Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, יש לי בעיה במונדאו 2002 ,

 

הנעילה מרכזית לא עובדת בכלל.

 

שאני נועל את הרכב עם השלט אין צליל אפילו הכי קטן של מנוע, ולא ניתן לפתוח את הבגאז (דרך שלט \ כפתור , רק דרך מפתח).

 

ניסיתי להחליף סוללות בשלט, לא עובד.

 

בגלל ששום דבר לא מגיב יש לי הרגשה שמדובר בפיוז שרוף.

 

אציין גם שכאשר אני נועל את הדלת של הנהג עם מפתח, רק הדלת הזאת ננעלת.

 

עוד אציין שבנעילה ידנית של כל הדלתות, הכל ננעל ונפתח בלי שום בעיות.

 

דבר נוסף הוא, למרות שאני לא בטוח אם קשור, בנעילה עם המפתח של דלת נהג,

 

בדרך כלל לא נדלקים הווינקרים, אבל יש מקרים שהם כן.

 

--

 

האם לאלו שמשכילים ממני יותר בעניין, יש מושג מה יכול לגרום לבעיה?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם

היי, במונדאו לרוב (ואני מדגיש לרוב ולא מכליל), הבעיה נמצאת במחשב נעילה של האוטו.הוא נמצא מתחת לתא הכפפות, מחשב כזה חדש עולה המון כסף , משומש כ600 , בהצלחה.

פורסם
היי, במונדאו לרוב (ואני מדגיש לרוב ולא מכליל), הבעיה נמצאת במחשב נעילה של האוטו.הוא נמצא מתחת לתא הכפפות, מחשב כזה חדש עולה המון כסף , משומש כ600 , בהצלחה.

 

לא יכול להיות שהפיוז או משהו זול הלך?

 

כי חוץ מהנעילה המרכזית , אין משהו שלא עובד ברכב

פורסם

לפורדים הרבה פעמים יש בעיה של נעילה מרכזית...

נסע לנתק מצבר למספר דקות ולהחזיר, לרוב זה עוזר (עד לפעם הבאה שזה יקרה).

 

ד"א...וודא שיש לך את הקוד לרדיו אחרת הוא יינעל. (בד"כ נמצא בתוך התא כפפות בצד שמאל.)

 

בהצלחה,

עופר

פורסם
לפורדים הרבה פעמים יש בעיה של נעילה מרכזית...

נסע לנתק מצבר למספר דקות ולהחזיר, לרוב זה עוזר (עד לפעם הבאה שזה יקרה).

 

ד"א...וודא שיש לך את הקוד לרדיו אחרת הוא יינעל. (בד"כ נמצא בתוך התא כפפות בצד שמאל.)

 

בהצלחה,

עופר

 

תודה, בשנתון שלי אין רדיו מובנה, האם יש עוד דברים שדורשים סיסמא ליתר בטחון לפני שאני מנתק?

×
×
  • תוכן חדש...