הדרכים המהירות.

 

אכן אכתוב עוד שנה סיכום :)

 

תודה

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה, אבל נשמע שהכל יותר מידי ורוד. מצד אחד אני יכול להבין אותך ומצד השני אני חושב שכדאי לנסוע עם הרכב קצת יותר זמן כדי שתעבור ההתלהבות הראשונית.

 

אני פחות מתחבר לצבעים כהים על רכבים קטנים ולטעמי יותר הצבעים הבהירים. אבל כל אחד והטעם שלו. :)

עם צבע בהיר גם היית פחות סובל בקיץ בגלל החום, זה היה עושה את העבודה למזגן קלה יותר, במיוחד אחרי חניה ממושכת בחוץ.

 

אני דווקא חושב שהילוכים ארוכים הם לא יתרון כאשר מדובר על מנוע יחסית קטן, הילוכים קצרים היו משפרים זמינות כוח.

 

יחסית למשולב צריכת הדלק טובה מאוד יש לרכב הזה.

 

באופן כללי, לפי מה שרשמת עושה רושם שהרכב המדובר תמורה מצויינת למחיר. אבל לגבי פייט לאטמוספרי 1.6 אני חולק עליך. הנהגים כניראה פשוט לא לוחצים איתך.

 

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקראתי את המשפט הראשון קיוויתי שהסקירה תהיה מעט אובייקטיבית, מהר מאוד הבנתי שזה לא יקרה, עוד סקירה של מישהו שמאוהב ברכב שלו ומסרב לראות כל חיסרון בו :mm_nah:

 

נותנת פייט ל1.6 אטמוספרי? i20 supreme ברוורס תגיע מ0 ל100 יותר מהר.

ויש לה מזגן יותר חזק, כיסא שמתכוונן לגובה ודוושת קלאץ' נורמלית.

(יצא לי לעשות הרבה מאוד ק"מ בMii של בת דודה שלי, ושלושת הדברים האלה פשוט הטריפו אותי אחרי פאביה וייטי)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור השקעת וכתבת יפה אבל בהתחלה כתבת:

 

תמיד כשאתה מסקר רכב שהוא שלך, אז בהתחלה הכל נראה לך מושלם… לכן על מנת לכתוב סיקור שיהיה כנה ומדוייק יותר החלטתי להמתין קצת זמן , לצבור קילומטרים איתה ואז לתת את דעתי עליה.

 

בפועל יצא לך ההפך ממה שהבטחת.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

tzvipper , כשאני מדבר על ה-MII בתור חבילה אז מבחינת התנהגות, חיסכון וכדאיות היא עושה עבודה מעולה ונותנת תמורה מצויינת לשקל

אני בהחלט יכול להבין את הנושא של הצבע, אם כי אצלי מאוד קשה לי לחשוב על צבע אחר, היא רק בשחור עוברת את מבחן העין , בכל זאת מדובר ברכב קופסאתי לחלוטין שהמרחק בינו לבין vהאוטוביאנקי הזאת לא רחוק כל כך מבחינת העיצוב, רק עם צבע כזה וג'אנים תואמים הוא עובר את מבחן העין.

מבחינת זמינות הכח וההילוכים, אישית אני מאוד אוהב את ההילוכים הארוכים דווקא בגלל החיסכון שיש להם.

 

 

NINJMNKY, יש מצב שמאוהב, אולי לא הדגשתי את זה אבל לא חסרים חסרונות:

  • קלאץ' מעורפל - לוקח הרבה מאוד זמן למצוא את הנקודה.
  • בתא המטען, חסר החוט שמרים את המדף וזה פשוט יכול להטריף!
  • היעדר פתח אוורור מרכזי , יכול לעצבן

 

לגבי המזגן, לא מצאתי חיסרון, הוא עושה את העבודה כמו סוס.

לגבי הכיסא, שלי דווקא מתכוון לגובה ... יכול להיות שהרכב של בת דודה שלך היה מהמשלוח הראשון שהגיע ?

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחודשיים עשית 11,111 קילומטרים?

התחלתי לכתוב כשהרכב היה אצלי חודשיים. היום הוא אצלי כבר חמישה חודשים - 13,500 ק"מ

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה באמת רכב נחמד מאד ביחס לשאר המיני אבל בגרסה הרובוטית הוא מעצבן וזה ממש מוריד. לא הבנתי אם קנית את הגרסה הידנית או הרובוטית.

מעבר לזה אפשר להתחבר לרוב מה שכתבת. פנים הרכב ממש מרגיש שחסכו בו אבל לדעתי ספרטניות זה נחמד במכוניות כאלה, כשיודעים לעצב את זה כמו שצריך. דווקא מהניסיון שלי לא מרגישים בחוסר הפתחים של המזגן. הרכב קטן ומתקרר מהר כשהמזגן בשיא העצמה.

לא הייתי אומר שהמנוע נותן פייט למנועי 1.6 (אולי למנועי 1.6 מלפני 30 שנה וגם זה לא בטוח...) אבל הוא בכלל לא רע ביחס לפיקנטו 1.0 למשל, שהיא עגלה בלי סוסה. במיוחד בבין עירוני שבסיאט שיוט ב110 קמ"ש הוא לא מילה גסה, ובפיקנטו זה צרור קללות ברוסית :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NINJMNKY, יש מצב שמאוהב, אולי לא הדגשתי את זה אבל לא חסרים חסרונות:

  • קלאץ' מעורפל - לוקח הרבה מאוד זמן למצוא את הנקודה.
  • בתא המטען, חסר החוט שמרים את המדף וזה פשוט יכול להטריף!
  • היעדר פתח אוורור מרכזי , יכול לעצבן

 

לגבי המזגן, לא מצאתי חיסרון, הוא עושה את העבודה כמו סוס.

לגבי הכיסא, שלי דווקא מתכוון לגובה ... יכול להיות שהרכב של בת דודה שלך היה מהמשלוח הראשון שהגיע ?

 

הקלאץ' הזה פשוט זוועת עולמים, שמים וארץ ממה שמותקן בפאביה ובייטי. (וכנראה בעוד הרבה רכבים אחרים של הקונצרן)

המזגן מספק את בת הדודה, כי קר לה גם כש30 מעלות בחוץ, אבל לבחור גדול כמוני זה חיסרון משמעותי ביותר.

מבחינתה החיסרון הכי גדול זה הכיסא שלא מתכוונן, היא נמוכה ומשתמשת בסוג של "בוסטר" כזה, זה קצת מביך.

הרכב שלה נקנה לפני כשנה, Mii 3 דלתות צהובה, עלתה משהו כמו ₪57,000 על הכביש.

 

חוץ מזה היא די מרוצה, במיוחד מצריכת הדלק והנוחות.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Shezif, לגבי הצבע השחור, הבעיה שויזואלית הוא מקטין את הרכב ואי אפשר לראות את הפרטים הקטנים של העיצוב. עיצוב דווקא לדעתי מאוד מוצלח לרכב הזה. גם ניראות של הרכב בתנאי תאורה בעיתית ביחד עם ממדים חיצוניים, זה עוד שיקול שכדאי לחשוב אליו.

 

בכל אופן, תתחדש על הרכב, תהנה ושמור אליו. אני שמח שאתה נהנה וכיף לראות איך אתה שומר על הרכב. אהבתי את פרויקט הדיטיילינג וציפוי נאנו שעשית לו.  

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקלאץ' הזה פשוט זוועת עולמים, שמים וארץ ממה שמותקן בפאביה ובייטי. (וכנראה בעוד הרבה רכבים אחרים של הקונצרן)

המזגן מספק את בת הדודה, כי קר לה גם כש30 מעלות בחוץ, אבל לבחור גדול כמוני זה חיסרון משמעותי ביותר.

מבחינתה החיסרון הכי גדול זה הכיסא שלא מתכוונן, היא נמוכה ומשתמשת בסוג של "בוסטר" כזה, זה קצת מביך.

הרכב שלה נקנה לפני כשנה, Mii 3 דלתות צהובה, עלתה משהו כמו ₪57,000 על הכביש.

 

מוזר לי לגבי הכיסא.... לפי מה שאתה אומר זה לא הרכבים של המשלוח הראשון..

כי אצלי הוא עולה לגובה .. והקלאץ הצלחתי להתרגל אליו לחלוטין, עם כמה שהוא באמת קצת מעורפל - נהגתי על גולף ידנית וזה היה עולם אחר לחלוטין.

המזגן גם כן , אין תלונות... עברתי איתו את כל הקיץ בכייף... פרט להיעדר פתח אוורור מרכזי שזה מבאס.

 

אין ספק שאצל הקונצרן יש היום רכיבים טובים בהרבה... לאיביזה למשל יש חתיכת מזגן מקפיא שחבל על הזמן.

אבל יחד עם זה הוא נותן תמורה מצויינת לאגורה

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה באמת רכב נחמד מאד ביחס לשאר המיני אבל בגרסה הרובוטית הוא מעצבן וזה ממש מוריד. לא הבנתי אם קנית את הגרסה הידנית או הרובוטית.

מעבר לזה אפשר להתחבר לרוב מה שכתבת. פנים הרכב ממש מרגיש שחסכו בו אבל לדעתי ספרטניות זה נחמד במכוניות כאלה, כשיודעים לעצב את זה כמו שצריך. דווקא מהניסיון שלי לא מרגישים בחוסר הפתחים של המזגן. הרכב קטן ומתקרר מהר כשהמזגן בשיא העצמה.

לא הייתי אומר שהמנוע נותן פייט למנועי 1.6 (אולי למנועי 1.6 מלפני 30 שנה וגם זה לא בטוח...) אבל הוא בכלל לא רע ביחס לפיקנטו 1.0 למשל, שהיא עגלה בלי סוסה. במיוחד בבין עירוני שבסיאט שיוט ב110 קמ"ש הוא לא מילה גסה, ובפיקנטו זה צרור קללות ברוסית :lol:

רכשתי את הידנית , הבנתי שהרובוטית מזעזעת.

לגבי התחושה שחסכו, בהתחלה כשאתה נכנס קצת קשה להרגיש את זה, אבל עם הזמן אתה מרגיש את החיסכון ... אבל שוב, השאלה היא מה אתה רוצה מהרכב, בשבילי חוץ מהבקרת שיוט שחסרה לי , לא חסר לי דבר.

הכל שאלה של מה אתה מחפש :)

 

Shezif, לגבי הצבע השחור, הבעיה שויזואלית הוא מקטין את הרכב ואי אפשר לראות את הפרטים הקטנים של העיצוב. עיצוב דווקא לדעתי מאוד מוצלח לרכב הזה. גם ניראות של הרכב בתנאי תאורה בעיתית ביחד עם ממדים חיצוניים, זה עוד שיקול שכדאי לחשוב אליו.

 

בכל אופן, תתחדש על הרכב, תהנה ושמור אליו. אני שמח שאתה נהנה וכיף לראות איך אתה שומר על הרכב. אהבתי את פרויקט הדיטיילינג וציפוי נאנו שעשית לו.

 

תודה רבה :)

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, תהנה ותסע בדרכים טובות, רצוי בלי הרבה עליות.

 

בכל זאת, כמה הערות:

 

למיי חמישה הילוכים ארוכים וגמישים

 

אין כזה דבר הילוכים גמישים, ואני כלל לא בטוח שגיר ארוך זה יתרון ברכב עם מנוע צנום מומנט, כמה שהוא לא גמיש כשלעצמו.

 

עוד דבר שממש מציק זה הויתור הכואב על פתח אוורור מרכזי – יש פתח בחלקה העליון של הקונסולה ששולח את האוויר הקר לאיזה שהיא נקודה בחלל הרכב ובימים הלוהטים תחת השמש התל אביבית הקופחת, אתה מקלל את עצמך הרבה על המחסור הזה.



אך, אם להיות כנים מרגע הנעת הרכב תוך שלוש דקות כבר מאוד נעים ברכב והחום לא מורגש. המזגן עצמו דיי טוב.

 

תחליט - היכן הכנות? בחסרונם של הפתחים המרכזיים (סביר יותר להניח), או בכך שהמזגן הוא צ'אק נוריס טורנדו? מכל מקום, יש (אין) את זה גם ב-107/C1/אייגו ולמרות שגם שם המזגן לא חלש - זה פשוט לא דבר שצריך להיות ברכב שמשווק במדינה חמה.

 

המיי בנויה לסיבובים של מחוץ לעיר- שם היא מרגישה הכי בבית

גם שם כל הרכיבים המעולים שלה מתחברים לכם לחבילה אחת טובה שמשדרת ביטחון ותחושה כאילו אתם בתוך רכב גדול.

אין ספק שבכל הקטגוריה במיי נותנת את התמורה הטובה ביותר לנסיעות בינעירוניות!

 

אתה רציני? עזוב שאני לא מדבר על האלפא הקשישה שלי בכזאת התלהבות ואהבה, אבל בחייך? מיי בתור שייטת בינעירונית (רמת-גן - ת"א זה לא בינעירוני)? רכב עם טונות פח חשוף ולא יותר מדי בידוד, מנוע קטן וחלש ואוירודינמיות של לבנת חבלה? קצת פרופורציות. גם לעניין תחושת רכב גדול.

 

לגבי הכי רכב בתקציב זעום - פיקנטו/i10. פשוט יותר אוטו. שלישיית VAG מתחרה ישירה בשלישיית PSA-טויוטה, ואני לא חושב שמי מהן מכוונת למשפחה. זוג, אגב, זה לא משפחה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...