Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם של VW וונטו?


VW RaCiNg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי אישית יש VW VENTO 98

האוטו במשפחה יד ראשונה משנת 98 מאז אני מרוצה ממנו להפליא!

ברכבי הוונטו קיים טורבו של 0.7 באר אם אני לא טועה - אולי זה השיפור.

או שיש גם מספר גרסאות של המנוע אני יודע שיש אחת עם 167 שהיא הכי יקרה ואין אותה בארץ.

בארץ אני יודע שקיים TDI שהוא 75 כ"ס אבל לא בוונטו שבארצנו, אצלנו יש את ה 115 כ"ס ואת ה 125 או 135 בדגמי הוונטו. - אולי זה השיפור כביכול.

 

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

האוטו יחסית כבד מאוד! גדול ומאסיבי עם מנוע שמכפר על זה טוב מאוד!

בזמנו כשהאוטו היה חדש, אני זוכר שהיה לו כוח והרבה! בעבר כמו כול נהג חדש עשיתי פתיחות למניהם והוא נתן פייט רציני ולקח לא קצת מכוניות חדשות! (לא שאני מתלהב או משהוא)(כיום אני כבר לא עושה זאת)

כיום (אחרי 400 אלף! ק"מ = היה אוטו עבודה של אבא) פיאט אונו 1.1 לוקחת אותו! - קצת הגזמתי אבל עדיין.

 

אחי אתה אוכל סרט מטורף האאא ?

 

א. בארץ וונטו שווקה במנוע הTDI עם ה90 כ"ס חסר האינטר קולר, ובמעט מאוד 110 כ"ס בעלי אינטר קולר (אם שלך היה מונית...הוא עם 90 כ"ס בטוח...)

הבעיה של הוונטו היתה אמינות מחפירה כמו שרק ג'אטה דיזל יודעת להעניק,

אגב, האוטו הזה כלכך גרוע בהיגוי ואחיזה שזה פשוט מזעזע....אפילו הפאסאט TDI טובה אלפי מונים ממנו וגם היא לא מבריקה בתחומים האלו...

 

אגב, אם האוטו שלך נחלש בצורה עצבנית הייתי מציע לך לבדוק את הדברים הבאים, ואולי שמחת הנעורים תשוב אליו :

צינורות טורבו סדוקים\קרועים\דולפים

טורבו שלא גודש כראוי

חיישן זרימת אוויר תקול (מאוד מאוד נפוץ, תבדוק ע"י הוצאת הפלאג ונסיעה עם חיישן מנותק)

סתימה באינגקטורים (לא נפוץ כלכך) משאבת סולר שסיימה את השירות שלה (מאוד נפוץ, בטח לקילומטראז' הזה)

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

:neutral:

 

תרשה לי לגחך.

ספרינט QV 1.7i

146 1.7 16V

פורסם
וונטו = ג'טה בשווקים מסוימים.

דורות שונים לרוב של אותו הרכב.

 

ליביו

לא יודע אולי אתה מיתבלבל

אבל חיצונית וונטו וג'טה ביכלל לא דומות ! גם אם הם מאותה שנתנון ומנוע ורמת איבזור.

 

זה כמו להגיד שג'טה ופאסט זה אוטו רכב....צורה אחרת ...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קיצר לחדול את כל הקשקשת הזאת

לאור הכשלון המטורף שנחלה הג'טה בארץ, החליט היבואן לתקוע לדגם המחליף (הבא עלק לטובה) ב97 ונטו, אולם גם הוא נחל כישלון לא רע בכלל, אבל, אל דאגה, הפעם כבר היצרן מנע את הבעיה מראש והדגם המחליף הוא בורה,

סתם לידע :

ג'טה=גולף סדאן MK2

ונטו(ג'טה בעולם)=גולף סדאן MK3

בורה(בורה בעולם :-D אולם בארצות הברית נראה לי עדיין ג'טה)=גולף סדאן MK4

 

בקשר לפאסאט...לפאסאט יש דגם משנת 93 כמדומני, אחרי זה הוחלף ע"י הפאסאט שמאוד דומה לזאת שעכשיו (B5 נדמה לי שמה...) שנת 97 ווינקרים כתומים

שנת 98-01 ווינקרים לבנים

01-05 מתיחת פנים עם פנסים אחוריים מאורכים ורפלקטורים במקום עדשות מקדימה...

 

אגב, הונטו, ג'טה, אלו מכוניות משפחתיות, להבדיל מהפאסאט, שמדובר במכונית משפחתית גדולה (מה קוראים אותה בארץ ישראל מכונית מנהלים)

פורסם
התגובה שלך בכלל לא קשורה לתרד.

אתה מדבר על שווקי יעד ועל צרכים ומטרות של האוטו - זה לא הוזכר כאן בתרד בכלל.

אני דיברתי על האווירה ועל נוחות הנהיגה באוטו ועוד מספר גורמים.

אני מסכים שאלפות למניהם עולות על VW בהרבה דבריך וגם ל VW יש את היתרונות שלה למול החברות האחרות.

כנראה שאתה לא מבין. בחברות רציניות, ו VW היא חברה רצינית, שווקי יעד, צרכים ומטרות, או במילים אחרות המיצוב של הרכב - מגדירים בשלב התכנון שלו את האופי הצפוי ממנו, וממנו נגזרים הביצועים, האוירה (עיצוב הפנים) והכיול שלו לנוחות או לאחיזה.

לVW יש יתרונות רבים, ובתחומים רבים היא עולה על אלפא (עכשיו אתה מרוצה?), הכל טוב ויפה, אבל עדיין ונטו דיזל לא ממוצבת מול שום אלפא שאני מכיר.

דגמי ה TDI החזקים של הפאסאט נמצאים באותו סגמנט כמו דגמי הJTD של ה- 156, למרות שגם הם פונים לקהלי יעד שונים במעט. וזהו.

מה נידבקתם למונית אני עדיין לא הבנתי. האוטו אכן היה לצורכי עבודה אבל לא למונית.
אני לא אוהב לקרוא לבן אדם שקרן בפנים, אבל כנראה שבמקרה הזה זה מוצדק. שאני אדגיש את המילים "מונית לשעבר" בהודעת המכירה שלך?

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=41351

:|

פורסם
כנראה שאתה לא מבין. בחברות רציניות, ו VW היא חברה רצינית, שווקי יעד, צרכים ומטרות, או במילים אחרות המיצוב של הרכב - מגדירים בשלב התכנון שלו את האופי הצפוי ממנו, וממנו נגזרים הביצועים, האוירה (עיצוב הפנים) והכיול שלו לנוחות או לאחיזה.

לVW יש יתרונות רבים, ובתחומים רבים היא עולה על אלפא (עכשיו אתה מרוצה?), הכל טוב ויפה, אבל עדיין ונטו דיזל לא ממוצבת מול שום אלפא שאני מכיר.

דגמי ה TDI החזקים של הפאסאט נמצאים באותו סגמנט כמו דגמי הJTD של ה- 156, למרות שגם הם פונים לקהלי יעד שונים במעט. וזהו.

אני לא אוהב לקרוא לבן אדם שקרן בפנים, אבל כנראה שבמקרה הזה זה מוצדק. שאני אדגיש את המילים "מונית לשעבר" בהודעת המכירה שלך?

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=41351

:|

צר לי לומר לך אבל האוטו כבר כמה שנים טובות אינו מונית

הרכב נקנה בתור מונית בגלל המחיר הזול מאוד לרכב הנ"ל והרשיון הוחלף לפרטי והיה בשימוש פרטי ולצורכי עבודה אחרת של אבא שלי וכרגע הוא בבעלותי כבר למלע משנה

כניראה שבאמת לא כדאי לך לאהוב לקרוא למישהוא שקרן.

ולכול השאר כניראה שלא הבנתם אותי לגבי ההשוואה.


×
×
  • תוכן חדש...