Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם של VW וונטו?


VW RaCiNg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תומר הדר

 

תאמין לי שאני לא מתרגש מהעובדה שעבדתה באלפא(+) רומאו.

זה לא אומר בכלל על רמת הידע שלך על ההתנהגות של האוטו בכביש ובהשוואה לוונטו,אלא אם היה ברשותך זמן נכבד אלפא,וונטו מה שאני לא מאמין.

 

וכשאמרתי שההתנהגות להוציא הספקים ואחיזה התכוונתי למספר דברים דומים:

1) סיביבת הרכב בפנים מאוד נוחה ומושקעת יתר על המידה!

* יש לי גם יונדאי קופה 98 וגם לגבי החדשות אותו דבר הנהיגה באוטו הזה לא הכי מומלצת, סביבה מאוד קטנה כסא מאוד נמוך ביחס לדוושות, האוטו צר וארוך מאוד אני יודע שחלק מאלו הם מאפיינים של רכב ספורטבי.

2) האלפות בעיקר החדשות יחסית כבדות עם מנועים נכבדים כנ"ל לגבי הוונטו כבד גדול ומאסיבי

*אני מעדיף אוטו כבד וחזק מאשר קל זריז עם מנועים אלו הם ואחרים.

3)אולי זה אני ואלי לא (מי שיסכים...) אבל כשאתה נוהג באלפא אתה מרגיש את המנוע את גז שבמגע הראשון נותן תגובה בלי ללחוץ עד בכלל!

מרגישיםאתההילוכים וגם בנהיגה אפשר לדעת על איזה מהירות נסיעה מבלי להסתכל על מד המהירות אפשר לדעת על כמה אתה נוסע בדיוק ובכללי הנהיגה היא חלק מהאוטו כנ"ל לגבי הוונטו

*לדגמה הונדה בדגמים שעד 99-00 יש להם דוושת גז מהזה מעצבנת במגע הראשוני היא מאוד קשה וצריך להפעיל התנגדות לעומת מכוניות אחרות שאין התנגדות ובפרט הוונטו והאלפות למניהם.

ובקשר לביצועים של המנוע לאלו הצוחקים כאן (אני בטוח שכמה יצחקו)

אבל הביצועי מנוע של ה156 2.0 לעומת הוונטו TDI בעד 75 קמ"ש מאוד דומים מאוד!

במהירויות הגבוהות בא החסרון של דגמי ה TDI וזה הכל מנסיון!

 

עוד כמה השוואות בין הדגמים הנ"ל?

אם היה לי אפשרות לבחור בין שניהם או נקצין את הדוגמה :

או אלפא חדשה ב סכום כספי מסוים או וונטו חדשה בחינם בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על האלפא

אוטו פי כמה יותר טובה באחיזה ביצועי מנוע ועוד מלא מאפיינים שההודעה כבר מספיק ארוכה בשביל לרשום אותם.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה אמיתי?

 

 

 

 

להזכירכם,את הקונספט של ילד בן 18 שנוהג על האוטו "שלו" וכותב בלי סימני פיסוק אני המצאתי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=49294&page=2&pp=15

 

אז אם מישהו כאן מסתלבט עלי לפחות תשלחו לי הודעה פרטית ותגידו שזה אתם.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
תומר הדר

 

תאמין לי שאני לא מתרגש מהעובדה שעבדתה באלפא(+) רומאו.

זה לא אומר בכלל על רמת הידע שלך על ההתנהגות של האוטו בכביש ובהשוואה לוונטו,אלא אם היה ברשותך זמן נכבד אלפא,וונטו מה שאני לא מאמין.

 

וכשאמרתי שההתנהגות להוציא הספקים ואחיזה התכוונתי למספר דברים דומים:

1) סיביבת הרכב בפנים מאוד נוחה ומושקעת יתר על המידה!

* יש לי גם יונדאי קופה 98 וגם לגבי החדשות אותו דבר הנהיגה באוטו הזה לא הכי מומלצת, סביבה מאוד קטנה כסא מאוד נמוך ביחס לדוושות, האוטו צר וארוך מאוד אני יודע שחלק מאלו הם מאפיינים של רכב ספורטבי.

2) האלפות בעיקר החדשות יחסית כבדות עם מנועים נכבדים כנ"ל לגבי הוונטו כבד גדול ומאסיבי

*אני מעדיף אוטו כבד וחזק מאשר קל זריז עם מנועים אלו הם ואחרים.

3)אולי זה אני ואלי לא (מי שיסכים...) אבל כשאתה נוהג באלפא אתה מרגיש את המנוע את גז שבמגע הראשון נותן תגובה בלי ללחוץ עד בכלל!

מרגישיםאתההילוכים וגם בנהיגה אפשר לדעת על איזה מהירות נסיעה מבלי להסתכל על מד המהירות אפשר לדעת על כמה אתה נוסע בדיוק ובכללי הנהיגה היא חלק מהאוטו כנ"ל לגבי הוונטו

*לדגמה הונדה בדגמים שעד 99-00 יש להם דוושת גז מהזה מעצבנת במגע הראשוני היא מאוד קשה וצריך להפעיל התנגדות לעומת מכוניות אחרות שאין התנגדות ובפרט הוונטו והאלפות למניהם.

ובקשר לביצועים של המנוע לאלו הצוחקים כאן (אני בטוח שכמה יצחקו)

אבל הביצועי מנוע של ה156 2.0 לעומת הוונטו TDI בעד 75 קמ"ש מאוד דומים מאוד!

במהירויות הגבוהות בא החסרון של דגמי ה TDI וזה הכל מנסיון!

 

עוד כמה השוואות בין הדגמים הנ"ל?

אם היה לי אפשרות לבחור בין שניהם או נקצין את הדוגמה :

או אלפא חדשה ב סכום כספי מסוים או וונטו חדשה בחינם בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על האלפא

אוטו פי כמה יותר טובה באחיזה ביצועי מנוע ועוד מלא מאפיינים שההודעה כבר מספיק ארוכה בשביל לרשום אותם.

מ-ש-אללה :shock: :shock:

פורסם
אתה אמיתי?

 

 

 

 

להזכירכם,את הקונספט של ילד בן 18 שנוהג על האוטו "שלו" וכותב בלי סימני פיסוק אני המצאתי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=49294&page=2&pp=15

 

אז אם מישהו כאן מסתלבט עלי לפחות תשלחו לי הודעה פרטית ותגידו שזה אתם.

אם אני אמיתי?

האם אתה רציני ? איך אתה יכול לעשות השוואה בין 2 גורמים כשאין לך להשוות אחד מהם. כולה התגובה שלך זה דעה בלבד ולא תו יותר.

אין לך שום דרך לבדוק, ולהשוות בניהם ולצאת בעובדה ש X יותר טוב מ Y ועוד לצחוק על זה עם העובדה שאין לך את אחד הגורמים להשוואה זה השאלה אם אתה אמיתי רציני או בכלל יותר בוגר ממני מבחינת הגיון ידע ונסיון.

ועדיין לא הבנתי את הקטע של סימני הפיסוק בכלל.

ומה רע בזה שאבא שלי יתן לי אוטו? אומנם אוטו לא משהוא בל לא צריך יותר מזה.

 

RadarJedi : מה קרה? לא מספיק?

פורסם

תראה, אין צורך להעלב ולהתגונן בצורה כזו.

אני אישית מעריך מאוד את תומר הדר בזכות הידע הרב שלו בתחום הרכב והנסיון הרב שלו בנהיגה ובבחינה של מבחר מכוניות של מבחר יצרנים.

וסלח לי, אבל אני נוטה לסמוך יותר על דעתו. מנסיון שלי בנהיגה על אלפות ועל גולף שנת 2000 (נכון, לא ונטו, אבל מספיק דומה לצורך העניין) יש הבדלים בין המכוניות, ולדעתי ההבדלים נוטים לטובת האלפות. אמנם בגולף איכות החומרים עדיפה, בידוד הרעש והארגונומיה טובים יותר, אבל כמכונית לנהג הגולף לא עשתה לי כלום. המכוניות האלו ממוצבות לשווקים שונים ופונות לצרכנים שונים, ואני די בספק אם קונה הוונטו הממוצע שקל לקנות אלפא או שקוני האלפות שקלו לקנות ונטו. אין שום מקום להשוואה.

אף אחד לא קונה אלפא כדי לנסוע איתה 400K ק"מ כמונית כי היא לא מיועדת לזה, וכי אין אף רוכש אלפא שיהיה מוכן שנרקומן יקיא לו במושב האחורי.

ואף רוכש וונטו לא מוכן לקנות אלפא כי עלויות האחזקה שלה ל 400K ק"מ יהיו לא כלכליות יחסית לתעריפי הנסיעה היום.

יתרון גדול נוסף של וונטו עם קילומטראז' כה נכבד בשירות הציבור הוא הסיכוי הלא רע למצוא כסף קטן ברווח בין כריות הריפוד מאחור, אז לא הכל שחור! תיהנה מהאוטו! לפחות זו לא טווינגו!

פורסם

התגובה שלך בכלל לא קשורה לתרד.

אתה מדבר על שווקי יעד ועל צרכים ומטרות של האוטו - זה לא הוזכר כאן בתרד בכלל.

אני דיברתי על האווירה ועל נוחות הנהיגה באוטו ועוד מספר גורמים.

אני מסכים שאלפות למניהם עולות על VW בהרבה דבריך וגם ל VW יש את היתרונות שלה למול החברות האחרות.

 

מה נידבקתם למונית אני עדיין לא הבנתי. האוטו אכן היה לצורכי עבודה אבל לא למונית.

 

אם אתה מעריך את תומר הדר על הידע שלך אני לא ישלול זאת, אך איך אפשר לעשות השוואה בין 2 רכבים כשעל אחד מהם הוא אינו נהג ואינו מכיר עם האוטו.

הוונטו מאוד מאוד שונה מהגולף (הדבר היחיד שדומה הוא הפנים של הרכב שדומה ל גולף 98 CL בלבד!)

הוונטו TDI שונה מאוד מהגול TDI. ובכלל מנועי ה TDI אומנם לא מנועים ספורטביים בכל,אך יש להם פעולה מאוד שונה לדוגמה סל"ד עד 3500 הטורבו שנותן מכה כבר בסלד של 2500 ומגיע ל 4000.

פורסם
תומר הדר

 

תאמין לי שאני לא מתרגש מהעובדה שעבדתה באלפא(+) רומאו.

זה לא אומר בכלל על רמת הידע שלך על ההתנהגות של האוטו בכביש ובהשוואה לוונטו,אלא אם היה ברשותך זמן נכבד אלפא,וונטו מה שאני לא מאמין.

 

וכשאמרתי שההתנהגות להוציא הספקים ואחיזה התכוונתי למספר דברים דומים:

1) סיביבת הרכב בפנים מאוד נוחה ומושקעת יתר על המידה!

* יש לי גם יונדאי קופה 98 וגם לגבי החדשות אותו דבר הנהיגה באוטו הזה לא הכי מומלצת, סביבה מאוד קטנה כסא מאוד נמוך ביחס לדוושות, האוטו צר וארוך מאוד אני יודע שחלק מאלו הם מאפיינים של רכב ספורטבי.

2) האלפות בעיקר החדשות יחסית כבדות עם מנועים נכבדים כנ"ל לגבי הוונטו כבד גדול ומאסיבי

*אני מעדיף אוטו כבד וחזק מאשר קל זריז עם מנועים אלו הם ואחרים.

3)אולי זה אני ואלי לא (מי שיסכים...) אבל כשאתה נוהג באלפא אתה מרגיש את המנוע את גז שבמגע הראשון נותן תגובה בלי ללחוץ עד בכלל!

מרגישיםאתההילוכים וגם בנהיגה אפשר לדעת על איזה מהירות נסיעה מבלי להסתכל על מד המהירות אפשר לדעת על כמה אתה נוסע בדיוק ובכללי הנהיגה היא חלק מהאוטו כנ"ל לגבי הוונטו

*לדגמה הונדה בדגמים שעד 99-00 יש להם דוושת גז מהזה מעצבנת במגע הראשוני היא מאוד קשה וצריך להפעיל התנגדות לעומת מכוניות אחרות שאין התנגדות ובפרט הוונטו והאלפות למניהם.

ובקשר לביצועים של המנוע לאלו הצוחקים כאן (אני בטוח שכמה יצחקו)

אבל הביצועי מנוע של ה156 2.0 לעומת הוונטו TDI בעד 75 קמ"ש מאוד דומים מאוד!

במהירויות הגבוהות בא החסרון של דגמי ה TDI וזה הכל מנסיון!

 

עוד כמה השוואות בין הדגמים הנ"ל?

אם היה לי אפשרות לבחור בין שניהם או נקצין את הדוגמה :

או אלפא חדשה ב סכום כספי מסוים או וונטו חדשה בחינם בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על האלפא

אוטו פי כמה יותר טובה באחיזה ביצועי מנוע ועוד מלא מאפיינים שההודעה כבר מספיק ארוכה בשביל לרשום אותם.

מה אתה מעשן, אני רוצה גם.

פורסם
תומר הדר

תאמין לי שאני לא מתרגש מהעובדה שעבדתה באלפא(+) רומאו.

זה לא אומר בכלל על רמת הידע שלך על ההתנהגות של האוטו בכביש ובהשוואה לוונטו,אלא אם היה ברשותך זמן נכבד אלפא,וונטו מה שאני לא מאמין.

וכשאמרתי שההתנהגות להוציא הספקים ואחיזה התכוונתי למספר דברים דומים:

1) סיביבת הרכב בפנים מאוד נוחה ומושקעת יתר על המידה!

* יש לי גם יונדאי קופה 98 וגם לגבי החדשות אותו דבר הנהיגה באוטו הזה לא הכי מומלצת, סביבה מאוד קטנה כסא מאוד נמוך ביחס לדוושות, האוטו צר וארוך מאוד אני יודע שחלק מאלו הם מאפיינים של רכב ספורטבי.

2) האלפות בעיקר החדשות יחסית כבדות עם מנועים נכבדים כנ"ל לגבי הוונטו כבד גדול ומאסיבי

*אני מעדיף אוטו כבד וחזק מאשר קל זריז עם מנועים אלו הם ואחרים.

3)אולי זה אני ואלי לא (מי שיסכים...) אבל כשאתה נוהג באלפא אתה מרגיש את המנוע את גז שבמגע הראשון נותן תגובה בלי ללחוץ עד בכלל!

מרגישיםאתההילוכים וגם בנהיגה אפשר לדעת על איזה מהירות נסיעה מבלי להסתכל על מד המהירות אפשר לדעת על כמה אתה נוסע בדיוק ובכללי הנהיגה היא חלק מהאוטו כנ"ל לגבי הוונטו

*לדגמה הונדה בדגמים שעד 99-00 יש להם דוושת גז מהזה מעצבנת במגע הראשוני היא מאוד קשה וצריך להפעיל התנגדות לעומת מכוניות אחרות שאין התנגדות ובפרט הוונטו והאלפות למניהם.

ובקשר לביצועים של המנוע לאלו הצוחקים כאן (אני בטוח שכמה יצחקו)

אבל הביצועי מנוע של ה156 2.0 לעומת הוונטו TDI בעד 75 קמ"ש מאוד דומים מאוד!

במהירויות הגבוהות בא החסרון של דגמי ה TDI וזה הכל מנסיון!

עוד כמה השוואות בין הדגמים הנ"ל?

אם היה לי אפשרות לבחור בין שניהם או נקצין את הדוגמה :

או אלפא חדשה ב סכום כספי מסוים או וונטו חדשה בחינם בלי לחשוב פעמיים הייתי הולך על האלפא

אוטו פי כמה יותר טובה באחיזה ביצועי מנוע ועוד מלא מאפיינים שההודעה כבר מספיק ארוכה בשביל לרשום אותם.

 

איזה צחוקים!!!

 

מה אתה מעשן???

172

פורסם
איזה צחוקים!!!

 

מה אתה מעשן???

איזה פלא, חבר שלי שנתן לי את האוטו שלו מסכים איתי ואומר שאתם לא מבינים, מעניין מה הוא מעשן?

 

יש פה בכלל מישהוא שנהג על האוטו הנ"ל VW VENTO TDI

פורסם

מה ניסגר איתכם אנשים?

 

טוב אז שתיים או שלוה מנהלים פה ויכוח, זה בסדר כל אדח והדעות שלו, אבל למה לעזאזל אנשים שולחים הודעות שכל משהם כותבים בהודעות זה מה הבן אדם מעשן ועד כמה שהוא מצחיק, מה זה קשור לפורום הזה בכלל ולת'רד הזה בפרט?

 

Advant סה"כ אמר את דעתו, מה הקטע של להתחיל להתקיף בכאלה רמות???

ממתי הפורום הזה התדרדר לכאלה רמות? חשבתי שכולם פה בשביל ללמוד(כן- גם ללמוד מטעויות) וללמד, אז מה הקטע של כל הירידות וכל ההודעות חסרי השחר והטעם שנכתבו פה?? :?

 

כניראה שהמנהלים נהנים מהת'רד הזה, כי אחרת אני לא מבין מה עושות פה 90 אחוז מההודעות...:shock:

פורסם

ADVANT , בא נבהיר משהו , א. למנוע TDI שלך אין 115 כ"ס , ואם כן שלוף את הקוד מנוע ואני אצלם לך SCREENSHOT מתוכנה חביבה שנקראת AUTODATA ואז נדבר.

ב. כן נהגתי בונטו , הקורסא 1.4 הידנית שלי היתה הרבה יותר מהנה, היא אפילו היתה 1.8 בנזין ידנית ( הונטו).

ג. יצא לי גם לנהוג בגולף CL 1.8 ידנית , בא אני אתן לך רמז , הדמיון הוא קצת יותר מהפנים הזהה.

ד. יצא לי לנהוג גם באלפא ... ואפילו הכי מעפנה שנהגתי בא ... התנהגה הרבה יותר טוב מהוונטו ...

כן

צא מהסרט

ונטו זה כולה גולף

ושלך כולה TDI שנפרגן לה ונגיד שכשהיא היתה חדשה היו לה נגיד 110 כ"ס

והיתה עושה 11 שניות למאה

אז לקחת את הלאנטיס של הזקן שגר בנין אחד במעלה הכביש , וכשאיזה נהג של BMW פיהק אתה פירפרת ברמזור והיית בטוח שהוא לחץ ואתה פירקת אותו ... או WHATEVER.

חלאס

 

כולה גולף

 

אה

עם בגאג'

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כנראה שבאמת הגזמתי בתגובה שלי, סליחה מעומק הלב, קבל ח"ח שלא נגררת.

 

ובענינו:

איך אתה יכול להשוות בין:

פלקסוואגן וונטו, רכב שהיעוד שלו הוא להגיע מ A ל B נטו ובדגמי הדיזל למיניהם גם לחיות לעולם ועד.

לבין:

אלפא, מכל סוג, שהיעוד שלו זה להגיע מ A ל B במקסימום ספורטיביות שניתן להוציא מהמרכב.

???

צבי.

פורסם
ADVANT

חלאס

 

כולה גולף

 

אה

עם בגאג'

 

ליביו

בואנה דבר יפה על גולף :lol:

 

גולף עם באגז זה ====> ג'טה

 

וונטו ==> זה רק דומה לגולף מיבפנים .

 

ו AVANT..

באמת איך היגעת מוונטו לסיפורים על אלפה (א) ?

 

חוצמזה אם נחזור לנושא...

 

כדי לימנוע גאזים במצבים לא נעימים..קרבוסילאן (תומר)

 

אהה סליחה זה לא הת'רד מפורום רפואה מלב אל לב ?

 

או שפשוט בלוי יצחק יהיו מספר טעיות עד שיקבלו אותי לעבודה שם בתור יועץ החברה לענייני בדיקת איכות נתונים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...