Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

אקדים ואומר, המכשיר הוא סמסונג גלקסי (S2PLUS (GT-I9105P, המריץ 4.1.2 כפי שהגיע אלי מהחנות.

לאחרונה המכשיר התחיל להכבות כל הזמן (כמה פעמים בשעה) אז החלטתי שהגיע הזמן להחליף לו רום.

מצאתי מדריך שאמורים להתאים, ופעלתי בהתאם להוראות המופיעות כאן.

הכל היה טוב ויפה עד שניסיתי להכניס את המכשיר לריקוברי וראיתי שזה לא עובד - השלב בו המכשיר אמור "להבהב פעמיים" לא הגיע מעולם.

מצד שני, המכשיר עלה כרגיל בלי בעיה.

אז ניסיתי מדריך אחר, ונראה שפה הייתה הטעות שלי.

בשלב הזה, אחרי ביצוע ההוראות המכשיר לא נכנס לריקוברי וגם לא עלה כרגיל, אלא נשאר תקוע בלוגו של סמסונג עם דגם המכשיר.

חשבתי שאולי זה אומר שאיכשהו החלפתי את הבוטלאודר בטעות, וחזרתי על הפעולות של המדריך הראשון.

הפעם גם זה לא עבד.

ועכשיו המכשיר מסרב לעבור את הלוגו.

קצת הלחצתי את עצמי.

איך אני פותר את זה?

 

 

 

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)

נסה את זה http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2/development/guide-fix-unflashable-soft-bricked-t1619571,

בקשר לשלב 4 אתה צריך רום מקורי למכשיר שלך ולא מה שיש שם.

 

כשאתה שם רום מחדש תוודא שאתה מתקין ריקוברי תואם בכללי תמיד הלך לי טוב עם רומים ומדריכים מ XDA.

עריכה אחרונה על ידי Nuker
פורסם

תנסה להשיג את כלי הADB והFASTBOOT שמתאימים למכשיר שלך ותראה אם אתה מריץ את הפקודה FASTBOOT DEVICES המחשב מזהה מכשיר מחובר (המכשיר שלך צריך להיות מחובר בכבל USB למחשב)

 

אם הפאסטבוט מזהה מכשיר מחובר אתה כבר תצליח לדחוף חזרה רום למכשיר ואחרי שתעלה אותו תקין עליו MULTIROM ותתקין דרכו ריקברי חדש.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
נסה את זה http://forum.xda-developers.com/galaxy-s2/development/guide-fix-unflashable-soft-bricked-t1619571,

בקשר לשלב 4 אתה צריך רום מקורי למכשיר שלך ולא מה שיש שם.

 

כשאתה שם רום מחדש תוודא שאתה מתקין ריקוברי תואם בכללי תמיד הלך לי טוב עם רומים ומדריכים מ XDA.

 

 

היי מר ניוק,

האם המדריך הראשון משמש כדי לשחזר מכשיר מבריק-מוד? או כדי להתקין ריקוברי חלופי?

אני בחלק השני.

איתחול מכשיר עם home+power+up תוקע אותו על לוגו, ולא מכניס לריקוברי. זה אינדיקטור לריקוברי שלא הופלש כראוי? או בעיה אחרת?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם (נערך)
היי מר ניוק,

האם המדריך הראשון משמש כדי לשחזר מכשיר מבריק-מוד? או כדי להתקין ריקוברי חלופי? התקנה של הרום מ 0 הכל כולל הכול כמו FACTORY RESET

אני בחלק השני.

איתחול מכשיר עם home+power+up תוקע אותו על לוגו, ולא מכניס לריקוברי. זה אינדיקטור לריקוברי שלא הופלש כראוי?

כן ,תנסה את המדריך הראשון

אם נכנס אצלך לdownload mode תנסה להתקין ריקוברי אחר.

 

אם המכשיר עולה רגיל והבעיה היא רק בריקוברי תשתמש בתוכנה לשימור מידע כמו moborobo ובצעה התקנה של פאקטורי רום.

 

אין לי נסיון עם התוכנה הזאת (ODIN) אבל המדריך אמור להספיק.

עריכה אחרונה על ידי Nuker
פורסם
היי מר ניוק,

האם המדריך הראשון משמש כדי לשחזר מכשיר מבריק-מוד? או כדי להתקין ריקוברי חלופי?

אני בחלק השני.

איתחול מכשיר עם home+power+up תוקע אותו על לוגו, ולא מכניס לריקוברי. זה אינדיקטור לריקוברי שלא הופלש כראוי? או בעיה אחרת?

 

בוודאות אינדיקטור לריקובורי שלא הופלש כראוי או למעשה לא הופלש בכלל...

תבדוק אם יש twrp recovery (לדעתי הרבה יותר נוח) למכשיר שלך, אם יש תוריד את קובץ ה TAR, תכנס ל download mode (ווליום למטה + כיבוי + כפתור בית)

ותפליש עם ODIN עד שתראה שה ODIN רשם שהצליח.

לאחר מכן תתקין איזה רום שתרצה (לא לשכוח לשים אותו ב STORAGE של המכשיר קודם) במידה ולא עשית זאת, תמיד תוכל לעלות אותו עם adb sideload

פורסם

חבורה של אלופים, באמא שלי.

 

בינתיים מריץ 4.2.2, ובטח בימים הקרובים אתחיל לטפס במעלה העדכונים.

רץ כמו מלך.

תענוג.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

איחרתי את העריכה בכמה רגעים... סליחה.

 

מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של סמסונג לחסום עברית?

על אצבע אחת, אם morelocal2 לא נותן עברית כאחת האופציות שלי, מה אני עושה?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

תפעל לפי המדריך הבא, אין צורך ברוט.

 

עובד מצויין על עוד מכשירים מיצרנים שונים כגון Sony.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
איחרתי את העריכה בכמה רגעים... סליחה.

 

מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של סמסונג לחסום עברית?

על אצבע אחת, אם morelocal2 לא נותן עברית כאחת האופציות שלי, מה אני עושה?

 

אתה מוסיף את העברית לפי iw/il, ונותן את ההרשאה דרך ADB, אתה לא חייב לקחת את ה-RunMe, יש הנחיות מאוד מסודרות ב-MoreLocale2 בדיוק מה לעשות ב-ADB.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה רבה חברים.

זהו, המכשיר מריץ לו CM11, 4.4.2, ומציד עולם שונה למדי, ומהיר בהרבה, מזה שהיה לי בכיס קודם. נראה גם שצריכת הסוללה השתפרה בינתיים.

ברכה על ראשכם, ומלא קובות חמוסטה.

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...