Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי הדואר היה בשביתה ולא נתן לבצע העברת בעלות על רכב (למרות שהסניף עצמו היה פתוח).

יש למישהו מושג אם גם היום הם שובתים?

ואם הם שובתים, יש אפשרות אחרת לעשות העברת בעלות?

תודה...

פורסם
לא יודע אם הם שובתים, במידה וכן ניתן לבצע העברת בעלות במשרד הרישוי.

 

אתה בטוח? כי עכשיו התקשרתי ולמוקד שלהם ואמרו לי שלא... יכול להיות שהיא התבלבלה?? יכול להיות שכבר אי אפשר?

פורסם

היו פה כמה אנשים שרשמו שהעבירו בסוכנויות של הדואר וזה עבד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי היום בהעברת בעלות, רכב נכה במשרד הרישוי בני ברק תל אביב.

התור היה ממש קצר, רובם היו נכים כמובן, אבל ראיתי המון אנשים רגילים ללא כל נכות וזוגות של מוכר וקונה שהגיעו להעברות בעלות.

לדעתי אפשרי ביותר, הפקידות מנסות אולי לחסוך עבודה מראש.

 

הרי אמור להיות רשום באתר משרד הרישוי האם מבצעים העברת בעלות או לא. אם כן אין קשר נכה או לא.

 

הקטע של הנכים הוא, שהם דווקא אלו שלא יכולים להעביר העברת בעלות בדואר אלה רק במשרדי הרישוי, זה הקטע. ולא הפוך.

פורסם

מישהו יודע מה קורה עם השביתה מחר? אני אמור לבצע העברת בעלות בבוקר.

השביתה עדיין בתוקף? במידה וכן האם יש לי מקום אלטרנטיבי לבצע בו העברת בעלות באזור חיפה \ קריות?

פורסם

אני רק אעדכן לטובת מי שמתעניין:

 

לא נתנו לנו לבצע העברת בעלות בשום מקום:

סניף דואר, סוכנות דואר, משרד הרישוי (בוולקן, חיפה) וגם בסניפון דואר שצמוד אליו.

לפי כל העובדים ב4 המקומות האלה: אין איפה לעשות העברת בעלות בזמן השביתה נקודה.

 

בסופו של דבר הדפסנו טופס זכרון דברים מהאינטרנט וחתמנו. העברנו את הכסף והרכב מזה לזה

ואת העברת הבעלות עצמה נבצע ברגע שיתאפשר לאחר שתגמר השביתה.

פורסם

יש להם "וועדה" שמחליטה מה יהיו השיבושים ובאילו ימים , זה מה שנכתב על היום :

לידיעת ציבור הלקוחות: היום, 23 לספטמבר, נוכח עיצומים במשרד התחבורה, לא ניתן יהיה לבצע העברת בעלות רכב ביחידות הדואר

 

לידיעת ציבור הלקוחות

ארגון העובדים מפעיל ועדת חריגים אשר דנה במהלך העיצומים בפניות לקוחות אשר זקוקים לשירות דחוף בשל נסיבות מיוחדות

אפשר לפנות לוועדה זו באמצעות המען האלקטרוני הבא: [email protected]

http://www.israelpost.co.il/

:fadein:
פורסם

העברתי בעלות אתמול, לא הייתה בעיה.

אגב, הפקידה הסתפקה ברישיון נהיגה שלי, למרות שהיה לי בכיס תעודת זהות היא לא ביקשה.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

ממה שאמרו היום בחדשות הבוקר, יש לדואר הנחייה לא להשבית היום שרותים (בגלל החג ובגלל שהם הומאניים וכו' :?).

אחרי החג - יחזרו כנראה למדיניות ה"לוחמנית" במסגרת סכסוך העבודה שהם נוקטים.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...