Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דגם של VW וונטו?


VW RaCiNg
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בזמן שיטוט במחירון נתקלתי בדבר כזה:

 

VW וונטו.

דגם משנה - מנוע משופר

שנת ייצור - 1998

סוג מנוע - בנזין

 

o.gif

 

מישהו אולי יכול להסביר איזה מן דגם זה "מנוע משופר"? :?

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פילטר, צ'יפ,אגזוז.

 

איזה ילד קרא בקרזפורום על מכוניות ספורט ונהיגה, אבל למרבה הצער והיגון להורים שלו היה כולה וונטו, אז הוא שם על הקיר בחדר תמונות של הוונטו ממהיר ועצבני , הכניס לעצמו לראש שזה אחלה אוטו -למרות שרובן היו מוניות, והחליט שלוונטו הספורטיבית ("אז זה לא וי אר שש....בגרמניה משפרים גם דיזלים") של ההורים חסר כוח- אז הוא הלך לאי אנד איי ששמחו למראה הפראייר המזדמן ומכרו לו קיט מטורףףףף שהכיל פילטר פתוח והעלה את ההספק המקורי ב 60 אחוז מינימום.אותו ילד כל כך שמח שהוא פנה אל יצחק לוי בבקשה מיוחדת שיעריך מחדש את הוונטו ה"משופרת" שלו וכך נולד המושג.

 

 

 

 

מצד שני- יכול להיות שמתכוונים למנוע 100 כ"ס ולא למנוע 75 כ"ס הנפוץ יותר.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
מצד שני- יכול להיות שמתכוונים למנוע 100 כ"ס ולא למנוע 75 כ"ס הנפוץ יותר.

:mm_yeah:

 

ואכן הוונטו החליף את הג'טה באירופה (בחו"ל המשיכו עם השם ג'טה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני ראיתי מספר וונטו vr6 בארץ, הכי טוב שתתקשר ותשאל.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לי אישית יש VW VENTO 98

האוטו במשפחה יד ראשונה משנת 98 מאז אני מרוצה ממנו להפליא!

ברכבי הוונטו קיים טורבו של 0.7 באר אם אני לא טועה - אולי זה השיפור.

או שיש גם מספר גרסאות של המנוע אני יודע שיש אחת עם 167 שהיא הכי יקרה ואין אותה בארץ.

בארץ אני יודע שקיים TDI שהוא 75 כ"ס אבל לא בוונטו שבארצנו, אצלנו יש את ה 115 כ"ס ואת ה 125 או 135 בדגמי הוונטו. - אולי זה השיפור כביכול.

 

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

האוטו יחסית כבד מאוד! גדול ומאסיבי עם מנוע שמכפר על זה טוב מאוד!

בזמנו כשהאוטו היה חדש, אני זוכר שהיה לו כוח והרבה! בעבר כמו כול נהג חדש עשיתי פתיחות למניהם והוא נתן פייט רציני ולקח לא קצת מכוניות חדשות! (לא שאני מתלהב או משהוא)(כיום אני כבר לא עושה זאת)

כיום (אחרי 400 אלף! ק"מ = היה אוטו עבודה של אבא) פיאט אונו 1.1 לוקחת אותו! - קצת הגזמתי אבל עדיין.

פורסם
איזה ילד קרא בקרזפורום על מכוניות ספורט ונהיגה, אבל למרבה הצער והיגון להורים שלו היה כולה וונטו, אז הוא שם על הקיר בחדר תמונות של הוונטו ממהיר ועצבני , הכניס לעצמו לראש שזה אחלה אוטו -למרות שרובן היו מוניות

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

האוטו יחסית כבד מאוד! גדול ומאסיבי עם מנוע שמכפר על זה טוב מאוד!

בזמנו כשהאוטו היה חדש, אני זוכר שהיה לו כוח והרבה! בעבר כמו כול נהג חדש עשיתי פתיחות למניהם והוא נתן פייט רציני ולקח לא קצת מכוניות חדשות! (לא שאני מתלהב או משהוא)(כיום אני כבר לא עושה זאת)

אשמח לשמוע על איזה אלפא נהגת, שחוויית הנהיגה בה כל כך דומה לוונטו. אני לא מכיר אלפות עם מונה.

פורסם
לי אישית יש VW VENTO 98

האוטו במשפחה יד ראשונה משנת 98 מאז אני מרוצה ממנו להפליא!

ברכבי הוונטו קיים טורבו של 0.7 באר אם אני לא טועה - אולי זה השיפור.

או שיש גם מספר גרסאות של המנוע אני יודע שיש אחת עם 167 שהיא הכי יקרה ואין אותה בארץ.

בארץ אני יודע שקיים TDI שהוא 75 כ"ס אבל לא בוונטו שבארצנו, אצלנו יש את ה 115 כ"ס ואת ה 125 או 135 בדגמי הוונטו. - אולי זה השיפור כביכול.

 

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

האוטו יחסית כבד מאוד! גדול ומאסיבי עם מנוע שמכפר על זה טוב מאוד!

בזמנו כשהאוטו היה חדש, אני זוכר שהיה לו כוח והרבה! בעבר כמו כול נהג חדש עשיתי פתיחות למניהם והוא נתן פייט רציני ולקח לא קצת מכוניות חדשות! (לא שאני מתלהב או משהוא)(כיום אני כבר לא עושה זאת)

כיום (אחרי 400 אלף! ק"מ = היה אוטו עבודה של אבא) פיאט אונו 1.1 לוקחת אותו! - קצת הגזמתי אבל עדיין.

על איזה מנועי 115\125\135 כ"ס אתה מדבר בדיוק?

אני לא מכיר מנוע 1.6 של VW מהשנים האלה שמוציא הספקים כאלה..

(חוץ מזה של הפולו GTI,אבל אני בספק אם מנוע זה מצא את דרכו לוונטו)

 

לוונטו שהגיע לארץ אמורים להיות 4 מנועים:

1.4 (לא יודע הספק)

1.8 (90 כ"ס כנראה)

1.6 (שזה "מנוע משופר" :? )

1.9TDI (שמופיע בדגמי 97-98 לכן אני מתאר לעצמי שהוא בעל 90 כ"ס)

 

אני מניח שה"מנוע משופר" זה אכן אותו 1.6 עם 100 כ"ס.

(או שאולי זה באמת מגיע עם פילטר צ'יפ אגזוז...אבל הסבירות לכך נמוכה יותר.. :lol: )

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

 

בכול מקרה יצא לי לנהוג על רכבים שונים חלקם "חזקים" יותר וחלקם פחות, אבל אף אחד מהם לא מתקרב לחווית הנהיגה ברכב הזה (לא שאני אומר שזה טוב או רע, רגיל אבל בצורה שונה לגמרי!) תאמת דומה קצת לאלפה.

ה 156 יצאה פעם בגירסת 1200?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

ADVANT איפה פיספסת שהוא מדבר בכלל על דגם בנזין! ואתה על דיזל.

ואיזה התנהגות יש בדיוק לגולף עם בגאג' בגירסאת דיזל למוניות?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הייתי צריך לדעת שכולם ינסו להיות מצחיקים.

 

אני הבנתי שהוא מדבר על הדיזל כביכול.

בוונטו שלי אין מונה לחכם שהזכיר את זה.

 

הוונטו אינה קיימת בארצנו בגרסאות בנזין לפי מה שידוע לי, הוונטו שיש לי היא בגרסה הממוצעת של ה 115 כ"ס אם אני לא טועה, בארצנו לדגמי הוונטו יש אחד שיותר חזק ואחד שפחות חזק ממה שיש ברשותי.

במקומות אחרים קיימים גרסאות VR6 ועוד מספר רב של גרסאות לרכב המדובר.

בקשר לאלפא פחדתי לומר את זה כי ידעתי שיהיו לא קצת שאין להם נסיון שיגידו שאין מצב שחווית הנהיגה דומה.

דבר ראשון אם היה לי עודף כסף אחד מהמכוניות הראשונות שהייתי חושב עליהם זה אלפא = חברה מעל ומעבר אין מלים, בקשר להשוואה כביכול שלי התכוונתי שבאלפא מאוד מרגישים את האוטו זה קצת קשה להסביר אבל מרגישים את המנוע בדוושת הגז מרגישים את האוטו ויש לו תגובות דומות זה ההשוואה שלי לפחות! מי שאינו מסכים לבריאות.

אני אישית נהנה לנהוג על דיזל, התגובות של האוטו והביצועים (ואני לא מתכוון להספקים או לאחיזה) טובים מאוד!!

פורסם
אני ראיתי מספר וונטו vr6 בארץ, הכי טוב שתתקשר ותשאל

.

ואז היתעוררת ?

 

לא רק שלא ראיתי

לא שמעתי בחיים שמישו ראה..

 

גיטה ראיתי

פאסט ראיתי

וונטו VR6 בארץ ?!?

 

טוב נגיד ויש אחת ...אבל מספר ?!?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
הייתי צריך לדעת שכולם ינסו להיות מצחיקים.

 

אני הבנתי שהוא מדבר על הדיזל כביכול.

בוונטו שלי אין מונה לחכם שהזכיר את זה.

 

הוונטו אינה קיימת בארצנו בגרסאות בנזין לפי מה שידוע לי, הוונטו שיש לי היא בגרסה הממוצעת של ה 115 כ"ס אם אני לא טועה, בארצנו לדגמי הוונטו יש אחד שיותר חזק ואחד שפחות חזק ממה שיש ברשותי.

במקומות אחרים קיימים גרסאות VR6 ועוד מספר רב של גרסאות לרכב המדובר.

בקשר לאלפא פחדתי לומר את זה כי ידעתי שיהיו לא קצת שאין להם נסיון שיגידו שאין מצב שחווית הנהיגה דומה.

דבר ראשון אם היה לי עודף כסף אחד מהמכוניות הראשונות שהייתי חושב עליהם זה אלפא = חברה מעל ומעבר אין מלים, בקשר להשוואה כביכול שלי התכוונתי שבאלפא מאוד מרגישים את האוטו זה קצת קשה להסביר אבל מרגישים את המנוע בדוושת הגז מרגישים את האוטו ויש לו תגובות דומות זה ההשוואה שלי לפחות! מי שאינו מסכים לבריאות.

אני אישית נהנה לנהוג על דיזל, התגובות של האוטו והביצועים (ואני לא מתכוון להספקים או לאחיזה) טובים מאוד!!

הרשה לי לצטט שורה משיר של הספייס גירלז:

 

ARE YOU FOR REAL.

 

סתם שאלה... אם אתה לא מתכוון להספקים (מצורת הכתיבה אני משער שאתה ילד בן 21 ,22 שנוסע על הרכב של ההורים והתכוונת לתאוצה), למה אתה כן מתכוון? יכולת גירגור? יכולת עישון? פוטנציאל למונית? מי פנוי בבוגרשוב?

 

ד"א-יש כאן וונטו בנזין- בעיקר 1600 ויש כמה 1800.

 

לגבי חוויית הנהיגה- אני מסכים איתך לחלוטין. חסרי הניסיון (לא כמוך- אלא החבר'ה שבאמת לא מבינים) אכן יטענו שהוונטו שונה מה156. אבל מה הם מבינים?

 

ידידי.... אחרי 8 שנים בהן עבדתי באלפא רומאו -אני חייב להסכים איתך.אין מכונית שיותר מזכירה 156 (במיוחד ה GTA) מפולקסוואגן וונטו.

 

 

 

ד"א- אנשים שבאמת מבינים עיניין טוענים שהבורה מזכירה בהתנהגות שלה למבורגיני דיאבלו- אני מקווה שההורים יקנו בורה בקרוב ותוכל לחוות את הדימיון במו עיניך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

למבורגיני נמצאת בבעלות VW אז למה שלא יהיה דימיון ביניהם?

מנופי איתות אולי?כפתור מזגן למשל? תחושות דומות להפליא מהפעלתם יכולות להתקבל

בשני הרכבים , מצד שני אולי הוא נהג באיזה וונטו שאיזה יפני מטורף הלביש עליה "קיט" גוף של אלפא

(אותה סדנה שהפכה הונדה לפרארי במקרה)

.I'm a blocked user


×
×
  • תוכן חדש...