Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מתכוון לקנות טויוטה קורולה רובוטית, בגלל המחיר הזול והתצרוכת הנמוכה.

לא מצאתי פה בפורום מספיק מידע על תצרוכת הדלק עדכני, שאר הדברים כמו אמינות ונוחות אני כבר יודע.

 

מי שיש לו רכב כזה עכשיו, ולא בעבר, יוכל לרשום את הנתון, מכיוון שעם הזמן הצריכה עולה... וכן להוסיף את אזור הנסיעה מעיקרי.

בין עירוני/עירוני/ירושלים...

 

תודה

יעזור לי מאד!!!!

פורסם

7.2 ליטר ל100 קמ. נסיעה חצי עירוני חצי בין ערונית. פעם בחודש נסיעה ארוכה בינעירונית. בדקתי לאחרונה כי אני מוכר את שלי. אם אתה מעויין בעוד פרטים שלח ה.פ.

פורסם

החלטה נבונה.

רכב מצוין למרות הרבה חוות דעת לא טובות של חלק מהאוכלוסיה.

הצריכה תהיה קרובה ל13 ק"מ לליטר.

 

בהצלחה.

-----------------------------------

Audi A8 6.0L W12 '08

פורסם
החלטה נבונה.

רכב מצוין למרות הרבה חוות דעת לא טובות של חלק מהאוכלוסיה.

הצריכה תהיה קרובה ל13 ק"מ לליטר.

 

בהצלחה.

 

באמת רכב מצוין???

אני מיתלבט אם לקנות אחת כזאתי

ואני מת מפחד מהגיר והקלץ

יש למישו יכולות לחוות דעת אמיתית בנוגע לקורולה 2008 ??

אמינות גיר וכו '

אבל חוות דעת של מומחה אמיתי

האמת, קיימת למען בעלי ההגיון, היופי. ולמען בעלי הרגש.:roll:

פורסם
באמת רכב מצוין???

אני מיתלבט אם לקנות אחת כזאתי

ואני מת מפחד מהגיר והקלץ

יש למישו יכולות לחוות דעת אמיתית בנוגע לקורולה 2008 ??

אמינות גיר וכו '

אבל חוות דעת של מומחה אמיתי

 

1.אמינות - לא התקלקלה לי במשך יותר מ3 שנים

2. חסכונית - בנסיעה בינעירונית רגועה בכביש 6 - אוכל כ1:16 ומעלה

3. נסיעה עירונית -בפקקים בבוקר לת"א ובחזרה בערב לפ"ת - 1:13 -1:11.5 -תלוי כמה בפקקים במהלך החודש

4. גיר רובוטי - מתרגלים אליה ובנתיים לא הוחלף גיר / קלאץ - והבנתי שעושים פעם ב150 אלף קמ ?כולה קלאץ...לא ?

5. מתלבט להחליף רכב - בנתיים לא מוצא משהו ששווה יותר מטויטה באמינות ובחסכונות ...

6. כנראה שאמכור את הגייפ (רכב השני שלי)

 

תקנה רכב שמטופל בזמן וככה תהנה ממנה

 

בהצלחה בקניה

×
×
  • תוכן חדש...